• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
fox_vt - майстор
Тези схеми се използват за десулфатизация и съживяване на мъртъци-само за сведение да спомена :)
jorkataG - специалист
Времето за разряд е до около 1/5 от времето за заряд а тока е 1/10 от тока за заряд тоест зареждаш 55 Ач с 5А а тока за разряд не бива да е по голям от 0,5 - 0,7А. и се получава нещо от сорта: заряд с 5 А за 30 секунди, след това разряд с 0,5-0,7 А за 5-6 секунди и пак заряд.
В противен случай зареждането би отнело адски много време до пълен капацитет на акумулатора.
fox_vt - майстор
Това не е зареждане а лекуващ процес бре :-D няма значение колко бързо ще стане не се гони време а разбиване на сулфатните кристали.
jorkataG - специалист
така е спор нема,
Спора ако изобщо е спор е за начина/принципа - заряд/разряд
Valkooooo - специалист
Момчета , търся си хубав ареометър. Имам два ,много китайски ми се виждат и не ми харесват изобщо. Та откъде ги пазарувате вашите :? . Благодаря!
jorkataG - специалист
Аерометър си потърси от магазин за акумулатори като преди това виж самите те /в магазина/ дали са със същия коъто продават. Ива едни руски те също не са лоши но всичко до някъде опира до късмет.
anabolicbeast - специалист
Искам да попитам как стои въпросът със зареждането на един такъв "необслужваем" акумулатор, който е гаранционен и няма как да се разлепят стикерите и да се отвори капака? Какво става когато електролита заври и с отделящия се "гърмящ" газ? Вреден ли е за акумулатора? Питам понеже предстои смяна на акумулатора на колата, който е оригинален на 6 години и си заминава, не се зарежда и не иска да заври. При палене пада до >9 волта. Спрял съм се на Банер 60 Ач. Колата е бензинова 2.0. Иска ми се като взема новия акумулатор да го дозаредя преди да го сложа, защото не знам колко е стоял. Благодаря предварително! :partyman:
fox_vt - майстор
Препоръчително е да го заредиш със зарядно имащо контрол над заряда.Когато смъкваш акуто за дозареждане го зареждай със колкото се може по малък ток 1-2А макс отнема време но се зарежда по пълноценно.
anabolicbeast - специалист
fox_vt написа:
Препоръчително е да го заредиш със зарядно имащо контрол над заряда.Когато смъкваш акуто за дозареждане го зареждай със колкото се може по малък ток 1-2А макс отнема време но се зарежда по пълноценно.
Зарядното е процесорно от Лидъл и само контролира зарядния ток. http://www.lidl.de/de/ultimate-speed-kf ... a1/p191079
По принцип като дозареждах сегашния не го свалях от колата, понеже е бензинова и после трябва да се изминат някакви километри докато се възстановят системите, а и е доста неудобен за постоянно сваляне.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 46

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: