Всички имаме коли, нали ?
SuB^ZerO - специалист
Благодаря за изчерпателното инфо 25th hour. Изглежда че това с двигателя няма да стане но какво пък ... мотора на кадета е 1,8S и ще се задоволя с леко преработване въпреки че точно този двигател е рядък като цяло и резервни части трудно се намират , но ще се оправя някък.
Относно ламарината и разкрояването- мисля да използвам 1мм или можеби и по тънка ламарина , като за праговете (понеже мисля да са като стъпало) може да стигна и до 2 мм , но само за праговете. Размери :? мисля предварително да изработя всичко от по-твърд картон и да налагам - по-трудоемко но ако действам по правилото "два пъти мери веднъж режи" мисля че няма да има проблем.
Относно заварките - прав си ще използвам доста кит но на тънак слой за да не се напука след време и мисля възможно най-много да избягвам външните заварки. Вярно е че при много кит задължително ще има неравности - особенно ако го прави човек който не се занимава с това всеки ден. И за това съм помислил - боята която ще използвам ще е черен и електриково зелен мат ( прикрива неравностите до голяма степен ) :wink:
SuB^ZerO - специалист
И все пак може да споделиш какъв материал мислиш че ще е по-удачен от ламарината. Аз си мислех за някъква много ситна мрежа-подобна на тази която се слага при външната изолация на къщи (но по-твърда) обаче не съм сигурен че ще стане. :?
25th Hour - специалист
Единствения вариант е правене на калъпи от вече съществуващи елементи и изравотването от влакна, епоксидна смола, стъклопласт и.т.н.....

Сега нека ти кажа някои неща.

1. 2 мм ламарина не можеш да я огънеш посмъртно, камо ли да я направиш на профил за тунинг.

2. Черната и като цяло тъмните бои са възможно най- неблагодарните за работа. За да е една кола черна трябва да е идеално изпъната- идеално.....

3. Кита на тънко на дебело си е кит. Колкото по малко- толкова по добре.


Моето предложение към теб е следното....

Хвърли усилия да си намериш аеропакета от GSI- предна броня, задна броня. прагове, стопове.


Задните вежди на кадет "капка" са плоски но предна вежда от ГОлф 2 прави идеален заден профил на калника.

Мотора 1.8 моно не подлежи на никакъв тунинг...никакъв... но пък е идиотски здрав, достатъчен за това купе и доста икономичен...

Това е много по реален вариант от тия работи които си мислиш....


Отлично разбирам спомена и желанието за колатата ти. Аз направих същото с една от моите коли......
SuB^ZerO - специалист
Виж сега :callsign: за 2-та мм ламарина май не се изразих правилно ...изобщо не мисля да я огъвам а да използвам само два правоъгълни профила с размери 100смХ15смХ2мм за тази част от прага върху която може да се стъпи и да се изкриви. Като цяло идеята ми е да огъвам ламарина колкото се може по-малко и да се придържам към по-прости геометрични фигури.
Идеята ти за вежди от голфче е добра но не и за мен тъй като аз искам съвсем различен външен вид , а относно двигателя -не е моно инжекция а е карборатор и мога да му побутна буталата.
Вече се захванах с механичната част и почистих изцяло карборатора тъй като беше в окаяно състояние и не искаШЕ да работи на бензин. Сега съм готов да махна газовата уредба ....
Излезе малък проблем - бендикса след изтрелването си забрави да се върне :-D и се наложи да сваля стартера за да запаля колата. Но лека полека ще сменя всяко оплътнение и маркуче по колата - това е първата ми работа преди премахването на ръждата и face промяната

Тема "Тунинг дизайн" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: