• 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
thinkpad написа:
топло няма, много слабо. .
Провери управлението , може да е само жило. По принцип дунапрена се разпада и започва обстрела..Възможно е клапата да стои леко отворена -пак от жилото и врътката.
Утре мога да потърся нещо из нета за картинки.
thinkpad - майстор
kr1100 написа:
Провери управлението , може да е само жило. По принцип дунапрена се разпада и започва обстрела..Възможно е клапата да стои леко отворена -пак от жилото и врътката. Утре мога да потърся нещо из нета за картинки.
То и аз търся картинки в нета. Но не става. За това питам ако някой го е правил. Всъщност май трябваше да създам отделна тема. Не ме е обстрелвал никакъв дунапрен, но той може отдавна да е свършил.
ESPACE - майстор
Той дунапрена е обстрелвал предишния собственик, при теб вече отдавна липсва.
Andri01 - майстор
thinkpad написа:
kr1100 написа:
Няма оплакване от Тинки. :?
Няма. За сметка на това ще помоля някой да ми даде разположението на клапите за парното на Golf3. Искам да ги ремонтирам, без да свалям таблото и искам да разбера дали ще имам достъп до двете, колкото да ги облепя. В интернет не намирам конкретна картинка. Бих желал да спестя 150лв, колкото искат.
Правих точно това преди седмица/ даже писах тука,че се захващам:)/.номера е следния: Снемаш жабката,снемаш етажерката под нея.Ще видиш виждаш в ляво вентилатора и въздуховода. откачаш жилото на клапата за въздух/ входния,студен в-х/,снемаш 6бр .ламаринени скобички,които държат в-ховода към кутията на парното/ тя е в средата,предните 2 не се виждат-с напипване/,отвиваш една гайка М10 в двиг.отделение,която държи в-ховода,разкачваш вентилатора/ сваляш САМО него първо-със завъртане/и после въздуховода. Ще видиш първата клапа-алуминиева ламарина с големи дупки,която е била облепена с дунапрен. разглобяваш я от място/ внимавай с двете шипчета на долната ос/. Аз сложих парче фолиран гетинакс. 1мм. и затворих дупките. По същия начин се прави и голямата клапа "топло-студено",но на място. И тя е с 6бр. големи отвора. Събиране-по обратния ред ,после :partyman: ...УСПЕХ :)
thinkpad - майстор
Andri01 написа:
По същия начин се прави и голямата клапа "топло-студено",но на място. И тя е с 6бр. големи отвора. Събиране-по обратния ред ,после :partyman: ...УСПЕХ :)
Мерси много. Значи другата клапа е достъпна, като сваля първата, така ли? Макар и неудобно, мога да я подлепя? Аз имам текстолит, но мисля просто да го лепна с онова топлоустойчивото тиксо, с цвят металик/сиво.
Andri01 - майстор
Да ,имаш достъп до нея. Аз закрепих гетинакса с болчета,тиксото ще се скапе от топлото и въздуха минаващ по край него.
thinkpad - майстор
Говоря за алуминиевото тиксо. Ще слагам топлоустойчиво, не обикновено. :) Че варианта да сваля жабка ми звучи много по-добре от варианта да сваля табло. Ако не тръгне топлото, значи и радиаторчето е за смяна/продухване.
Andri01 - майстор
Което се ползва за БГВ? не,знам,пробвай щом си решил.Все пак то не стои на висока температура,нали се навива върху изолацията. Аз даже върху него съм сложил алуминиева ламарина 0,5мм -чайките и някакви гарги много го харесваха и кълвяха на покрива:). Провери при загряла кола дали двете тръби-вход/изход на радиаторчето са еднакво топли.Щото е голяма работа: сваля се волана,цялото табло ,жабката с барчето и гредата ,която е между двете предни врати-под таблото!
thinkpad - майстор
Andri01 написа:
. Провери при загряла кола дали двете тръби-вход/изход на радиаторчето са еднакво топли.Щото е голяма работа: сваля се волана,цялото табло ,жабката с барчето и гредата ,която е между двете предни врати-под таблото!
Ами на външната клапа ще сложа текстолит, но за да имам пълен достъп до вътрешната, трябва да извадя целият модул с клапите, нали? Имам достъп само през дупката от първата, за това много по-трудно ще стане тя. Маркучетата са топли. И знам, че е голяма работа, а аз съм мързелив по принцип. А в сервиза искат 150лв, които просто ги нямам излишни в момента.
Andri01 - майстор
И на втората може да се сложи на място,без да се разглобява. Аз направих с дрелката отвор 4мм. и сложих по 3 болчета и на двете. Отвора за достъп е около 100/200мм и е на 3040мм. навътре. Ще видиш,че не е трудно! :)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: