• 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
stoianov_n - специалист
simplex написа:
Да ти покажа една снимка във VW форума как тенекеджия ремонтирал дупка от ръжда в праг с вестник, парцал и кит? А отгоре боя?! :lol:
Е, как бе, парцал и кит си е класика....аз кво съм виждал ако знаеш...последното беше гипс на калник и отгоре боя. :lol:
Ама човека беше строител, поне беше професионално направено.... :lol:
kozl - майстор
Тоя строител мноо се изложил. Гипса генерира H2SO4. Постоянна коразия.
По дбре е с В25 - работата е бетон :lol:
kr1100 - майстор
simplex написа:
Писах Пасат Б3 - 1989г с двигател RP - 90hp. Взех 1.8 моноинжекция, поради факта че е 90к.с и .
Къде го писа бре. Я погледни какво си писал по-рано.
Aз ли не чета правилно или ти пишеш грешно?
Това писание е твое "1.8 АBS - 90к.с Този път с мене беше майстор, който потвърди, че двигателят и скоростите са наред." виж си поста .
gogo7777 - майстор
Гипса генерира H2SO4.
Това означава, че ръжда няма да има.......само корозията ще се ускори. Сярната всъщност кородира бавно върху стоманата, така че е възможно и защитен слой да се получи. :wink:
пишман_майстор - майстор
stoianov_n написа:
simplex написа:
Да ти покажа една снимка във VW форума как тенекеджия ремонтирал дупка от ръжда в праг с вестник, парцал и кит? А отгоре боя?! :lol:
Е, как бе, парцал и кит си е класика....аз кво съм виждал ако знаеш...последното беше гипс на калник и отгоре боя. :lol:
Ама човека беше строител, поне беше професионално направено.... :lol:
Нищо не е това...когато видиш бетон излят на пода на кола ( в случая на Жигули беше ). ... И аз съм правил коли преди 28години
И честито Тинки за пасатора. Зимата му махай ножа от бронята , че...
mupk0 - специалист
Доста сте ги заговорили тея датчици...та да споделя какво знам аз от опит.При ВАГ автомобилите от типа А3,Голф4 (след голф 3) и производните А4,Пасат Б5 и тнт датчика ви стои на 90гр,но реално мотора ви стига до 105гр. При температура до 105гр стрелката стои на 90гр. За справка може да ползвате живи данни на ВАГ-КОМ :)

При този форд температурата е нормална. Дано собственика не е разбутал нещо :) Всеки двигател често стига 100гр при употреба ,а дори и над 100гр :) Особенно при натоварване.

В този ред на мисли всеки втори новозакупил мерцедес се чуди над следната снимка винаги :

Изображение

Реално обаче това е нормална работна температура :)
kozl - майстор
Аз па се чудя кво има за чудене на горната снимка :?
kr1100 - майстор
''При ВАГ автомобилите от типа А3,Голф4 (след голф 3) и производните А4,Пасат Б5 и тнт датчика ви стои на 90гр,но реално мотора ви стига до 105гр''
A не при мен VW датчика на Фордовското табло си показва 105 гр
kozl - майстор
Къде я мериш температурата на двигателя?
То въпроса е колко е Т на охладителната течност и къде се мери тази Т.
kr1100 - майстор
kozl написа:
Къде я мериш температурата на двигателя?
То въпроса е колко е Т на охладителната течност и къде се мери тази Т.
ADY че .термометър в казаня и Ваг Ком
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: