• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
hidrazin - майстор
вт юли 30, 2024 10:00 pmsilent написа:
Преди 8-9г. фирмата ни с автомобилен парк над 100автомобила бая се изпоти да прекара един автомобил на прглед със задна дата ...
По посочените години в Германия е било допустимо "прекарването" на автомобил със задна дата. Сега вече не. И за мен си е напълно незаконно.
От оскъдната информация която си дал мога само да заключа че въпросното ПТП е пряко свързано с техническото състояние на въпросния автомобил.
Демек - да ви таковам и ... такованата фирма дето има над 100 автомобила и няма вътрешен контрол и организация.
Пак опираме до опити, и не само опити а за измама и на фирмата е трябвало да и го таковат в таковата.
И ми стана доста "странно" да пишеш такива неща след като си писал това:
пон юли 29, 2024 7:15 pmsilent написа:
Те тези дето не минават тук и сега в основната си част са тук щото тогава там не са минали прегледа . А нашенеца хич не му се дават пари за дюзи да не говорм за катализатори или ДПФ или скъпа периферия на нова кола слънце ...е няма как същата тая да кола мине тук зарад новите лети джанти и стикера ти гониш....а за това как нямало как...ми има как...колата не конституционно право....нямаш пари да поддържаш читава кола...има рейс влак колело или бичиш пеша или си стоиш в къщи..
Ми у вашата "фирма" със сигурност "пестят" от гуми, поддръжка, ремонти ... за сметка на езопасността.
Ти ся к'во искаш да ни обясниш, че "редовия" българин трябва да си плаща като ПОП и даже нагоре да бъде дран, ама на фирмаджията да му се прави бонус щото е фирмаджия и може да си плати рушветите ли?
:partyman:
MamaMy - майстор
Не, той по себе си съди за всички останали. Понеже той и фирмата му се правят на прошляци и мишкуват, значи и всички останали правят така.
Е, трябва да те изненадам колега silent. Останалите си поддържаме автомобилите и си минаваме на преглед по редовния начин. Никога не съм се опитвал да се циганя с техническото състояние на автомобилите си. Вярно, ако нямам възможност да купя оригиналната част, купувам заместител, но с ясното съзнание, че това не е компромис със сигурността, а е свързано с времето на експлоатация на дадената част. Когато иде реч за спирачки, компромис няма.
silent - майстор
Не мисля да изпадам в полемики защо как и да обяснявам колко сте далече от реалноста в съжденията си. Дадох пример колко неприятности може сам да си причини човек действайки по начина на колегата.
Аз много време карам нови коли и лични и служебни и не ми се налага да се циганя..дет се вика мен не ме мислете.
hidrazin - майстор
вт юли 30, 2024 11:22 pmsilent написа:
Аз много време карам нови коли и лични и служебни и не ми се налага да се циганя..дет се вика мен не ме мислете.
Не бе, на това му се казва цигания до шия.
"Аз карам нови коли.
Аз карам нови служебни коли.
Аз съм по-по-най.
Аз, аз, аз, аз ...
Ма накрая - аз съм най-големия шушляк.
"
Да ама това днес а утре си Бай Никой. Точно пък от теб не очаквах такива елементарни изцепки.
Ти си 0,000...1% а утре като нищо ставаш чисти 0,0000...%
И не, не те мислим. Ма е хубаво сам да помислиш за себе си и най-вече да се съобразяваш с останалите.
Баси... :?
:partyman:
P.S. Сооооори за оффтопа...
P.S.2 Да, ГТП-то у нас вече е почти такова като например в Германия поради директно транспортирани евроЕЙски директиви.
Даже е по-набожно и то доста. Все пак сме територията и робите на ЕС.
Ма когато и си изравним и доходите с тези дето ни налагат безмозъчно директивите ... ще си помисля.
P.S.3 Със сигурност моята кола ще мине ГТП мноооого по-безпроблемно от твоята. Ма не парадирам като ... с това.
silent - майстор
Не знам какъв ти е проблема и честно казано не ме интересува. Ти си правиш свободни съчения. Другия ме изкарва не знам си какъв. Обвинен съм в противоречия. Удобно не сте прочели че съм написал че през 2018г сложих катализатор на стара кола за да е както трябва да бъде. Да, продължавам да твърдя че правилата са за да се спазват, това какви коли карам в момента няма значение. Колелото се върти днес може да мога утре мога да не мога но при всички случаи колата ми ще бъде ок, а ако немога да си го позволя няма да карам. Съвсем отделен въпрос е че поне половината че и повече от тези които реват могат да си купят нова бюджетна кола но препочитат тежък премиум секънд хенд за да се чувстват някои си на пътя. Тези които наистина не могат не кибичат в нета.
Тъй като има още спекулации ще спомена че съм обикновен наемен работник с което мисля че няма какво повече кажа по темата.
ivanovbg - майстор
Не се плашете, вече има решение. Експеримента с инхибитора е успешен. Не знам само как ще реагира системата при нулев СО.
DundyTheCroc - майстор
ср юли 31, 2024 8:41 amivanovbg написа:
Не се плашете, вече има решение. Експеримента с инхибитора е успешен. Не знам само как ще реагира системата при нулев СО.
Ще строшиш системата явно, ще трябва заради теб да пренастройват матрицата :-D
ivanovbg - майстор
Нищо не се троши. Пъха се една тръба в гърнето пълна с инхибитор през която да минават газовете. Инхибитора абсорбира СО и в изходните газове вече го няма. Може да се сложи и на самия маркуч на газанализатора. Тогава количеството е много по малко. 20 минути няма СО в газовете с половин кило инхибитор. На маркуча количеството е много по малко. Не влияе на другите газове и ламбдата, така че другите параметри са си същите.
DundyTheCroc - майстор
Трябва да го патентоваш, едно проходно гърне преди крайното, за прегледа се пълни с каквото трябва, минаваш и после пей сърце.
Не се ли намалява много пропускателната способност на изпускателната система?
ivanovbg - майстор
Е са за прегледа само не е проблем, но не е много.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 46

Тема "ГТП вече само онлайн" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: