Благодаря за изчерпателното инфо 25th hour. Изглежда че това с двигателя няма да стане но какво пък ... мотора на кадета е 1,8S и ще се задоволя с леко преработване въпреки че точно този двигател е рядък като цяло и резервни части трудно се намират , но ще се оправя някък.
Относно ламарината и разкрояването- мисля да използвам 1мм или можеби и по тънка ламарина , като за праговете (понеже мисля да са като стъпало) може да стигна и до 2 мм , но само за праговете. Размери мисля предварително да изработя всичко от по-твърд картон и да налагам - по-трудоемко но ако действам по правилото "два пъти мери веднъж режи" мисля че няма да има проблем.
  мисля предварително да изработя всичко от по-твърд картон и да налагам - по-трудоемко но ако действам по правилото "два пъти мери веднъж режи" мисля че няма да има проблем. 
Относно заварките - прав си ще използвам доста кит но на тънак слой за да не се напука след време и мисля възможно най-много да избягвам външните заварки. Вярно е че при много кит задължително ще има неравности - особенно ако го прави човек който не се занимава с това всеки ден. И за това съм помислил - боята която ще използвам ще е черен и електриково зелен мат ( прикрива неравностите до голяма степен )
								
															
																															
																								
															Относно ламарината и разкрояването- мисля да използвам 1мм или можеби и по тънка ламарина , като за праговете (понеже мисля да са като стъпало) може да стигна и до 2 мм , но само за праговете. Размери
 мисля предварително да изработя всичко от по-твърд картон и да налагам - по-трудоемко но ако действам по правилото "два пъти мери веднъж режи" мисля че няма да има проблем.
  мисля предварително да изработя всичко от по-твърд картон и да налагам - по-трудоемко но ако действам по правилото "два пъти мери веднъж режи" мисля че няма да има проблем. Относно заварките - прав си ще използвам доста кит но на тънак слой за да не се напука след време и мисля възможно най-много да избягвам външните заварки. Вярно е че при много кит задължително ще има неравности - особенно ако го прави човек който не се занимава с това всеки ден. И за това съм помислил - боята която ще използвам ще е черен и електриково зелен мат ( прикрива неравностите до голяма степен )



 за 2-та мм ламарина май не се изразих правилно ...изобщо не мисля да я огъвам а да използвам само два правоъгълни профила с размери 100смХ15смХ2мм  за тази част от прага върху която може да се стъпи и да се изкриви. Като цяло идеята ми е да огъвам ламарина колкото се може по-малко и да се придържам към по-прости геометрични фигури.
 за 2-та мм ламарина май не се изразих правилно ...изобщо не мисля да я огъвам а да използвам само два правоъгълни профила с размери 100смХ15смХ2мм  за тази част от прага върху която може да се стъпи и да се изкриви. Като цяло идеята ми е да огъвам ламарина колкото се може по-малко и да се придържам към по-прости геометрични фигури. и се наложи да сваля стартера за да запаля колата. Но лека полека ще сменя всяко оплътнение и маркуче по колата - това е първата ми работа преди премахването на ръждата и face промяната
 и се наложи да сваля стартера за да запаля колата. Но лека полека ще сменя всяко оплътнение и маркуче по колата - това е първата ми работа преди премахването на ръждата и face промяната