• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Кондензаторите имаха наистина ефект докато не ми смениха електромера.
Аха. Само ти си даваш знанията в тоя форум, никой друг. А за кондензаторите - закон на Ом. Учебника е "Основи на електротехниката". :wink: Всъщност до тоя момент така и не сподели графиката какъв вид трябва да има, това което ми беше нужно. А че направих профилактика със смяна на филтри, че имах скъсан проводник на буксата на единият инжектор на газовата рейка, че сам си правих кабел по пинаута и т.н не ги броиш. Ок. :wink:
toolegittoquit - майстор
Изображение
Та, някой може ли да сподели опциите за какво са? Аз съм написал значенията, които смятам според мен че са.
1. overlapping time - какви са тия препокриващи се времена?
2. heating up - изпарител с подгряване?
3. maximum RPM on gas - максимални обороти на газ, над тях превключва на бензин
4. change over - условия за превключване. Обороти над които се включва на газ, а при проблем и пад под 400 оборота включва на бензин
5. reducer temperature - температура при която да се превключи - при пад под -3 на бензин, при над 30 градуса - газ
6. gas pressure - статично, не може да се пипа от програмата
7. permissible time of RPM cutoff - ако посочените секунди оборотите се задържат над 6000, включва бензин
8. change over offset - време на превключване газ/бензин?
9. gas temperature - условия за превключване газ/бензин?
dyaneff - майстор
Аз повече няма да ти помагам.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Аз повече няма да ти помагам.
Добре. Предното мнение обаче няма да си го преразгледам. Човека слага кондензатори да лъже електромера, не познава закона на Ом и се държи надменно. Щом е такъв, да си ги задържи съветите. Към теб с нищо лошо не съм се обърнал. И да, пробвах да включа датчика към смукателният, нищо че не е предназначен за там. Няма промяна. И с другият софтуер, който даде не става. И автокалибрация няма.
ivanovbg - майстор
Тинки, проблема ти е, че търсиш проблеми там където не са. Постъпваш по най идиотския начин и който не ти уйдиса на акъла..., не е твоя човек.
Как реши че проблема е софтуерен? Ми тя колата си е работила добре със старите настройки. Повредило се е нещо и понеже знанията са ти никакви по въпроса, веднага почваш да ръчкаш по софта вместо да си оправиш проблемната част. Все едно като почне да ти прекъсва колата, да правиш чиптунинг вместо да смениш едни свещи, кабели или...

Да ама глупавия ти начин на мислене те кара да си вземеш кабел, софт и да почнеш да ръчкаш. Виждаш ефекта :) Сега който и да ти прави колата трябва да почне отначало, че даже и по лошо - да ти бърше насраното (прочети ми подписа). Да не говорим, че е комбинирано с някоя увредена част или части на които тепърва трябва да проверява и ремонтира. Да се монтира нова е по лесно. Там се знае, че новата газова е изправна.

Та ремонта на твоята кола вече няма как да стане дистанционно без колата да е до ремонтиращия.
Извади си правилните изводи, а не се пени излишно.
Успех! :partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Как реши че проблема е софтуерен? Ми тя колата си е работила добре със старите настройки.
Колата никога не е работила добре със старите настройки. Откакто я купих. Просто е работила малко по-добре, а когато почнах да ръчкам хептен почна да работи зле. След смяна на филтри малко се оправи.
stiv1961 - майстор
toolegittoquit написа:
Колата никога не е работила добре със старите настройки. Откакто я купих. Просто е работила малко по-добре, а когато почнах да ръчкам хептен почна да работи зле. След смяна на филтри малко се оправи.
БА СИ, ВРЕМЕ Е ДА СМЕНИШ ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО :butthead:
Gadnyara - специалист
Оправи проблема с ламбда-сондата. Основният датчик регистрира прекрасни резултати, а колата не върви.
Ясно, че някой е монтирал емулатора, за да не пали MIL, но в момента това ти отнема възможостта да видиш какви са проблемите. А може би точно в показанията на ламбдата са проблемите.

За софтуера: на сайта на Фобос има подробно упътване, както и софтуер, който може да работи в демо режим (без да има свързан Фобос компютър). Термините и принципите са универсални.
toolegittoquit - майстор
stiv1961 написа:
БА СИ, ВРЕМЕ Е ДА СМЕНИШ ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО :butthead:
Грешно се изказах. Колата работеше зле, след това по-зле. След това си купих кабел и я нагласих идея по-добре. Имам чувството, че е станало нещо и се е нулирало газовото ECU. Сега работи почти добре. След смяна на филтри се оправиха и някои други неща.
Gadnyara написа:
но в момента това ти отнема възможостта да видиш какви са проблемите.
Така е. От друга страна при наличие на емулатор, през цялото време бензиновото ECU си мисли, че сместа е перфектна, когато колата работи на газ, защото има емулатор. :? Търсих някой с външна ламбда сонда, но около мен се оказа, че няма. Явно ще трябва да питам в някой сервиз.
gogo7777 - майстор
Явно ще трябва да питам в някой сервиз.
Сервиза не е за питане :) .....аааа питай колко струва да оправят тая ГУ.....нема да ходят боси газаджиите я.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: