Марка, модел , година. Ако искаш може и да я закачим да си признае без бой 

kozl написа:.....Разлика правим, чудя се ти що се правиш на ощипана мома и се ловиш за точната дума.
А ако откаже помпата ко щъ станеДали с montoya правите ли разлика м-у спирачна помпа и АБС модул
montoya написа:Разлика правим, чудя се ти що се правиш на ощипана мома и се ловиш за точната дума.Понеже темата е за разход и при такъв преразход на "точни думи" просто не се въздържах
montoya написа:Като ще е така, обясни ми отказ на спирачната помпа и ми дай пример за такъв отказ който да не ти позволява да спреш, дори и без спирачна течност в казанчето!?Ами в казанчето ти липсват точните думи, демек празно, а спирачките ти не ловат
kozl написа:Не се говори , а се пише за начесване на пръстите. За това попитах за марка и модел на автомобила. Вместо това се появиха чукчи.За да не съм голословен: Ето блока на ABS в Лагуната.
И Кугер ако АБС е с ел.помпа, като прекъсне захранването на ел.помпата що шъ помпи и от де налягане в спирачната системаПишеш за лагуна. Това по-горе е за Меган. На Королата пак е по тая схема, на Пежо 306 също, на Пасата също. Може би има смисъл спирачната помпа да не е електрическа, а механична
kozl написа:.....Като свърши в казаня остава в единия кръг, обикновено е на предните колела течност с която да си спреш колата. Единствения начин който може тотал да ти прецака спирачките е педала да се откачи от помпата или да заклини някъде, тогава сецаш ръчната, ама темата вече става друга
Ами в казанчето ти липсват точните думи, демек празно, а спирачките ти не ловат
kuger написа:Говори се за ABS, който си има електрическа помпа. Откаже ли ти спирачната помпа /пед~ла/, Господ да ти е на помощ.Не съм виждал ABS без електрическа помпа, т.е. всички са с електрическа помпа. Ако видиш без ел.помпа, направи снимка и ми я прати, че да не умра прост.
kuger написа: Помпата в комплект с ел.клапани осигурява необходимото налягане към всяко колело поотделно, както и допълнително усилие към спирачните апарати при екстрено спиране.Дължа извинение на Kozl, както и на целия форум с подвеждащото ми изказване.
Налягането в спирачната система се осигурява от главния спирачен цилиндър, но се контролира от блока на ABS, който добавя налягане при нужда там, където трябва. При отпадане на ABS-а спирачките работят като стандартна сп. система.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: