На RP делкото е с вакумен регулатор на предварението, ако се е бахтисало вече, ще е много трудно. Повишения разход на гориво със сигурност е по скоро от батисана ламбда сонда. Трепкане на оборотите, не съм видял някой преборил се с това при фолксваген от 90-те
simplex написа: Добре! Как да си проверя белезите на ангренажа на Пасата и да си настроя аванса, така че да е най-икономична откъм разход на гориво? В момента върви, но имам чувството че е за сметка на повишен разход на гориво!А какво касателство има ангренажа с аванса, само да попитам? Нали не мислиш, че имаш избягал зъб - ако беше така щеше да го усетиш. Ако мислиш да презацепваш ремък "на око", по-добре недей ...
Нямам инструменти за аванса, а на око е доста несигурен метод.