• 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
profesionalist_wood - майстор
Епа,та затова съм се спрял на избора между Лада Нива и УАЗ да си купя щото съединителят е 15 лв срещу 400лв на мерцедес А170.....Да не говорим за клапаните за по 600 долара на Гранд Чероки
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
Който има брада, ще си купи гребен ... Стара поговорка, но вАжи.
Нещо съществено? За такава кола на тези години мислех, че съм дал достатъчно пари, за да не е бардак. И говори позитивно и човека с мене, като ходих да я купувам. И феродо сигурно има 8мм, като го гледах не видях хубаво обаче.
Тинки, хайде спри да се оплакваш, че досаждаш. Същият си като тъща ми - все за нещо ще мрънка. Като ще мрънкаш, прави го за нещо съществено поне. Не за това, че трябва да дадеш 20 лева за накладки.
КУпи си кола ВТОРА УПОТРЕБА, излизат някакви дребни работи и веднага виеш на умряло. Хайде да смениш гарнитура и да правиш ремонт на скоростна кутия, пък тогава да видиш какво е харч. Не ти го пожелавам, разбира се, но престани да се оплакваш от тези тривиални простотии. Колко пари си хвърлил досега за нея, без да броим вкарването в локвата? 200 лева? 300 лева? 1000 лева? Ти какво искаш - да ти продадат кола, която да те надживее, за едномесечната ти заплата. Или двумесечната.
Казах ти колко пари съм налял в работната кола, но го приемам за нормално, защото е на възраст и защото искам да е сигурна и да я карам още. Ако ти искаш да бъдеш каруцар, който не го е еня дали нещо се е скапало, бъди.
И стига си го хвалил тоя Форд. Фиеста МК3 доказано са най-големите лайна, правени някога от западна фирма и това, че ти си доволен от него, изобщо не е критерий. Един от 50, дрънчали спинозна проститутка без презерватив, не става ХИВ позитивен. Той не е фактор за общата картинка обаче. Имал си късмет.
И какво ще си оправиш сам, след като имаш 5 ключа и познанията ти за автомобилите свършват с това, че знаеш коя е правилната страна за завиване на гайка?

Профи - само дето Черокито и Нивата нямат нищо общо помежду си. Второто става само за нивата и единственото му хубаво нещо (освен смешната поддръжка) е проходимостта. Всичко останало му е кошмарно. Дай да си говорим истини все пак.
profesionalist_wood - майстор
То и умрелия ми Форд не е по стока,ама ще й разкажа играта :lol:
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Тинки, хайде спри да се оплакваш, че досаждаш. Същият си като тъща ми - все за нещо ще мрънка. Като ще мрънкаш, прави го за нещо съществено поне. Не за това, че трябва да дадеш 20 лева за накладки.
Чефо, не мрънколясвам, просто реагирам по-емоционално, понеже постоянно ме пращат в "сервиз". Онзи ден ходих да оправям хидравлична течност, масло и антифриз - да бяха казали тогава. А познанията ми за автомобилите...свършват, щото тате навремето не е имал кола, не е правил ремонти на тракторите в ТКЗС-то...Да го кажа по-цветисто. Може да задавам много прости въпроси, но специализацията ми в живота е съвсем различна, никой нищо не ми е показвал и гледам сам да се уча по колите, до колкото е възможно.
Аргументирано, смятам че съм дал твърде много пари за тази кола, за да "ремонтирам" повече, отколкото "карам". Все пак е към 20 годишна и не е Мерцедес. Не ми се сменят никак 15 метра кабели на врати и т.н А накладките не са 20лв. 110лв ми взеха навремето за смяна на накладки на Ford-а.
Последна промяна от thinkpad на ср яну 21, 2015 1:54 am, променено общо 2 пъти.
profesionalist_wood - майстор
Каква марка са тия накладки по 110 лв? баси
thinkpad - майстор
profesionalist_wood написа:
Каква марка са тия накладки по 110 лв? баси
2 цилиндъра и накладки за задните спирачки.
Chefo77 - майстор
Щом са ти сменяли И цилиндърчета, значи е имало и допълнително работа. Доста допълнителна работа. Не е само откачане-закачане, имаш сваляне на цилиндрите, слагане на новите, обезвъздушаване ...
Накладките сами по себе си са 40-50 лева, хайде да не са 20. Преувеличих малко. Но това са нормални неща, защо мислиш, че който и да е друг автомобил няма да го има този "проблем"? Най-вероятно тези на Вентото са оригиналните, каквито са били И на Форда ти.
Пък за ремонтите вариантите са 2. Вариант 1 е сервиз, вариант 2 - сам. С приятели е вариация на вариант 2. Лошото е, че ако се прецакат нещата при вариант 2, отиваш на вариант 1, но тежък случай - защото никой не обича да поправя чужди грешки.
И аз не критикувам това, че нямаш технически познания да си поправиш колата. Критикувам това, че хем не искаш да ползваш първия вариант, хем не можеш да приложиш втория, хем се ядосваш защо всички те насочват към сервиза.
Пък още не си казал колко си дал дотук за ремонти (не за подмяна или профилактика на неща, които трябва да бъдат подменени или профилирани), възникнали в последствие. Преди теб са карали - износили са се накладките - сменяш ги. Кое е ненормалното? Ненормално би било да сменяш накрайници на всеки 6 месеца или лагер с главината всяка година, да речем ...
nikolovvd - майстор
Chefo77 написа:
Ненормално би било да сменяш накрайници на всеки 6 месеца или лагер с главината всяка година, да речем ...
При Вариант 2 това е често явление, особено лагер на главина, защото като го затегнеш повече от необходимото и събориш циментацията, хем отиваш на Вариант 1, хем се бъркаш по-дълбоко в джоба "защото никой не обича да поправя чужди грешки". Особено ако предишния "специалист" е омазал доста неща.
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
...Кое е ненормалното? Ненормално би било да сменяш накрайници на всеки 6 месеца или лагер с главината всяка година, да речем ...
Чефо, ненормалното е, че ремонт на съединител и спирачки правих 3 години след като купих колата. В случая се възмущавам, че купих колата преди 3 месеца и вече съм правил 4 ремонта, 2 от които собственоръчно. При единият бъзиках рейката на ГИ, при вторият смених над 10метра кабел. Кърпих и централното, всъщност.
За другите работи просто никой не ми е показвал и не съм ги правил. Сигурно ще мога, просто имам опасения. Нямам опит.
kuger - майстор
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
...Кое е ненормалното? Ненормално би било да сменяш накрайници на всеки 6 месеца или лагер с главината всяка година, да речем ...
Чефо, ненормалното е, че ремонт на съединител и спирачки правих 3 години след като купих колата. В случая се възмущавам, че купих колата преди 3 месеца и вече съм правил 4 ремонта, 2 от които собственоръчно. При единият бъзиках рейката на ГИ, при вторият смених над 10метра кабел. Кърпих и централното, всъщност.
За другите работи просто никой не ми е показвал и не съм ги правил. Сигурно ще мога, просто имам опасения. Нямам опит.
Ами, нормално е. Купил си старец с всичките му болести, при това нелекувани.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: