• 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
...
Писах по-горе. Имаше маркуч, който излиза от датчик, абе някаква кутийка до радиатора, до десният фар(като я гледаш насреща), който не беше вързан никъде. На снимката, понеже не е много ясна, изглежда все едно тоя маркуч излиза от филтъра, т.е двата са се сляли на снимката и не могат да се отличат. Ако я доближиш достатъчно се вижда, че не са едно и също. :)
ivanovbg - майстор
На вентото мотора не беше ли 8 клапана 2е ? Те не удрят клапани и нищо не би трябвало да му има. Нов ангренаж, нова резба и болт и си го карай на газ.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
На вентото мотора не беше ли 8 клапана 2е ? Те не удрят клапани и нищо не би трябвало да му има. Нов ангренаж, нова резба и болт и си го карай на газ.
Да, беше. Нов ангренаж, нов болт, шлайф на вала, вадене на старият болт от вала, кърпене на т.нар "бомбе" на амортисьор, кърпене на прагове, ремонт на задните спирачни апарати - ръчна, хидравличната рейка и я не беше в час вече. И то ако не могат да извадят старият болт, който беше и залепен, сваляне на вала, много скъпа операция. Ако шлайфът на място не успее, пак смяна на вала.
Тая кола ръждата за година и колко се видя, че са правени опити да бъде скрита, но е избила структурно и е опасно да се кара.
Между другото болтът струва 4.20лв на Феби. Дори бях си го купил. Но предвид факта, че в сервиз бяха ми взели 100лв и се скъса болта и ме остави на пътя, защото беше сложен старият... Имах мерак да се опитам нещо сам да направя, но реших да продавам на части.
Последна промяна от toolegittoquit на чет яну 07, 2016 9:41 pm, променено общо 2 пъти.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Писах по-горе. Имаше маркуч, който излиза от датчик, абе някаква кутийка до радиатора, до десният фар(като я гледаш насреща), който не беше вързан никъде. На снимката, понеже не е много ясна, изглежда все едно тоя маркуч излиза от филтъра, т.е двата са се сляли на снимката и не могат да се отличат. Ако я доближиш достатъчно се вижда, че не са едно и също. :)
Абе аз ли не разбрах нещо, или тая кола няма вързан филтър на нафтата. :?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Абе аз ли не разбрах нещо, или тая кола няма вързан филтър на нафтата. :?
Маркучът идва от резервоара, минава през филтъра, минава през лъскавото, щом казваш - клапан и отива в ГНП. Другият маркуч, който ти се струва, че влиза във филтъра всъщност не е вързан никъде и идва от датчик или не знам какво, който се намира до радиатора на колата, до десният фар. Просто си виси така, не знам къде стои.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Маркучът идва от резервоара, минава през филтъра, минава през лъскавото, щом казваш - клапан и отива в ГНП. Другият маркуч, който ти се струва, че влиза във филтъра всъщност не е вързан никъде и идва от датчик или не знам какво, който се намира до радиатора на колата, до десният фар. Просто си виси така, не знам къде стои.
Ааа, така става.
kr1100 - майстор
ivanovbg написа:
На вентото мотора не беше ли 8 клапана 2е ? Те не удрят клапани и нищо не би трябвало да му има.
VW нямат такъв двигател дето не удря клапани /т.е. със защита/. Дори и прехваления 1,8 ABS среща. Има вероятност 1,8 ААМ 75 к.с. да няма среща , но няма данни.
kozl - майстор
Прикачен файл:
Tinki Frod 1800D.jpg
Аве мноо маркучи и половината висът нескачени.
Според мен червените стрелки са за обратна нафта, сините за гориво от резервоара.
Това металното вероятно клапан е с розова стрелка и маркуча би следвало да го свързва със задната страна на рац филтъра. От филтъра потегля един маркуч, който най-вероятно обикаля около радиатора и после се насочва към резервоара. Или :? Там където се губи от кадъра после се появява нещо м-у кабел и маркуч (със жълта стрелка), което загадъчно като че ли свършва в маркуча към радиатора :shock:
"Оранжевите стрелки" може би влазят в ГНП, може би за пневматика, която е изключена или :? Странно единия виси до стойката за филтъра, а другия се губи нейде зад двигателя, може би към вакум помпата дето не знам на тоз двигател де е залепена :?
Кутийкаката в дясно от радиатора нийде се не вижда. Дясно от радиатора, ама кое дясно :? По посока на движение или наопаки. Акумулатора е в ляво по посока на движение и в дясно на снимката :roll: Абе мноо зависи от гледната точка :?
Маркуча с бялата стрелка може и да е за преливника на охл.течност, а при пежата отива в най-високата точка на радиатора и служи за самообезвъздушаване.
velsi - Почетен майстор
Аз бих помолил Тинки да направи една снимка фронтално отгоре, така биха се видяли неща, които сега не са видими и би станало по-ясно кое къде отива. Може да се намерят още проблеми за остраняване.
stoianov_n - специалист
Колеги, не четете, ние отдавна разбрахме кое къде отива и къде се връща..... :-D Знаем и проблемите, но Тинки ясно заяви, че ще си кара колата така и хич не му пука....... :-D
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: