Всички имаме коли, нали ?
n.yaneff82 - специалист
знам наясно съм и така правя по принцип , но така се случи ,че остана без бензин , отдавна търся копче за газовото което прехвърля автоматично от бензин на газ , но хубавите са скъпички , не ми е останало време да се поровя по автоморгите
ArturDent - Почти Безобиден
И колко са скъпи - колкото две кутии цигари !
n.yaneff82 - специалист
от 50 лв нагоре ловато

има и китайски по 20 лв но не искам такива

забравих да добавя ,че копчето е с показател за това колко газ има в бутилката
valmet - специалист
n.yaneff82 написа:
от 50 лв нагоре ловато

има и китайски по 20 лв но не искам такива

забравих да добавя ,че копчето е с показател за това колко газ има в бутилката
На времето,когато ми сложиха АГУ,и аз исках такова копче да ми показва количеството гориво,но в сервиза ме разубедиха,че само ще си дам парите и че не показва реално.Така че имай го в предвид.
n.yaneff82 - специалист
Мерси колега ,така или иначе ще го монтира майстор ,който ще ми предложи някакво копче и ще си каже мнението ,най вероятно ще го полушам
valmet - специалист
Точно за това се отказах,момчетата също си разбираха от работата и можеха да ми вземат парите за такова копче,но си ме предупредиха,че е набутвация,но всеки си решава,пожелавам ти успех. :partyman:
сола 180 - специалист
Абе големи сте смешници бре.Първо не е от копчето.И да имаш копче със диодна скала за количеството важна е сондата.Може и на таблото на стрелката за бенза да ти я вържат ако щеш.

И стига с това палене на бензинако ще правите така по-добре си карайте на бензин.При добре настроен изпарител няма нужда от палене на бенз, загряване и дъра дъра.

Аз и на двете коли съм с най -обикновено ключе с 3 позиции.За по 2 лева парчето. :-D :-D :-D
stiv1961 - майстор
сола 180 написа:
Абе големи сте смешници бре.
И стига с това палене на бензинако ще правите така по-добре си карайте на бензин.При добре настроен изпарител няма нужда от палене на бенз, загряване и дъра дъра
Проблема не е в самото палене - на газ се пали по-лесно от на бензин при ниски температури, въпроса е, че после не тръгнеш ли веднага изпарителя става една ледена топка, пълни се той и двигателя с течна фаза газ и колата се удавя ЗВЕРСКИ.И...да си чувал за запечени дюзи,прецакани бензинови помпи от липсата на бензин в резервоара?
valmet - специалист
Хайде сега пък смешници :axe: :lol: !
Какво толкова,че всеки споделя впечатления и се търси оптимален вариант.
Колкото до прекъсвачите и аз съм с най обикновен и нямам ядове вече повече от 5 год.,до като тези с диодите давали дефекти.А що се отнася за паленето на газ или бензин,всеки грамотен майстор казва,че е по-добре да се пали на бензин и след като позагрее ДВГ да се прехвърли на газ.По този начин както спомена Стив,се избягва замръзване на изпарителя,късане на мембрани и т.н.
В големи студове също съм палил на газ и до сега не съм имал проблеми,но предполагам то си е до време.
От друга страна,поне до колкото съм чул,при шофиране на газ и студен старт със същата се съкращава живота на ДВГ с 20%,за достоверност не претендирам,но има логика.
n.yaneff82 - специалист
сола не с рогата бе колега . Никой нищо смешни не е казал :| това ,че ти имаш друго виждане на нещата ,е отделен въпрос , и нали форума е затова ,за да се стигне до правилния вариант

Тема "пасат В3 почти има ток" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: