Chefo77 написа:Е, добре е да има от време на време перипетии. На Фиатката във вторник вечерта изведнъж изчезнаха спирачките. Т.е. там си бяха, но искаха силен десен крак, за да действат. Майсторът ми в болнични, чак в понеделник щеше да е на линия. Използвах момента да сваля акумулатора за заряд на профи машина и от безвремие чак в петъка ми дойде музата. Преглед "на печата" установи нулев вакуум от вакуум помпата. Добре, че беше колегата (кой да знае, че тия помпи се ремонтират) - отворихме я, завъртяхме лопатките, затворихме - воала!Само леваците имат силен ляв. Работоспособността на спирачната система при неизправен вакумен усилвател се проверява с другия неразглезен крак. Ако пробата е оставила отпечатъци по предния джам, значи след усилвателя спирачната система е редовна
Междувременно установих, че като свикнеш с комбито, седанът е много неприятен автомобил за работа![]()
