• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Е той малко като циганина, чиито син винаги познавал времето.
Не, не ги е изброил всички. Според него компресията не е добре, за това пали трудно. Останалото със свещите и т.н са само влошаващи състоянието обстоятелства. Също така ми посочи за какъв звук да се ослушвам, че това означавало, че подгревът е изключил. Според него компресията е под 25.
А ангренажът е сменян от старият собственик. Просто се чудех дали не е неправилно зацепен.
шоп - майстор
toolegittoquit написа:
. Според него компресията е под 25.

Как така според майстора компресията е под 25?!? Тя се мери с уред, а не с мнение:-) И се мери и се изкарва диаграма за всеки цилиндър
и колко под 25?
22-24 е Ок и е под 25
10-12 е зле и е също под 25:-)))

Ти плаща ли за това мнение? Защото няколко страници по-нагоре аз ти писах, че може да имаш издухан мотор и не съм ти искал пари за мнение.
toolegittoquit - майстор
Според него - около 20.
шоп написа:
Ти плаща ли за това мнение? Защото няколко страници по-нагоре аз ти писах, че може да имаш издухан мотор и не съм ти искал пари за мнение.
Не, просто е познат на мой приятел. По поведението на колата и паленето пред него проблемът се дължи на това според него. Каза тия дни като се освободи да отида за пълно измерване на компресията и т.н - както си му е реда.
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
Днес я закарах при човек, който се занимава с ремонт на автомобили. Според него няма проблем със зацепването на ремъците. Обезвъздушена е, след като забравих да завия едната от тръбите на дюзите докрай и карах така към 500метра, докато се сетя защо колата се движи зле. Свещите са ОК, стартер също.
Според него по-голямата част от проблема се е дължала на факта, че е имало изгорели свещи за подгрев, не съм чакал достатъчно - лампата не е показател за работата на подгрева, той продължава по-дълго. И най-вече, че компресията е станала достатъчно ниска, за да създава проблеми зимата.
Добре, че малко се стопли та му се заработи на този мързелив автомобил. Преди години при зимни тестове в завода на Форд само един форд запалил и те го кръстили ФОКУС :lol: :lol: :lol: Все пак само 8 страници ремонт си е рекорд =D>

:partyman:
Kirilpm - специалист
Чакай той ремонта още не е започнал до сега поставяхме диагноза,още поне десетина страници усещам,особено с майстора на приятеля на тинки който мери компресия на ухо.Аз за сега мога да поставя поне една категорична диагноза,която ще му хареса,щом форда не пали зимата,няма нужда от зимни гуми,докато запали снега се е стопил и няма страшно да кара с летни :lol:
gogo7777 - майстор
Малко са 8 страници.
Да предположим, че Тинки има тоя Форд /според мен няма....нито Форд нито пък Венто е имал/, който не пали....ми то е трагедия бре...стартер бъзикал и счупил, филтър няма, подгрев няма, свещи няма, акумулатор няма, маркучи лабави, компресия я има я няма. Остава да го питаме дали не е въртял ГНП-то и дали има нафта в резервара.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Uy5V16rSmKU[/youtube]
kr1100 - майстор
Има една реклама / изпих ХХХ бутилки, като ги върна ..
Тинки има 2 недвижими имущества като ги върне на Надин пр. ще вземе 500-700 лв
Не съм чел дали е сменял масло , но възможно да са му набутали кола с присадка в двигателя и след смяна на масло си скуби косите. Явно Фордо е бил под 800 лв за да го вземе - = буре с барут и запален фитил.. Ремонтите по него са за закърпване на положението за продажба както казаха Стоянов -и Кирил - ще има още подводни камъни.
Вместо ф-р за 20-25лв / за 1-1,50 лв, стартер без редуктор, изгорели свещи. Да вземе да си провеи и инсталацията ,че не се зане и там каков са пипали. Да си свали от нета 1 ТО и ръкодство за ремонт и хубаво да сравнява за "промяна по конструкцията". ПО руските сайтове има такива книги.
toolegittoquit - майстор
От пространството между дюзите и главата духа май малко. Вчера пропуснах да дозатегна и днес като палих е избягала малко нафта. Прави като че ли мехурчета между дюзите и главата при работата на мотора. От там възможно ли е да изпуска толкова, че да бърка работата?
Разбрах, че тоя проблем се дължи на някакви медни шайбички, които се подлагат за уплътнение. Да взема да ги сменя?
kr1100 написа:
, стартер без редуктор, изгорели свещи.
Стартерът аз го слагах. Такъв намерих - без редуктор. А свещите са консуматив и беше заминала точно 1.
---
Решението в момента е да ползвам спрей за студен старт. Сдобих се с такъв от познат и пръснах малко - веднага запали. Обаче гледам да оправя възможно повече неща, така че да го направя така, че да не се налага да се стига до ползването му. Истината е, че не ми пука дали пали от 1 или 5-то завъртане, просто искам да е сигурно, че ще запали.
kuger - майстор
kozl написа:
kuger вместо да пишеш за кражба пиши тва де го харизваш дали има подгревател към него.
И щом ползваш незамръзваща нафта вече шъ крадем от теб :-D
То и аз от как монтирах подгревател на нафтата и не съм закъсвал със запушен филтър. Независимо от източника на горивото :?
Не, няма.
Нафтата винаги съм я пазарил от една единствена верига, проблеми съм нямал до сега.
Всъщност преди доста години ми подариха туба нафта май месец, използвах я ноември при -8 гр. и го ядох.
В зимната нафта се добавя депресатор против замръзване. Не знам какво е, виждал съм го, като сопол е :-D
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Разбрах, че тоя проблем се дължи на някакви медни шайбички, които се подлагат за уплътнение. Да взема да ги сменя?
А другите работи които ти казахме сменили ги?
toolegittoquit написа:
Решението в момента е да ползвам спрей за студен старт. Сдобих се с такъв от познат и пръснах малко - веднага запали.
Щом пали със спрея, работата е ясна.... :-D
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: