• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
medel76 написа:
1,3 тойоти и 1,4 опели са 4000-5000 лв не са по джоба ми пай никой не разбира
Е що тъй. Не никой, а някои дето :? намесиха нови, че и маркови талиги.
И колкото и да те разбираме и ти си знаеш, че требе и късмет "а пък има и поговорка кола и жена на късмет".
kolcho - специалист
medel76 написа:
и аз мисля по стара е добре като за 1-ва,после за скраб,1,3 тойоти и 1,4 опели са 4000-5000 лв
Само за да Ви улесня в мисленето: ако сравните това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvtp20 за 3000 лв с това https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... -75ks-novo за 1600 и си въобразите, че с покупката на двадесетгодишното Поло ще спестите 1400 лв, дълбоко се лъжете /"дълбоко" да се чете като "болезнено"/. Защото патилите хора знаят, че за да успеете да вкарате в кондиция кола за 1500, ще Ви трябват доста / болезнено/ повече пари от тези, които ще дадете за кола за 3000+ лева.Това често води до ситуация, при която сумата от цена+допълнителни разходи при коли около 1000-1500 лв е по-голяма или равна на онова, което се плаща за автомобили с цена около 3000!
Това е положението! Изборът е Ваш!
profesionalist_wood - майстор
kolcho написа:
medel76 написа:
и аз мисля по стара е добре като за 1-ва,после за скраб,1,3 тойоти и 1,4 опели са 4000-5000 лв
Само за да Ви улесня в мисленето: ако сравните това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvtp20 за 3000 лв с това https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... -75ks-novo за 1600 и си въобразите, че с покупката на двадесетгодишното Поло ще спестите 1400 лв, дълбоко се лъжете /"дълбоко" да се чете като "болезнено"/. Защото патилите хора знаят, че за да успеете да вкарате в кондиция кола за 1500, ще Ви трябват доста / болезнено/ повече пари от тези, които ще дадете за кола за 3000+ лева.Това често води до ситуация, при която сумата от цена+допълнителни разходи при коли около 1000-1500 лв е по-голяма или равна на онова, което се плаща за автомобили с цена около 3000!
Това е положението! Изборът е Ваш!
Ето едно нещо което не нарушава вътрешния ми комфорт......пределно ми е ясно че нещата стоят горе-долу така. Аз изгорях с едно смотано Пежо 106 за 3000 лв купен преди кризата и думнах в нея 6000 лв за дребни неща и замина заслужено на вторични
kolcho - специалист
profesionalist_wood написа:
Аз изгорях с едно смотано Пежо 106 за 3000 лв купен преди кризата и думнах в нея 6000 лв за дребни неща и замина заслужено на вторични
Жалко, ама наистина лош късмет...
Ако трябва да дам съвет коя покупка на кола оказион е най-изгодна по цена/ качество, веднага казвам: към днешна дата в диапазона 4500-6000 могат да се намерят скромни автомобили в чудесна кондиция. Веднага давам пример - в края на 2013 купих на приятелката си Клио 3, бензин 1,2, 2006, италианка, 130 000 / проверени, истински/, фабричен газов инжекцион, за 5 500. Огледът на колата трая точно 20 минути - щом видях състоянието на салона, двигателния отсек, след дискретен поглед на пода на колата и колоните, след като я палнах / и поизчаках, за да видя как действа ГИ!/ - платих без замисляне. Регистрацията, комплект нови зимни гуми + задължителната профилактика излязоха около 1100 лв. Общо около 6 600 лв. Вече трета година колата се кара без никакъв проблем, изглежда като нова, вози чудесно и доставя само удоволствие при шофиране. Нищо че е френска кола с италианско минало и се кара от типична дама :wink: Със сигурност в следващите три години / когато ще бъде сменена/ ще е в подобна кондиция.
Твърдя, че човек, който се прекара с 20+ г. "запазен" автомобил за 1500-2000 лв, ако се опита да го кара 5-6 години след покупката, ще набие в колата поне 3-4000 лв за съществени ремонти. И като нищо цената, която ще плати за тези 5-6 години каране на критично опасна кола на 20+ г., ще е по-висока от тази, която се плаща за много по-добър автомобил на около 8 г.! Да не говорим за това, че след тези 5-6- години каране, четвъртвековното возило става само за скраб, а една 12-13 г. кола в добро състояние спокойно се продава за около 3 000. Именно затова мисля, че покупката на 7-8-9г. кола на цена 4500-6000 е най-изгодна, сметките го доказват решително!
Разбира се, всеки сам преценява как да харчи парите си. Но е добре да е запознат с това счетоводство!
:?
imegogo - специалист
за тези пари не може да търси марка и модел според мен на човека му трябва кола която да го вози от а до б примерно
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvuju7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvuju7
vw polo,skoda fabia,opel corsa,ford fiesta,daewoo lanos, все не лоши модели
renault clio и fiat punto от японските марки също имат добри модели примерно това е много добър автомобил http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvv75y
profesionalist_wood - майстор
Тоа па как ги турил гумите на саксиите на Нисан примера :lol:
xpro-kb - напреднал
ето ти една малка ефтина за подръжка кола и икономична :) като за първа кола е супер http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvwgaw ама ако не харесваш дизел http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvwkua стават супер за 1 кола. освен ако не си привърженик на марка и модел.
profesionalist_wood - майстор
xpro-kb написа:
ето ти една малка ефтина за подръжка кола и икономична :) като за първа кола е супер http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvwgaw ама ако не харесваш дизел http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dvwkua стават супер за 1 кола. освен ако не си привърженик на марка и модел.
Бегай с това ауди.Ако е издухано турбото,кихаш 3000 лв за ново турбо :lol:
imegogo - специалист
по-принцип това тди е един най-сполучливите дизелови двигатели много здрав икономичен и евтин за поддръжка но и аз съм на мнение че за 3500лв може да намери читав тди
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22

Тема "кола до 3200-3500лв" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: