Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Когато започне да дава признаци. Не защото "се знае, че ще се прецака".
Това дали ти забелязваш едно нещо дали започва да дава признаци за проблем или не също е от значение. Можеш да си караш и 150,000км с ангренажа? Ти би ли посмял? А има неща като клапите на парното на VW. Там по-добре профилактично като вземеш колата да я пипнеш, отколкото някоя зима да останеш на студено.
Другият случай е нитовете на скоростните кутии на Голф4-ките. И там няма обикновено много-много предупреждение. Един ден става(къса нитовете) и плащаш 600лв за друга кутия. За това профилактично се говори да се сменят с ремонтен комплект с болтове, дори и нищо да им няма. :) Става въпрос, че някои неща по-добре да ги смениш преди да са направили проблем, че после много боли или е неприятно. :partyman:
Извод: Не купувай немска кола, така ли :-D
Колата трябва да я чувстваш с тялото си, да я "чуваш", нямаш ли го тоя усет ....
Последна промяна от kuger на вт ное 17, 2015 10:14 pm, променено общо 1 път.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Другият случай е нитовете на скоростните кутии на Голф4-ките.
Много си силен откакто четеш в фв форума... :-D
Chefo77 - майстор
Виж - за ангренажа съм съгласен. Единственото нещо, което се сменя по предписание, без да му има нещо.
Но за клапите на парното ... нещо като да си сменяш крушките, защото чакаш да изгорят на третата година. Не е сериозно. :wink:
Ама какво се дърля, аз VW нямам, няма и да имам, още по-малко пък имам проблеми с клапите на парното им. :lol:

Той е силен, ама кутията му май няма нищо общо с тази на Г4 1.6 :-D
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Когато започне да дава признаци. Не защото "се знае, че ще се прецака".
Това дали ти забелязваш едно нещо дали започва да дава признаци за проблем или не също е от значение. Можеш да си караш и 150,000км с ангренажа? Ти би ли посмял? А има неща като клапите на парното на VW. Там по-добре профилактично като вземеш колата да я пипнеш, отколкото някоя зима да останеш на студено.
Другият случай е нитовете на скоростните кутии на Голф4-ките. И там няма обикновено много-много предупреждение. Един ден става(къса нитовете) и плащаш 600лв за друга кутия. За това профилактично се говори да се сменят с ремонтен комплект с болтове, дори и нищо да им няма. :) Става въпрос, че някои неща по-добре да ги смениш преди да са направили проблем, че после много боли или е неприятно. :partyman:
Е не мога да не ти кажа че пак се излагаш като кифладжия,проблема с нитовете е на една единствена кутия,куплирана с 1.6 двигател,и то само в 2 разновидности на тази кутия,много хора си карат голф4 1.6 без никога да разбират за този проблем,просто защото при тяхната кутия го няма.И една читава кутия втора ръка е 300лв,колкото струва и един читав ремонт на тази на колата,понеже ремонта повечето пъти се случва след като се покаже някое мазно желязо навън от кутията.А клапите,гнилите прагове,калници,подкалници и греди на вентото са си нещо често срещано,както и течащите тройници,счупената тръбичка за картерни газове и т.н.Та спри да пренасяш акъли от един форум в друг като пчеличка,не си първия,който е открил тези проблеми,не си и особено полезен като ги преоткриваш,за да се изтъкнеш като специалист.
fbr - майстор
Абе интересно, как във всяка тема, все едни и същи хора ставате на кълбо.
toolegittoquit - майстор
kuger написа:
Извод: Не купувай немска кола, така ли Колата трябва да я чувстваш с тялото си, да я "чуваш", нямаш ли го тоя усет ....
Оф, приятелю. Колата за мен е превозно средство. А немска кола - БМВ. Резервни части бол. Карат ги 50% рацери, мачкат ги в стълбовете и по мантинелите и после ги пускат за резервни части. :lol:
Chefo77 написа:
Той е силен, ама кутията му май няма нищо общо с тази на Г4 1.6 :-D
Много се радвам, че не направих подобна грешка. :axe: А клапите като вземеш 15 годишна кола не се знае кога ще те оставят на студено. По-хубаво е да си ги смениш тогава, отколкото като мен януари месец да ги ремонтираш. :lol:
Kirilpm написа:
за да се изтъкнеш като специалист.
Игнор. :toimonster:
Последна промяна от toolegittoquit на вт ное 17, 2015 10:31 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
И защо ли все тинки е замесен.
gogo7777 - майстор
и се надявам някой модератор да му намаже ските.
Ааааа НЕ [-X няма да пипате Тинки. Нищо лошо не прави човека. Това, че не вдявате какво ви казва си е ваш проблем :-D
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Той е силен, ама кутията му май няма нищо общо с тази на Г4 1.6 :-D
Много се радвам, че не направих подобна грешка.
Тинки и голф 4... :lachtot: :lachtot: :lachtot:
kuger - майстор
toolegittoquit написа:
Игнор. :toimonster:
Явно ще спя спокойно вече без да сънувам коли обвързани със свински опашки.
пп: toolegittoquit няма да барате, той е коректив на темата, и не само!

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: