Всички имаме коли, нали ?
montoya - майстор
Полуоски не, но други неща явно се повреждат.
Chefo77 - майстор
profesionalist_wood написа:
Ако всичките сервизи бяха нормални,дали щяхме да стигнем до този разговор? :) В днешно време доверието е кът. Не е много нормално готвач среднист да става автомонтъор без да е завършил техникум или специализирани курсове..... и да се учи на колата ти. Между другото Фродо е вече за брак. Гние си доволно в двора. :lol:
Фродо си беше за брак отпреди 3 години, но след като чичо ти реши да ти го набута, ти реши да му дадеш втори шанс :lol:
И си намерете нормални сервизи бре, хора :)
Монтоя, има и други случаи - клиентът е там, при закачане на кабелите майсторите окъсяват нещо и компютъра дава фира. Иди обяснявай :)
Гост - специалист
iliya_i написа:
А полуоски могат ли така случайно да се повредят, докато колата е в сервиза?

пс. честите 97 страница. Още 3 и някой май щеше да черпи?
И то при условие, че Тинки спря да си пише в темата. Представяте ли си, ако я подхранваше? 200 не й мърдат.
Ама той си пусна нова тема- за панела на авторадиото. Прогнозирам за нея минимум 50 страници. Даже съм готов да се обзаложа. Ама няма срещу кого...
kozl - майстор
montoya написа:
Да, ама днеска извадихме късмет, е клиента беше цял ден в сервиза и се въртеше около нас. Дойде един МЛ 5 литров осмак с по две свещи на цилиндър, да му сменим свещите, да измерим компресията и да завъртим бобините. 8 бобини, 16 свещи, работа си е. Сменихме ги и седна в колата да си тръгва, газ и не ще да се форсира. А такааааа, ко стана :?
Слагаме диагностиката, грешни данни от потециометър на педала на газта. Нов струва 400+ пари. А сега кажете, ако тоя човек не беше в сервиза, как щяхме да му обясним, че само сме сменили свещите и точно сега е решил да се предаде шибания потенциометър? Нямаше как да го обясним и за да бъде всичко точно, трябваше да му купим за наша сметка потенциометър
Късмет е извадил клиента, че не е платил потенциометъра. За сервиза е професионален риск. Прокрадва се известна нотка на съмнение, че клиента е изработил сервиза, но доказателството липсва. И все пак в винаги има професионален риск за щети. В строителството дори има задължителна застраховка "професионален риск".
Понеже темата е за Пасатко, та нещо го мъчи на съпружката Пасатко (2008 г 2,0 TDI). Смениха нещо като стъпков двигател, защото светеше една лампа, но след 10-на дена лампата пак светна, а аз без да искам открих как да я карам лампата да не свети 10-на дни и сега ме гложди съмнение към сервиза :? Сменения чарк е при мен, но нямам идея какво да му проверявам, за да си добия представа дали е изправен. Като се позатопли може да го разменя с другия, който е видно лъскав и много вероятно чисто нов. Но ако в сервиза работят на принципа сменяй докато уцелиш :? поне да е за тяхна сметка :sad:
Доверие в сервиза :? Спирам с пежото пред сервиз с колега да си вземе колата. Излиза механик от сервиза и почва да ме убеждава, че задния мост е за правене и кусура на пежата им е в лагерите и торсионите и при тях колко пежа са направили.....
Доверие как :? За лагерите верно поне два пъти съм ги сменял, скапват се често, но торсиони в задния мост няма оти е на пружини. Т.е. има един м-у двете рамена на колелата (нещо като предната стабилизираща щанга) и на него е закачена пружината за кантара на спирачките. Когато натрупаш опит и почваш да разбираш колко много те "работят" в сервизите.
Е да де ама с тея новите технологии опита ми увехна.
SEV - специалист
Преди доста години,нашите взеха една Лада 2107 от Кореком.Въпросната кола влезе в мое ползване в момента който показах книжката на баща ми.Нея кола съм я правил "дармадан",отварях карбуратора да подменям жигльори,да сменям една човка на ускорителната помпа.Стартери,водни помпи,диференциал.С една дума всичко което се правеше от един средно сръчен човек.Това го правех къде от любопитство,гъде от безпаричие или защото можех.Обаче сега!Сегашните си коли,моите и на жената ги гледам като голям камък.Наскоро по път моята булка(нали е руса :) ) уцелила най голямата дупка в града.Гумата аут,не се включва и ел.двигателя.Сменила гумата,с нова и ми вика изпадна нещо от вътре.Гумаджията казал ,че не знае как е влязло там,мамата му.Не обърнах внимание,в началото за нещото.Като се качих в колата тя пищи на умряло.Хибридната система аут.Въпросното нещо което е изпаднало от джантата бил някакъв датчик.Купихме го,смениха го,обаче сега трябвало да ходя в Пежо да го запознават с колата :? .Това за един датчик,да видим за другите поражения по ел,двителя какво ще кажат и дали ще мине гаранционно.
Ако беше ладата ей .......
stoianov_n - специалист
Аз, направо ме е страх/срам да пиша тука че съм майстор.....баси, тва стана обидна дума тука.В кви сервизи ходите бе хора.
Влезте във форумите за колата която карате, там по градове хората казват кой са правилните майстори. :wink:
Има много некоректни вярно, но има и много клиенти които чели по форумите и си мислят,че всичко им е ясно и даже спорят.
Ето пример с колегата kozl, някой ще го прочете, утре ще му се разтропа задния мост на пежото, ще иде някъде и ще каже, сменяй, ама внимавай щото тия нямат торсиони..... :-D
:partyman:
nikolovvd - майстор
SEV написа:
... трябвало да ходя в Пежо да го запознават с колата :?
На някой двигатели на Мерцедес само две дюзи да размениш и спират да работят гладко.
Ако трябва да я сменяш ти трябва и баркод скенер освен другите инструменти. :lol:
SEV - специалист
За Мерцедесите ясно,в Балканстар Варна имам "доверен",познавам го още като ходех с Лансера.Никога не ме е лъгал или подвеждал.Ще видим тези от Пежо,дано не съм изтеглил късата клечка с този хибрид.
profesionalist_wood - майстор
montoya написа:
Да, ама днеска извадихме късмет, е клиента беше цял ден в сервиза и се въртеше около нас. Дойде един МЛ 5 литров осмак с по две свещи на цилиндър, да му сменим свещите, да измерим компресията и да завъртим бобините. 8 бобини, 16 свещи, работа си е. Сменихме ги и седна в колата да си тръгва, газ и не ще да се форсира. А такааааа, ко стана :?
Слагаме диагностиката, грешни данни от потециометър на педала на газта. Нов струва 400+ пари. А сега кажете, ако тоя човек не беше в сервиза, как щяхме да му обясним, че само сме сменили свещите и точно сега е решил да се предаде шибания потенциометър? Нямаше как да го обясним и за да бъде всичко точно, трябваше да му купим за наша сметка потенциометър
Толкова ли са калпави МЛ? Защото оглеждаме за такъв втора ръка 5-6000 лв защото не ни се дават за нова 15 000 без климатик...е климатика не ни е от значение ама... :?
Chefo77 написа:
Фродо си беше за брак отпреди 3 години, но след като чичо ти реши да ти го набута, ти реши да му дадеш втори шанс :lol:
И си намерете нормални сервизи бре, хора :)
Сервиза е скъп,голям ,имаше много коли и механици и се намира на пътя за околовръстното за икея..
Калпава работа ама карай.
stoianov_n - специалист
profesionalist_wood написа:
Толкова ли са калпави МЛ? Защото оглеждаме за такъв втора ръка 5-6000 лв защото не ни се дават за нова 15 000 без климатик...е климатика не ни е от значение ама... :?
:lol: :lol: :lol:
Ем, вземи си за тия пари и ще разбереш колко са калпави...... :-D
Абе, ти верно си Тинки 2..... :-D :lol: :lol:

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: