• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
Johny - майстор
inspo написа:
Колега най добре е да попиташ някой със същата като твоята кола . Нямш ли регистрация във форума на ПЕЖО Там ще знаят най-добре . :-D
Имам там регистрация: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 31&start=0, но там мненията са много по-малко, отколкото тук.

А за Франс Ауто какво да говоря. Когато я купих с удивление установих, че оригиналното радио за 730 лв. не може да просвирва МР3 !!! Това било фирмена политика за борба с пиратското разпространение на песни. Ами тогава по-добре въобще да не се монтира CD плеър. Аз им казах, че ако си бях купил отделно радио за тези пари, щях да гледам телевизия със него, което си е вярно. Жалвах се в комисията са защита на потребителите - глас в пустиня. Когато им падне някой по-дребен /тези от КЗП/, го яздят както те си знаят, а с големите фирми не могат /или не искат/ да се преборят. Нямам думи! Този път ще търся някоя телевизия.
nasco2 - специалист
Не мога да помогна, мога само да кажа, че карам ситроен дизел и парното е на 6, не знам как го постога но няма и 5 минути и вътре е топло. Така, че причината не в това, че колата е дизел. Ако беше по стар автомобил бих те посъветвал да смениш датчика за включване на перката, макар че тя едва ли изобщо включва в студа.
Johny - майстор
Току що ми се обади колега, който има същия модел от 1 месец и каза, че неговата кола държи 82 градуса стабилно, независимо от начина на движение.
Ще ходя да воювам!
kuuuuuul - майстор
Температурите които споменаваш са достатъчни да се стоплиш,а каква е тем. с която духа парното?За радиото не са те излъгали и S-класата не чете МП3-ки.
Johny - майстор
kuuuuuul написа:
Температурите които споменаваш са достатъчни да се стоплиш,а каква е тем. с която духа парното?За радиото не са те излъгали и S-класата не чете МП3-ки.
Те не са ме излъгали, но не са го казали. В проспектите пише - радио RD4. Зад тази абревиатура има такива дето четът и такива дето не четът МР3. Цената беше 362 евро и за тези пари нали си представяш какво радио може да се купи. Недостатъчна информация. Направо е смешно за тази цена да дават един прост CD плеър.... Все пак не говорим за 50 или 100 лева. То какво се чудя, като заводската навигация струва 5 /пет/ хиляди лева. :roll: Иначе пишат разни глупости като фиксирани стъкла, подвижни стъкла и ред неща, които ги има във всеки автомобил, едва ли не това, че има 4 колела и волан е специална опция за този модел. Тогава да бяха казали - колата да се използва при температура над +10 градуса, защото еди какво си.
A парното духа да речем със затоплен въздух. Някой казваше, че може да е поленовия филтър, но аз го гледах в края на лятото, пък и смятам, че в този случай той би повлиял само на дебита на въздуха, но не и на температурата.
kuuuuuul - майстор
А има ли разлика в тем. с която духа при различните тем. на двигателя?Това доколкото разбрах е микробус има ли за отзад отделно духалка или духа едновременно?Петрохан все пак е екстремен баир как се държи тем. например по магистрала?
Transporterr - специалист
има нещо гнило ,аз също имам дизел VW държи малко над 80 сега в студа. парното трябвада ТОПЛИ мможеш да провериш в книжката на колата .лошо е когато колата ти е необходима непрекъснато тогава става трудно да воюваш.Може би на това и разчита псевдо сервиза който спомена..
Johny - майстор
kuuuuuul написа:
А има ли разлика в тем. с която духа при различните тем. на двигателя?Това доколкото разбрах е микробус има ли за отзад отделно духалка или духа едновременно?Петрохан все пак е екстремен баир как се държи тем. например по магистрала?
Това е машината. На някои от този модел духа и в средата на купето, но на моята - не. Рядко ползвам магистралата, защото е много натоварена особено през зимата. Навремето изминах 5000 км. с една Лада от Тюмен през Урал до Михайловград /Монтана/. Пътуването започна от средата на януари и пристигнах тук на 4 февруари, а Букорещ го разчистваха с танкове /зимата на 86 година/. Особено в Сибир по това време температурите бяха минус 35 градуса, дори една нощ спах в колата и нито един път не съм мръзнал. Вярно, че купето е много по-малко, но да са предвидили печки или каквото си искат, за да е топло.

Прикачен файл

model_img_expert_tepee.jpg
model_img_expert_tepee.jpg (24.95 KиБ) Видяна 3738 пъти
stefan_gb - специалист
Johny маи се отплесна от темата макар че е зададена от теб.....
термостат на първо място защото двг-то изтива при спускане! Клапа за регулиране на студено и топло и механизмите покраи нея , филтъра също е възможна причина.
Имал съм случаи на една Хонда..... имаше филтър вътре в тялото на рдиатора за парното достатъчно остарял и липсваше номален топлообмен. Неможеше да изуши нормалното предното стъкло а второто оплакване беше слабо парно.
Johny - майстор
stefan_gb написа:
Johny маи се отплесна от темата макар че е зададена от теб.....
термостат на първо място защото двг-то изтива при спускане! Клапа за регулиране на студено и топло и механизмите покраи нея , филтъра също е възможна причина.
Имал съм случаи на една Хонда..... имаше филтър вътре в тялото на рдиатора за парното достатъчно остарял и липсваше номален топлообмен. Неможеше да изуши нормалното предното стъкло а второто оплакване беше слабо парно.
Прав си. Съжалявам! Филтъра го гледах днес. Имаше малко прах. От сервиза ми казаха, че ще се обадят какво са измислили...... :? :? :? То трябвало да се ходи до Петрохан, за да се повтори спускането, ако сменят термостата и т.н.. /с две думи - абе я се откажи!/. Казах им, че нафтата е от мене.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Нормално ли е това за дизела?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: