• 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
За мен 100 градуса са ок при 3/4 от скалата.
Абе то май всяка скала си има свое мнение. :) И всеки датчик. Важното е, че не прегрява.
DundyTheCroc написа:
Аз още в началото ти разправях да не се занимаваш, ма явно ти се е човъркало
Абе имаше малко смисъл да сменя термостата, сега държи една идея по-долу, изглежда предният е бил вече муден. И гумата му беше скъсана малко(уплътнението). :? :)
stoianov_n - специалист
gogo7777 написа:
Ти го хвърли в джаза бре.... :lol: . Ако е спукал глава ще трябва да търсим нова кола......ти знаеш ли колко ще се изпише у форума.
Тинки, не развивай свещите, ще ти изтече антифриза :lol:
:lol: :lol: :prayer: :prayer:
пишман_майстор - майстор
Е щом си със син хантифриз,няма страшно. Той не става зелен, ако влизат газове в системата де. На този форд рядко му се цепи главата, но виж гарнитурата...особено със сини ( менте) антифризи. Той предизвиква корозия в системата , запушва радиаторчето на парното . Има обаче един плюс с него. Ако някъде има теч в системата-спира. Останалото са само минуси.
Странно ми се видя като писа, че си "открил" проблема за завишените показания на уреда, И да е в датчика само. Принципно дори и да е датчик , ще си показва някаква константна величина. а не един път много висока, после надолу ниска и т.н. Но ти си го съчетал и със смяна на термостата. Явно в него е бил проблема май... Но нещо ми подсказва, че ще има продължение... ще видим дали съм познал, нека спрат дъждовете и пекне слънце....
p.v.x - майстор
пишман_майстор написа:
, че си "открил" проблема за завишените показания на уреда,
А не така... [-X . Проблема , тепърва ще се открива. : :roll: :-D :lol:
montoya - майстор
Две мнения и те точно като на пишман майстор. Наговори една камара дивотии
kozl - майстор
пишман_майстор написа:
Е щом си със син хантифриз,няма страшно. Той не става зелен, ако влизат газове в системата де. На този форд рядко му се цепи главата, но виж гарнитурата...особено със сини ( менте) антифризи. Той предизвиква корозия в системата , запушва радиаторчето на парното . Има обаче един плюс с него. Ако някъде има теч в системата-спира. Останалото са само минуси.
Над 10 г. ладичката беше със зелен антифриз докато помпата не протече. Га ме натикаха в казармата танковете и те бяхя на зелен антифриз. Тракторите във фирмата и те със зелен, но имаше и изненади докараха безцветен. Сигурно неутрален, без свойства :? Виждал съм и жълт, в момента сина кара 306Д със син HEPU и нищо, ама нищо не запечатва. Капе си от едно место на радиатора и сина си долива.
Брей то ако мое да се верва на цветовете :rolleyes:
пишман_майстор - майстор
Е аз говорех за промяна на цвят. И каква е причината от червен, да стане зелен. А не кой с какъв кара.
Синият на Хепу е качествен, той е направен както трябва, с него няма ядове. И да, той не образува налепи и ръжда ( и затова не запушва дупчицата ) .
Инак масовите и евтини сини антифризи са зле.
montoya написа:
Две мнения и те точно като на пишман майстор. Наговори една камара дивотии
С кое не си съгласен ? Аз рядко, много рядко говоря глупости. И в доста от случаите познавам ( въпреки, че нямам кристална топка, зависи много и как е поднесен проблема, виж ако е пред мен колата- друго ) .
Наистина не съм мастор по коли.
В коренно различна сфера се развивам.
gogo7777 - майстор
Аз не можах да разбера "сериозният проблем" отстранен ли е :? Стрелката закроти ли се накрая или не?
montoya - майстор
пишман_майстор написа:
Е аз говорех за промяна на цвят. И каква е причината от червен, да стане зелен. А не кой с какъв кара.
Синият на Хепу е качествен, той е направен както трябва, с него няма ядове. И да, той не образува налепи и ръжда ( и затова не запушва дупчицата ) .
Инак масовите и евтини сини антифризи са зле.
montoya написа:
Две мнения и те точно като на пишман майстор. Наговори една камара дивотии
С кое не си съгласен ? Аз рядко, много рядко говоря глупости. И в доста от случаите познавам ( въпреки, че нямам кристална топка, зависи много и как е поднесен проблема, виж ако е пред мен колата- друго ) .
Наистина не съм мастор по коли.
В коренно различна сфера се развивам.
Ами първо което трябва да се провери е показанието на датчика и то в не редки случаи е грешно, макар и датчика да е купен нов, просто станаха сериозни ментета. За първи път чувам за антифриз който запушва течове....
пишман_майстор - майстор
За запушването от някои ...антифризи да ги наречем. Дължи се на фосфатите съдържащи се в тях ( евтините ментета антифриз масово съдържат фосфати) . А те какво причиняват , мисля няма нужда да обяснявам . Спокойно може да питаш гугълчо . За датчика аз споделих, че вероятността да мени в широки граници показанията си , поради повреда в самия датчик е малка. Понякога е проблем предизвикан от стабилизатора по напрежение, да дава грешни показания. Но доста по-често е термостат или изг.газове в системата. Т.е. датчика си е здрав, а поради термостат, двигателя грее или "изстива".
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: