Изчетох всичките мнения или както казват специалистите-постове и срещнах доста истини, но и много грешки.
Автомобилния акомулатор се зарежда със заряден ток равен на 1 десета от неговия капацитет, или 55ачаса-5,5ампера. На най-обикновените зарядни наистина зарядния ток е около3-4ампера. На по-сложните, е с регулируем трнсформатор, т.е. с няколко изходни напрежения. Колкото са повече и с малка стъпка във волтажа, толкова по-добре. Зарядния ток се регулира с промяна на напрежението. А най-сложните, автоматично си поддържат зададения заряден ток, имат цикъл заряд-разряд и разни други екстри.
В обикновените зарядни има изправителни диоди-до 4 бр. в зависимост от избраната изправителна схема, или селенов пакет в схема "Грец". Няма никакви филтриращи кондензатори, "Шотки" и др.
По-лесният начин е: траф с изходно напрежение 13-14в. и около 250 вата мощност и 4 бр. мощни изправителни диода свързани в "Грец".
Най-лесният е от магазина , или при майстор-ел.инженер.
Аз не съм такъв.
Знаете приказката за брашното и хлебаря.

Автомобилния акомулатор се зарежда със заряден ток равен на 1 десета от неговия капацитет, или 55ачаса-5,5ампера. На най-обикновените зарядни наистина зарядния ток е около3-4ампера. На по-сложните, е с регулируем трнсформатор, т.е. с няколко изходни напрежения. Колкото са повече и с малка стъпка във волтажа, толкова по-добре. Зарядния ток се регулира с промяна на напрежението. А най-сложните, автоматично си поддържат зададения заряден ток, имат цикъл заряд-разряд и разни други екстри.
В обикновените зарядни има изправителни диоди-до 4 бр. в зависимост от избраната изправителна схема, или селенов пакет в схема "Грец". Няма никакви филтриращи кондензатори, "Шотки" и др.
По-лесният начин е: траф с изходно напрежение 13-14в. и около 250 вата мощност и 4 бр. мощни изправителни диода свързани в "Грец".
Най-лесният е от магазина , или при майстор-ел.инженер.
Аз не съм такъв.
Знаете приказката за брашното и хлебаря.
