• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
maxuel82 - специалист
stan_slav написа:
Точно там. Внимавай много с болтовете на петичките , че хем се навиват в алуминии и хем са със ситна резба, много лесно се поврежда резбата. Обърни внимание и на дължината на болтовете, тези които минават през тръбичката за смазване май бяха по-дълги.
Веднъж вече "гризах дървото" с тези болтове на едно пежо !И затова сега питах за усилието на затягане за да не страдам пак! Както казвах -ьем алуминий ,хем ситна резба и малко невнимание ии #-o #-o #-o ! Несъм обърнал вимание за дължината ! :yawinkle: Мерси !
leonardo_vd - модератор
Дано ти свърши работа


Прикачен файл:
bravo.JPG
bravo.JPG (112.5 KиБ) Видяна 3804 пъти
maxuel82 - специалист
Благодаря ,но предвид ситуацията май колата ще е за части :? Днес свалих главата и се оказа че гарнитурата е метална и е абсолютно здрава ! По нататък е ясно -спукана глава ! И то спукана на три еднакви места по един и същи начин ! В първия момент даже си помислих че си е така излязла от завода и че това не са пукнатини а дефекто по отливката но се оказаха пукнатини за мое огромно съжаление ! Немога да си го обясня как е станало но е факт ! Ето вижте сами !

Прикачен файл

Picture 020.jpg
Picture 020.jpg (52.14 KиБ) Видяна 3799 пъти

Прикачен файл

Picture 019.jpg
Picture 019.jpg (52.79 KиБ) Видяна 3799 пъти

Прикачен файл

Picture 016.jpg
Picture 016.jpg (58.72 KиБ) Видяна 3799 пъти
velsi - Почетен майстор
Една "нова" глава от някоя морга за към 300 лева и си чисто нов. Не бързай да бракуваш колата.
stan_slav - специалист
Дизелова глава без пукнатини досега не съм виждал. Мисля че няма да имаш проблеми с тази глава. А това че металната гарнитура видимо е здрава не значи че не изпуска. Шлайф, нова гарнитура и 99.9 % няма да имаш проблеми.Още повече че ако е спукана главата няма да ти вкарва масло в антифриза, а ще надува и ще изхвърля антифриза.
maxuel82 - специалист
stan_slav написа:
а ще надува и ще изхвърля антифриза.
Ами точно това прави ! Маслото в антифриза е много малко и стои като утайка по стените на разширителния съд ! Антифриз в маслото няма ! Главния проблем е че надува маркучите и изхвърля антифриза ! "Баш "си е от главата проблема и по-точно от тези пукнатини :sad:
leonardo_vd - модератор
Ако е само това на снимките, на главата нищо и няма. И аз не съм виждал дизеложа глава да не е пукната или между клапаните или между клапани и бренера /както е при теб/
stan_slav - специалист
Сглобявай смело с новата гарнитура. Както и колегата ти е писал дизелова глава без такива пукнатини е само новата в магазина. Вчера събрах една 1.9 помпа дюза на ФВ беше напукана от отворите на дюзите към клапаните и на нея гарнитурата изглеждаше видимо здрава. Колата си върви без проблеми.
maxuel82 - специалист
Еее браво бе !Сега ли ми го казвате !Като закарах днеска главата за ремонт ! Момчето я погледна и каза че ще трябва да я проверят за пукнатини !После ще трябва да ми свалят и клапаните а след като ги свалят ще тртябва и да ги напаснат ! Цялата процедура с шлайфане сваляне напасване и монтиране на клапаните ще ми струва 100лв ! :sad: Утре сутринта ще ида да има кажа само да я шлайфат и да не пипат нищо друго, ако вече не е късно ! :?
сола 180 - специалист
Ей шегаджии......... Ааааааа вярно си се лъжете в тая тема......ама и си вервате.

Максуел-е да не вземеш да дадеш 100лв??????
Ако си съгласен идвам от село вземам главата - ремонт и т.н.
Връщам ти я ,пием малко бири(за моя сметка ест)
Монтираме, пак черпим и после то пълним резервоара и чао.
Ама ще ни похвалиш в НС. :lol: :lol: :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Шлайф база в Пловдив - къде ???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: