Всички имаме коли, нали ?
parvev - специалист
25th Hour написа:
Хора Шкодата за половин година вече може да е гризнала дървото или човека да я е направил. Има дата горе.... четете че на някои хора им пораснаха децата докато чакат да ги упътим за марка биберон....
на мен ми се струва че Вие не четете


Пуснато на: Вто Юни 02, 2009 1:06 pm
jako6iba написа:
zdraveite
веждите на моя шкодак са като гризани от мишки'
искам да си ги направя са .не искам да отварям нова тема.

идеята ми е да запълня дупките с някакъв еластичен кит и армировка от някаква еластична мрежа(както за замаска на сграда).тъи или инък съм решил ще го направя.

даите съвети. за материалитеи тн.темата за частичното боядисване я прочетох.


НЕ МОЖЕ ДА НЕ СТАНЕ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
25th Hour - специалист
Да, моя грешка. Извинявам се.

Ръжда се маха качествено по един начин. Рязане и ново. Всичко друго е за малко.
чета бе хора
благодаря на всички
didosan - напреднал
Добре де а как се боядисва частично ... Имам напредвид да боядисъм примерно част от капака а не целия ...(Нали като се боядиса част ще има разлика от останалото.Какво се прави след боядисването полира се цялото или,зада няма разлика ?)
timo1 - специалист
didosan написа:
Добре де а как се боядисва частично
След като си изчукал...изкитвал...шприцвал...пак изтъркал с водна шкурка шприца,с водна шкурка N2000 минаваш около 30-40см.по здравата част.При боядисването пръскаш ремонтираното място и около 20см.около него с боя,ако е металик другите 20см.дето си изтъркал с лака и към края замъгляваш.Като изсъхне пак с 2000 водна и отам насетне полираш с паста :)...боята требва да е направена добре
25th Hour - специалист
Според мен такива детайли се пръскат целите. Какво ще спестиш по половин боядисан капак. може да се отсече вежда или до лайсна, някъде където се пречупва светлината, но капака няма как да стане.
Освен това е безмислено да се минава на водно с 2000. Цял ден ще има да се търка един капак. Аз го правя с 800 и гарантирам, че няма следи от водното. Ако чак толкова Ви притеснява това го минете с 1500 но пак е много работа.

При боядисването основата няма как да се стече / за металика/. Ако случайно Ви е стекло се поправя, но стечетели основа- не сте за тая работа :))).

С лака трябва да се внимава- Той може да стече независимо колко бърз втвърдител ползвате.

Другото ВАЖНО условие- понеже капака е голям детайл ВИ трябва компресор, който да може да го изкара целия. Налягането трябва да е постоянно както при основата, така и при лака. Особенно важно е при лака.
timo1 - специалист
25th Hour написа:
може да се отсече вежда или до лайсна, някъде където се пречупва светлината, но капака няма как да стане.
Много си пък категоричен.
Направен ли е цвета на боята става перфектно....не става само с ядене :goodman:
25th Hour - специалист
Там е работата, че няма как да направиш цвета. Може да е абсолютно еднакъв, но частиците металик как ще ги докараш едно към едно. Нали говорим да стане като хората а не да мажем....

Аз съм опитвал и с Глазурит и със Сикенс и със Шпицхекер. Цвета е едно към едно,но металика не.

А и не виждам каква е разликата да боядисаш половин капак или цял...винаги второто има по-добър резултат...
timo1 - специалист
25th Hour написа:
Там е работата, че няма как да направиш цвета.
Цвета не го правя аз,а си има магазини за тая цел,там момчетата си знаят от работата,всека кола си има номер на боята,а и отделно ти искат детаил от колата,има състаряване и т.н.

Тема "Частично боядисване на кола" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: