Благодаря за изчерпателното инфо 25th hour. Изглежда че това с двигателя няма да стане но какво пък ... мотора на кадета е 1,8S и ще се задоволя с леко преработване въпреки че точно този двигател е рядък като цяло и резервни части трудно се намират , но ще се оправя някък.
Относно ламарината и разкрояването- мисля да използвам 1мм или можеби и по тънка ламарина , като за праговете (понеже мисля да са като стъпало) може да стигна и до 2 мм , но само за праговете. Размери
мисля предварително да изработя всичко от по-твърд картон и да налагам - по-трудоемко но ако действам по правилото "два пъти мери веднъж режи" мисля че няма да има проблем.
Относно заварките - прав си ще използвам доста кит но на тънак слой за да не се напука след време и мисля възможно най-много да избягвам външните заварки. Вярно е че при много кит задължително ще има неравности - особенно ако го прави човек който не се занимава с това всеки ден. И за това съм помислил - боята която ще използвам ще е черен и електриково зелен мат ( прикрива неравностите до голяма степен )
Относно ламарината и разкрояването- мисля да използвам 1мм или можеби и по тънка ламарина , като за праговете (понеже мисля да са като стъпало) може да стигна и до 2 мм , но само за праговете. Размери

Относно заварките - прав си ще използвам доста кит но на тънак слой за да не се напука след време и мисля възможно най-много да избягвам външните заварки. Вярно е че при много кит задължително ще има неравности - особенно ако го прави човек който не се занимава с това всеки ден. И за това съм помислил - боята която ще използвам ще е черен и електриково зелен мат ( прикрива неравностите до голяма степен )
