• 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
Аз предпочитам колата да с леки козметични проблеми, от колкото да е лъсната.
Обикновено перфектния външен вид се прави, за да те "грабне" колата още от пръв поглед и така да се прикрият скрити дефекти.
Разчита се на емоционалният момент у купувача и така да пропусне проверката на важните детайли, възли и агрегати.
kuger - майстор
Чета, чета, и все повече се убеждавам, че секс на площад не може. Всеки акъл ще дава.
Ето и моят съвет: бягай от измит двигател, особено ако е мит от джамбазин. Ползват агресивни препарати, които ще създават проблеми после, най-вече по електрически съединения /букси/.
Как ли ще се държи, примерно алтернатор, който изобщо не е защитен от проникване на вода?
Друго, избирай по визия, какво ще ти легне на окото, да не я псуваш после само като я погледнеш.
Следващо, гледай как ще ти пасне, когато седнеш вътре. Да ти е комфортно.
По-следващо, колеги са писали за проблемни мотори, вслушай се в съветите им.
Пробвай запалването на мотора, когато е студен, джамбазите ги палят сутрин, да позагреят.
Да пали без да пипаш цензура на газта, мотора си има нужната автоматика, и трябва да пали без намеса.
Гледай местата на сглобки на тенекии, капаци, брони. Да няма фрапиращи разминавания.
Гледай из закътаните места /ъглови сглобки за ръжда/.
Последно, за тия пари свестен автомобил много трудно се намира.

Забравих, качи се запали го ти, не продавача. Покарай, по възможност по скапан път /рязко сменяй посоката на движение/. Пробвай рязко ускорение, екстремно спиране. През цялото време се ослушвай за непривични шумове по мотор или окачване.
Пробвай "глезотиите", после неработещите създават много главоболия.
За всичко забелязано се пазари, почне ли джамбаза да "върти гъза", отсвирвай го.

Накрая, избери твоята марка, която най- ти приляга.

Желая ти късмет в избора на кола!

Всичко това към medel76
nikolovvd - майстор
kuger написа:
Пробвай "глезотиите", после неработещите създават много главоболия.
За всичко забелязано се пазари, почне ли джамбаза да "върти гъза", отсвирвай го.
В този ред на мисли гледай за светещи индикации на таблото.
Когато палиш колата гледай дали ще светнат индикациите на ABS, Check, ESP и SRS.
След като запалиш всичко трябва да угасне!
Пиша това, защото търговцити вадят крушките на ABS-а примерно, когато ABS-а има повреда, а ремонта на тази повреда може да ти струва до 4-5 хилядарки или живота.
Същото го правят на SRS индикацията, която показва повреда във въздушните възглавници. При удар никой в България не смена въздушни възглавници, а лепи отворените пластмаси. Принципно застрахователите водят колата "тотална щета", ако има отворени въздушни възглавници.
stoianov_n - специалист
nikolovvd написа:
В този ред на мисли гледай за светещи индикации на таблото.
Когато палиш колата гледай дали ще светнат индикациите на ABS, Check, ESP и SRS.
След като запалиш всичко трябва да угасне!
И ако някоя от изброените от теб системи не работи, а индикацията е "вързана" за такава работеща.....след като запалиш, всичко изгасва...
kozl - майстор
Мноо професионално г-н Стоянов. Ама на кола за тия пари дали си заслужава такова профи изпълнение.
Га купувах второто пежо и гледам пластмасата на таблото накълцана вероятно с джобно ножче, за да превъртят километрите. А километража елекронен. Е нямам обяснение :?
Познат беше броил значително по-голяма сума за лъскав голф и ме помоли да му прегледам парното, пък аз му смрачих настроението като му оправих и парното и лампата (светодиода) за маслото и он забрави да гасне. При изваден датчик за налягане и проба с ръчна помпа - ок дава контакт. След което го накарах да запали двигателя с изваден датчик и масло от там не протече. И номера беше елементарно скроен с кербовка в-у изолацията. Нема верига - нема светлинка.
medel76 - специалист
juslen написа:
Ако колата ще е за жена и нямате изисквания да е голяма (седан, комби) или пък с 4/5 врати, бих те насочил към Yaris 1.0 или 1.3; Corolla 8 (E110) [1997-2001] или пък Honda Civic 6 (ЕК3) (1996-2001) японския хечбек. За сивика мога да говоря от първо лице. За същите пари може да се намери и следващата 7-ма генерация сивик, но той макар да изглежда по-нов като дизайн, не е по-здрав от японската 6-та серия. Обезателно си търси японски явтомобил. Ако го вземеш в добро състояние, най-вероятно в такова и ще го продадеш.
Здравейте,
Каква е разликата между 1,4 и 1,4i и има 1,4s или 1,4is на хондата civica?
stoianov_n - специалист
medel76 написа:
Здравейте,
Каква е разликата между 1,4 и 1,4i и има 1,4s или 1,4is на хондата civica?
Единия е 75 коня, а другия е 90. :wink:
medel76 - специалист
stoianov_n написа:
medel76 написа:
Здравейте,
Каква е разликата между 1,4 и 1,4i и има 1,4s или 1,4is на хондата civica?
Единия е 75 коня, а другия е 90. :wink:
Искам ЕК3 90 коня vtec колко е 1,4 ли е само или има букви след 1.4?
Мерси?
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

Тема "кола до 3200-3500лв" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: