• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
kuuuuuul написа:
При спускане по наклон(и не само по наклон) с вдигането на кракът от педала дюзите се изключват. :!:
Аве май зависи от оборотите на двигателя оти като паднат и почва да придРъпва.
montoya - майстор
ArturDent написа:
montoya написа:
... не пипаш педала на газта, оборотите са над 1200-1300, в двигателя НЕ влиза гориво, разходомера показва 0.0
Да бе, да не влиза...
Я изгаси колата и на скорост се спусни по същия баир... май ще има разлика.

Или ако любител на екстремното, по наклона натискаш съединителя, изгасяш двигателя и пускаш съединителя.
После се молиш колата ти да не дизел, щото ще излетиш през джама.

Принудителния празен ход без разход на гориво го има само в дебелите книги.
DundyTheCroc написа:
Гасенето при спускане на съвременен автомобил с усилвател на волан, спирачки, ABS и т.н. за мен е самоубийство. Спуска се на подходяща скорост без газ, при обороти в диапазона 1300-1500 и нагоре подаването на гориво автоматично спира. Според ситуацията може да се спуска и на свободна скорост.
Не ми се влиза в спорове и теория и практика в работата на ДВГ и автомобила като цяло, но в общи линии и е така и не е така. Съвременен автомобил от озоновия ладов карбуратор насам има принудителен празен ход, как работи мисля че няма нужда да обясняваме повече.
Аз карам предимно на газ и нарочно смених автоматичното копче газ/бензин с ръчно такова именно за да мога когато поискам да спра притока на газ защото при обикновено АГУ няма как да стане номера с ППХ.
Номера със спирането на горивото го правя всеки път като минавам през Петрохан, двайсетина километра спускане около 1000 м. денивелация. Преди да монтирам това копче гасях двигателя и връщах контакта след 30 сек за да се задейства имобилайзера и да не запали мотора. Та както си караш и си на предавка, гасиш двигателя и нямаш абсолютно никакви грижи докато не изключиш от скорост. На предавка ли си, генератора си зарежда, хидравликата си работи, спирачките също, дори и ДРЛ модула продължава да си свети. Изключиш ли от скорост имаш 2-3 натискания на спирачките преди да се удърви педала, генератора спира да зарежда, хидравликата се втвърдява веднага, но и спирачките и волана могат да се управляват въпреки неработещите им системи. Вярно, по яко трябва да натискаш педала на спирачката и колкото по намалява скоростта волана става по тежък, но колата така или иначе си остава управляема.
Който иска може да се разберем да тестваме тези разсъждения на някоя планина, аз за последната една година време това съм го правил поне стотина пъти
Andri01 - майстор
При загасен двигател/ изключен ключ на запалването/ генератора не зарежда!Просто се спира първоначалното подаване на "+" към него ! Ако си на скорост,волана не става по тежък-помпата се върти от коляновия вал,чрез трапецовиден ремък!
Lisko - майстор
montoya написа:
Изключиш ли от скорост имаш 2-3 натискания на спирачките преди да се удърви педала, генератора спира да зарежда, хидравликата се втвърдява веднага, но и спирачките и волана могат да се управляват въпреки неработещите им системи. Вярно, по яко трябва да натискаш педала на спирачката и колкото по намалява скоростта волана става по тежък, но колата така или иначе си остава управляема.
Който иска може да се разберем да тестваме тези разсъждения на някоя планина, аз за последната една година време това съм го правил поне стотина пъти
Абсолютно съгласен, Хуан, туй съм го правил и аз многократно едно време. Най-вече при спускане от източната страна на Траянови врата. Ако пътя е прав и не предполага никакви изненади, а там е точно така, рискът е пренебрежим, особено ако още не си натискал спирачките нито веднъж. Ако се е удървил педала, човек може да палне за малко на 4-та, колкото да съживи спирачките и пак да угаси. Въпрос на трезва преценка е къде може и къде не може да се прави. След гасенето, ключа трябва да се върне на контакт, за да се спести едно движение ако трябва бързо да запалиш.
montoya - майстор
Andri01 написа:
При загасен двигател/ изключен ключ на запалването/ генератора не зарежда!Просто се спира първоначалното подаване на "+" към него ! Ако си на скорост,волана не става по тежък-помпата се върти от коляновия вал,чрез трапецовиден ремък!
Ако не прекъсваш движението генератора си зарежда та знаа ли се
nv952 - майстор
Andri01 написа:
При загасен двигател/ изключен ключ на запалването/ генератора не зарежда!Просто се спира първоначалното подаване на "+" към него ! Ако си на скорост,волана не става по тежък-помпата се върти от коляновия вал,чрез трапецовиден ремък!
:? Нещо не схващам.....я ми обяснете нещо.
Аз като изключих двигателя колата вървеше по инерция.После дадох на контакт както каза колегата да може да се спести едно движение при внезапна изненада.Обаче като е на контакт километража и другите прибори тръгват ама дам ли на скорост ДВГ се пали.И при вас ли става така?
Понеже от написаното да сега май е друго яче.
Andri01 - майстор
Да, така си е! Не си ли палил кола с дърпане? Ако ключа за запалването е на "0",нямаш първоначално възбуждане към генератора! А то идва от КК през сигналната лампа за заряд!
nv952 - майстор
Andri01 написа:
Не си ли палил кола с дърпане?
Със дърпане-не.
До сега само е път ми се наложи...лятото една от лампите в купето не беше изгаснала и акумулатора на 0.Добре че беше надолнище че се оправих без чужда помощ.
schuldiner - майстор
Леле мале. А аз си мислех, че не разбирам от коли...
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: