• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Te щото малките прозрачни филтри от 1.50 подгряват та ушите ти плющят от топлина :-D Филтъра е махнат понеже и предния собственик е бил като сегашния,и еднопосочен клапан е добавен,пак от всичко по 1 лев взет.А свещите и господ не може да му помогне за тях докато не се напъне да ги измери поне с линийка или не се пробва да ги монтира.Ако щом спрат да затягат не ги напънеш идиотски нищо няма да се строши,нито бренера нито електрода на свеща.
kozl - майстор
Малките филтри не подгряват и никъде не съм твърдял подобно. Когато нафта се лееше и дизела беше на изгода много колеги се забучиха с дизели, вкл. и аз и имаше защо. Но като няма подгряване и се запечата филтъра много от тях го байпасираха и така докато им тресне помпата. Предишния собственк все пак е сложил некакъв филтър поне за успокоение.
То и аз пробвах да промия един парафиниран филтър с короселин и на външен вид се изчисти ама не пуща и като се уверих, че не стаа - купих си нов. При тва за 5 лева :lol:
Ама тоя от снимката май ще е повече от 5 лева :? И да го изабиш на студа оти нема подгрев на горивото, ще боли :shock:
kuger - майстор
Чета ви, и все повече си мисля, че крадете квото ви попадне! Защо на мен от `98 г. не ми е замръзвала нафтата? Сори, че пиша така, но.....
Не си обвинявайте колите, вие сте си сами виновни!
fbr - майстор
kuger написа:
Чета ви, и все повече си мисля, че крадете квото ви попадне!
И левче да я направят, пак че краднем.
kozl - майстор
kuger вместо да пишеш за кражба пиши тва де го харизваш дали има подгревател към него.
И щом ползваш незамръзваща нафта вече шъ крадем от теб :-D
То и аз от как монтирах подгревател на нафтата и не съм закъсвал със запушен филтър. Независимо от източника на горивото :?
Kirilpm - специалист
Въпроса беше че щом зарежда от бензиностанцията,не му е проблема във филтъра,моята кола няма подгрев на нафтата и никога не съм имал проблеми,само дето тинки прокълна тези дето карат с нафта на черно да им изсъхнат дюзите и сега мойте ги чакам кога ще се скапят.
SEV - специалист
И аз карам нафта от туба-бензиностанция от 10 години.Единствено съм недоволен от цената.В момента карам на 1.20 лева,баси набутвацията.Сегашната ми кола е вече на 6 години,на жената няма и година,на родителите ми са на 7-8 години.Всичките се карат от споменатата нафта.Месечно се взема по 300-400 литра,зависи колко "икономия" ще направи шофьора.Нафтата за мен няма как да бъде кофти,защото нашите коли струват от 15 до 30 хиляди лева,а камиона почти 200 000 (според думите на шофьора),дали зареждат кофти гориво.Най ми харесва нафта от Германия и Австрия,после от Румъния,тези нафти са много светли,почти като вода,не се пенят като българската(не знам защо),разхода е литър,литър и половина по-малко.Регулярно всеки месец се чакаме някъде и си претачам "икономията" и така.
Не ме обвинявайте в кражба,моля,аз си я плащам.Не плюйте,не псувайте,ще си го изместя в другия крачол :-D .
toolegittoquit - майстор
Днес я закарах при човек, който се занимава с ремонт на автомобили. Според него няма проблем със зацепването на ремъците. Обезвъздушена е, след като забравих да завия едната от тръбите на дюзите докрай и карах така към 500метра, докато се сетя защо колата се движи зле. Свещите са ОК, стартер също.
Според него по-голямата част от проблема се е дължала на факта, че е имало изгорели свещи за подгрев, не съм чакал достатъчно - лампата не е показател за работата на подгрева, той продължава по-дълго. И най-вече, че компресията е станала достатъчно ниска, за да създава проблеми зимата.
kozl - майстор
Кой на квото иска да разчита. На мен на бензиностанция на Н.Мушанов 120 ми заредиха вода с нафта и от тогаз до сега не зареждам в тази верига. Освен това нафтата за зимен и летен сезон една и съща ли е :? И какво се случва ако зимата завари някоя бензиностанция с пълни резервоари от лятната нафта :?
И продължавам да си мисля, че трудното палене на Тинки Фрод е от понижена компресия в цилиндрите.
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Днес я закарах при човек, който се занимава с ремонт на автомобили. Според него няма проблем със зацепването на ремъците. Обезвъздушена е, след като забравих да завия едната от тръбите на дюзите докрай и карах така към 500метра, докато се сетя защо колата се движи зле. Свещите са ОК, стартер също.
Според него по-голямата част от проблема се е дължала на факта, че е имало изгорели свещи за подгрев, не съм чакал достатъчно - лампата не е показател за работата на подгрева, той продължава по-дълго. И най-вече, че компресията е станала достатъчно ниска, за да създава проблеми зимата.
Е той малко като циганина, чиито син винаги познавал времето. Изброил ти всички варианти защо може да не пали и готово. Значи всички тук заедно да направим един хиперцентър и сме ОК с диагностиката ...
А разбира се, че няма проблем със зацепването на ремъците, как нямаше проблем като я взе, изведнъж се появи - прескочи зъб от студа ли?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: