• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
А, стига бе?Да ама обикновеното газово гърми и ...разваля двигателя..... :-D
С ГИ би трябвало да върви така, че почти да няма разлика с бензин. И тоя коментар по никакъв начин не ми помага. Понеже имам ГИ и не ми се дават нови 500лв за обикновено АГУ или друго ГИ. Опитвам се да направя нещо с това, което имам. Нямам 500лв на куп излишни да сменям газови. :!:
Kirilpm - специалист
Аз ти казах че за 150 лева можеш да си събереш качествено обикновено газово,което ще надживее колата.Трябват ти изпарител,газов клапан,ключ за газовото,едно реленце и половин метър медна тръба,това е най-добрия вариант откъм цена.Но ти вместо да проучиш нещата трябва да се направиш на специалист.А ако искаш да решиш въпроса с истинското му решение трябва да отделиш някой лев и да си сложиш читаво ГИ,но знам че като истински евреин никога няма да го направиш :lol:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
...качествено обикновено газово
А да хвърля Армани-то и да сложа дънки-то за 10лв от битака не искаш ли? Обаче, вземи и забележи нещо. Отвори тема, в която съм отговорил, защото разбирам и с отговора си не съм се опитал да помогна, ами съм се направил на интересен. Или съм публикувал някоя "емотиконка" - чист спам, да трупам мнения.
Създал съм темата, за да реша определен проблем. И ако мога да го подкарам, не виждам защо да давам торба пари за друго. Ако нямаш какво да кажеш по това какво може да се пробва с това, ами просто си търсиш място за чесане на клавиатурата, моля те искрено - повече не пиши в тая тема въобще.
Аз не се отмятам от мнението си за майсторите. Всеки лепва табелка майстор, а кой колко разбира - не се знае. Аз като не разбирам, не се правя на разбирач, а питам. Еми явно е, че няма да се оправим в тая държава "Питаш в английски форум - отговарят ти, питаш в руски форум - отговарят ти и те питат нещо, питаш в български форум - един ти отговаря нормално, а други 99 ти обясняват колко си тъп, мизерен или скръндзав"
Ми ся ако излезе проблема с ламбда сондата, както беше казал Гадняра, ама го пренебрегнах, защото съм си мислил, че съм измерил нещо? К'во правим - пак ли газовото виновно, а ти много остроумен?
Kirilpm - специалист
Ако можеш да го подкараш,ако може много да върви,ако може да не гори.Ами за толкова време трябваше да ти се изясни че не можеш,просто до там ти стигат възможностите,нищо срамно няма.Срамно е когато вземеш да се периш на по-можещите и знаещи в дадена област от теб.Тогава ставаш дървен философ.Пък това за дънките само едно ще ти кажа.Само в България можеш да отидеш до външния клозет на село и да си светиш с Iphone 6S.Вместо да разсъждаваш като кифла и да си вземеш дънки които струват колкото колата,вземи ги прежали тези пари за майстор или за обикновена газова и си реши проблемите,стига рева по форумите.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
... Аз като не разбирам, не се правя на разбирач, а питам. ....
:lol: :lol: :lachtot: :lachtot: :lachtot: :irre3: :pssst: :pssst:
Kirilpm - специалист
Той не се прави на разбирач,той ни обучава безплатно и ни открехва по толкова много въпроси :-D :irre:
Gadnyara - специалист
Я обясни, как стигна до извода, че ламбда-сондата е за подмяна. Какви тестове проведе? Откри ли емулатора, пробва ли без него?

Най-лесно е да се завие нов датчик, но ако веригата от него до PCM минава през лъжещо устройство, все тая...
Kirilpm - специалист
Човека жици не реже и нови датчици не купува,защото ще трябва да свали Арманито купено от пазара в Каблешково.Аз работата я виждам така:
Предния собственик отива и търси най-евтината оферта за монтаж на ГИ,разбира се получава най-евтината,дори да не е подходяща за колата и като вижда на къде отиват работите си търси шаран за да му засили колата.Пък сега вие се мъчите да оправите едновременно на хората монтирали газовата и на шарана,който се е мъчил да я отремонтира и то по оскъдни снимки.Не всичко което е заварено положение и е работило някак си струва да се ремонтира,особено ако се предвижда да се кара по дълго колата.
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Я обясни, как стигна до извода, че ламбда-сондата е за подмяна. Какви тестове проведе?
При работата на автомобила забелязвах следните аномалии в последно време - незначителни до несъществуващи на бензин. Минава се на газ -колата върви добре първите няколко минути, след това при рязко подаване на газта леко се разтриса, все едно се замисля(докато е на LPG) и тогава ускорява. Когато обърна в движение от газ на бензин колата започна да забива и въпреки, че вече е на бензин, показанието на ламбда сондата пак е забило на 0.45V. Смятам, че в тази ситуация бензиновото ECU си има собствено мнение за адаптацията си по показанията на ламбдата. След това понеже то контролира директно и газовите времена чрез коефициент, оказва много сериозен отпечатък при работата на газ. Реснах(свалям акумулатора), изключих ламбдата, запалих, покарах. Вървеше уж. Ще я пробвам на дълъг път. Ако това е проблема, след това ще търся вече в кабелите какво може да се измисли.
Емулатор не изглежда да има, вероятно съм тръгнал с погрешното убеждение, че газовото е по-умно, отколкото е. :)
Kirilpm написа:
Аз работата я виждам така:
Аз работата я виждам така - или пишеш по темата или въобще не пишеш. Като даваш парите, тогава ще имаш думата какво виждаш ти.
Kirilpm - специалист
Ти като Пената ги гласиш работите бе или пиша по темата или не пиша.Ми аз съм решил да се забавлявам и да пиша.Тъй като ми кажеш "даваш парите" все едно говорим за някакви космически суми,а не за кола която струва 1000лв цялата.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: