Всички имаме коли, нали ?
ArturDent - Почти Безобиден
zdux написа:
баси маиката.....това ме заинтригува......като помисля има известна логика......мисълта ми е че може да стане и за зарядно.което ще зарежда доста по-бързо.... :?
Грешка колега, номера е акумулатора да се зарежда колкото е възможно по-бавно, даже и по-бавно.

А ако си правиш ти устройството сложи възможно най-дебелия кабел - 10 кв.мм. минимум.
Аз съм на дизел, и съм се опитвал да вземам ток от колата на жената. С кабел на който пише 400A, от Метро - не можах да запаля. Взех друг от автомонтьор - и запалих, при същите условия - разлика само в кабела. Не вярвах, но факт.
NEMESIS - специалист
Това че от електрожен може да се направи стартерно устройство и аз съм го чувал.Но все си мисля че е по добре да се купи фабрично такова :?
zdux - специалист
човече, до тук имам поне 10 мнения които са изтрити от модератор.....как да обясня нещо??????вече го приемам лично.....
stefan_gb - специалист
shotik написа:
Трябва ти изправителен блок за тока ,защото електрожените са на променлив,дори и да са с волтаж ,подходящ за включване към автомобилна система.Трябва да е изчислен поне за 160 А.
160 A са малко, стратерния ток дори и на лек автомобил при определини обстоятелства може да достигне 250,300А а за товарните да не говорим .....800,900А
dragozow - майстор
Здрасти, ако все още не си си купил аз май съм твоя човек. Ако е само за зареждане едва ли акумулатора е повече от 100Ah, цените са от 107 лв нагоре за автоматично зарядно с тестер. Ако искаш да стартираш хубавите бустери са скъпи, евтините не вършат много работа. С това устройство тази зима запалих на целия квартал колите:
http://www.argo-market.com/ViewProduct.aspx?id=861
Бях скептичен че ще върши работа, но е идеално. Имам и китайски стартови устройства за половин цена, не са красиви ама вършат работа. Имам поне 15 вида зарядни устройства на склад:
http://www.argo-market.com/Browse.aspx?category_id=36

Ако някой си хареса нещо го отнася с отстъпка ако е от форума. Който е идвал знае.
alsted - майстор
Имайте предвид, да не стои продължително време включен към акумулатора въпросния изправител. Той обикновено е с по-високо напрежение на празен ход, което при старт пада до 12-13V. Докато не стартирате, обаче зарежда "ударно" акумулатора. Това освен, че е опасно за различните елементи, за живота на акумулатора, има и опасност от експлозия! При въпросното "ударно" зареждане се отделя активно водород. Внимавайте особено ако сте на закрито. Много е важно преди да откачите щипките от клемите първо да изключите захранването на изправителя от мрежата - целта е да избегнете искрата.
Лично съм взривявал така акумулатор и повярвайте ми страшно си е :megaeek:
Още нещо: не правете дълги пускове - рискувате стартера да изгори!

Тема "Стартерно устройство" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: