toolegittoquit написа:А пък компресия й се намира?Стенд за компресия казваш?На вала ли и мерихте компресия или на колелата(измерено на стенд)





toolegittoquit написа:А пък компресия й се намира?Стенд за компресия казваш?На вала ли и мерихте компресия или на колелата(измерено на стенд)
Kirilpm написа: Стенд за компресия казваш?На вала ли и мерихте компресия или на колелатаСтига тъпотии. Имам графиката. Някои хора не живеят като теб в миналото, да обикалят с манометъра.И по SAE или по DIN че има разминавания и пак може да не пали
![]()
![]()
![]()
Kirilpm написа:Може би имаш нещо подобно?Да. Но с по-големи числа. Над 20.
Kirilpm написа:...Та,приятелю,тази графика се снема с компресограф///Добре. Мерена е. Но понеже изглежда просто ще се смееш, няма какво да ти споделя като резултати.
Chefo77 написа:И кел файда. Паметникът на българо-немската дружба всуе тъй стоически не ще да мръдне...Записал съм на видео звука от стартера. Според мен е малко бавен. Може и да го споделя, ако отключат темата, която беше заключена след бруталният оффтопик?
toolegittoquit написа:Ще дам още един съвет, като се надявам повече да не се меся.Kirilpm написа:Може би имаш нещо подобно?Да. Но с по-големи числа. Над 20.
kuger написа: От резервоара през помпа, ръчна и филтър горивото ти влиза в ГНП-то през електроклапан.Не съм взел още оригинален филтър, само помпа за подкачване. Не знам къде да ги дена тия маркучи.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: