• 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
Марка, модел , година. Ако искаш може и да я закачим да си признае без бой :lol:
montoya - майстор
kozl написа:
.....
А ако откаже помпата ко щъ стане :? Дали с montoya правите ли разлика м-у спирачна помпа и АБС модул :?
Разлика правим, чудя се ти що се правиш на ощипана мома и се ловиш за точната дума.
Като ще е така, обясни ми отказ на спирачната помпа и ми дай пример за такъв отказ който да не ти позволява да спреш, дори и без спирачна течност в казанчето!?
Помислено е тия системи като откажат да не се пребие човек, ама къде е темата измами с гориво, къде се зачекнахме за абс :?
kozl - майстор
montoya написа:
Разлика правим, чудя се ти що се правиш на ощипана мома и се ловиш за точната дума.
Понеже темата е за разход и при такъв преразход на "точни думи" просто не се въздържах :-D
montoya написа:
Като ще е така, обясни ми отказ на спирачната помпа и ми дай пример за такъв отказ който да не ти позволява да спреш, дори и без спирачна течност в казанчето!?
Ами в казанчето ти липсват точните думи, демек празно, а спирачките ти не ловат :lachtot:
crez - майстор
dyaneff написа:
Няма как да отгатнем какъв е автомобила. Има ли достатъчно спирачна течност ?
Рено RX4, течност в казанчето има достатъчно. По думите на майстор ламбда сондата е причина :? , ако е тя ще имам и други проблеми, ама няма.
kuger - майстор
kozl написа:
Не се говори , а се пише за начесване на пръстите. За това попитах за марка и модел на автомобила. Вместо това се появиха чукчи.
И Кугер ако АБС е с ел.помпа, като прекъсне захранването на ел.помпата що шъ помпи и от де налягане в спирачната система :? Пишеш за лагуна. Това по-горе е за Меган. На Королата пак е по тая схема, на Пежо 306 също, на Пасата също. Може би има смисъл спирачната помпа да не е електрическа, а механична :?
За да не съм голословен: Ето блока на ABS в Лагуната.
Прикачен файл:
ABS (864 x 648).jpg
ABS (864 x 648).jpg (92.34 KиБ) Видяна 1224 пъти
Помпата в комплект с ел.клапани осигурява необходимото налягане към всяко колело поотделно, както и допълнително усилие към спирачните апарати при екстрено спиране.
Налягането в спирачната система се осигурява от главния спирачен цилиндър, но се контролира от блока на ABS, който добавя налягане при нужда там, където трябва. При отпадане на ABS-а спирачките работят като стандартна сп. система.
montoya - майстор
kozl написа:
.....
Ами в казанчето ти липсват точните думи, демек празно, а спирачките ти не ловат :lachtot:
Като свърши в казаня остава в единия кръг, обикновено е на предните колела течност с която да си спреш колата. Единствения начин който може тотал да ти прецака спирачките е педала да се откачи от помпата или да заклини някъде, тогава сецаш ръчната, ама темата вече става друга
nikolovvd - майстор
kuger написа:
Говори се за ABS, който си има електрическа помпа. Откаже ли ти спирачната помпа /пед~ла/, Господ да ти е на помощ.
Не съм виждал ABS без електрическа помпа, т.е. всички са с електрическа помпа. Ако видиш без ел.помпа, направи снимка и ми я прати, че да не умра прост.
Всички автомобили с ABS имат индикация за проблем в тази система, който е в оранжев или жълт цват и означава че можеш да продължиш пътя си, но трябва да посетиш най-близкия сервиз.
Индикациите по таблото, които са фатални са в червено и този цвят идва да покаже, че колата не трябва да се ползва.
ABS-а спира да работи при констатиране на проблем в системата от всякакво естество.
- прекъснал датчик в колелата.
- ниско налягане в системата
- ниско ниво на спирачната течност (обикновенно в разширителния съд)
- изгорял предпазител в захранването на системата.
ABS-а може да се изключи и да не работи без индикация, когато разширителния съд е препълнен, но това май го има във високите класове автомобили. Това го пиша, защото съм го преживял и много се чудиш що така, докато не загледах датчиците за ниво на спирачната течност.
kuger - майстор
kuger написа:
Помпата в комплект с ел.клапани осигурява необходимото налягане към всяко колело поотделно, както и допълнително усилие към спирачните апарати при екстрено спиране.
Налягането в спирачната система се осигурява от главния спирачен цилиндър, но се контролира от блока на ABS, който добавя налягане при нужда там, където трябва. При отпадане на ABS-а спирачките работят като стандартна сп. система.
Дължа извинение на Kozl, както и на целия форум с подвеждащото ми изказване.
При екстрено спиране помпата в ABS-а не осигурява допълнително усилие върху спирачните цилиндри. Тогава се осигурява максималното налягане, което създава спирачната помпа.
nikolovvd - майстор
Вдигни капака на двигателя и помоли някой да подаде контакт, но без да пали.
Доближи ухо до блока на ABS-а и ще чуеш как моторчета бръмчи докато нагнетява.
Когато достигне необходимото налягане моторчето спира. Ако налягането не се достигне за определено време, моторчето спира и на таблото светва индикация, че ABS-а е изключен.
На по-старите модили (около и преди 1995г.) след теста на системата на таблото остава да свети индикация (фарове, габарити или друга), която се гаси чрез натискане на педала на спирачката.
Помпата е необходима, за да се поддържа необходимото висока налягане, поради принципа на работа на ABS-а, защото при блокиране на някое от колелата се отваря клапана на този кръг и се изпуска налягането докато съответното колело се завърти. Тогава клапана се затваря и налягането отново се повишава, а за да има налягане помпата работи и нагнетява.
kuger - майстор
Не мога да се навра чак там :shock: Единственото, което чувам са моторчетата на климатроника, когато наместват клапите си.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: