nikolovvd написа:Предишната кола я дадох на един роднина на 17 години и взех новата. Предупредих го да не я оставя в сервиз, а ако се налага да стои там и да ги гледа какво правят. Нашия я оставил за смяна на масло, а ония му сменили кабелите и свещи, които бяха оригинални сменени в Германия. Отива след 3 дни пали и заминава за Пловдив и на табелата "Пловдив" колата започва да работи на 3 цилиндъра. Обади ми се и го пратих в сервиза на Дунев. Там естествено констатират, че един цилиндър няма компресия, а на свещта долния електрод (масата) го няма, което ще рече, че се е опитал да излезе през клапъните. Връща я обратно в софийския сервиз и я оставя за ремонт. Взема я след няколко дни и тръгва за Видин. Спира пред нас и се оплаква, че отново работи на 3 цилиндъра. Гледам аз на III-ти цилиндър конектора на инжектора се мандахерца свободно. Набутах ги всички по местата докато щракнат и колата се оправи.Какво по дяволите? Сменили ви скъпите свещи с евтини долнопробни на Еквием!? На ваше място щях да отида да се разправям да ми върнат нещата. Аз винаги гледам какво правят около колата колкото и да ми се дърпат,ама им отговарям -или работите пред мен или няма пари. Такива мунчовци ги оправям аламинут.
Оказа се, че са му подменили оригиналните свеши и кабелите, които струваха над 150 марки (DM) със свещи "Шампион" от пазара за 6 лв., а кабелите дори нямаха надпис какви са. В резултат на това 650 лв. отидоха на вятъра за ремонта на двигателя.
profesionalist_wood написа:...ама им отговарям -или работите пред мен или няма пари. Такива мунчовци ги оправям аламинут.




Гледай само да не попаднеш на някой по луд майстор.....да не те оправи тебе...

И при мен да стоиш пак мога да те изработя и да не разбереш, не че ги правя и одобрявам такива работи.
Сериозно, намерете си точния майстор, на който имате доверие и го оставете да работи на спокойствие, щото е много изнервящо когато работата се "закучи" да отговаряш и на глупави въпроси.
