Всички имаме коли, нали ?
ozaki - напреднал
:)
Последна промяна от ozaki на пет яну 25, 2013 8:17 am, променено общо 1 път.
batkotony - специалист
Основната функция на карбуратора е да създаде точната гориво-въздушна смес,необходима за правилната работа на двигателя.С течение на времето и еволюирането на двигателите карбураторите стават все по-сложни и скъпи.С появата на компютрите се е появила и възможността да се внедри и управлява по този начин и дюзата на моноинжекциона,което прави този начин на хранене много по-прецизен и евтин.Прието е всяко устройство,което прави гориво-въздушна смес да се нарича карбуратор.В моноинжекционните горивни уредби няма нищо принципно различно,просто е добавена дюза,която замества жигльорите на класическия карбуратор,но приготвянето на гориво-въздушната смес пак става именно в това устройство,в което се помества дюзата.(преди дросела) А пълната инжекция не е четири карбуратора с рейка,защото се различава принципа на приготвяне на сместа от този на карбуратора.(след дросела)
ПП.Едни и същи абревиатури при различните производители могат да значат различни неща.
ППП.Не искам да останете с впечатление,че е единствено правилно да се ползва термина "карбуратор" относно моноинжекционите.Искам да кажа,че не е неправилно... :)
genkogenev - специалист
batkotony написа:
dyaneff написа:
batkotony написа:
...В случая Генко е прав,моноинжекцията е карбуратор с инжектор,това много малко хора го знаят...масово се е наложил терминът "моноинжекция" и никой не се насилва да го разшифрова и осмисли... :)
Такова понятие карбуратор - моноинжекция няма.
Няма да споря... :)

И аз няма да споря .... Карбуратор : механизъм в който се смесват 1. Гориво подадено под налягане от механична или ел.помпа и 2 . Въздух . Получената смес се подава към смукателен колектор , които се разпределя към всеки цилиндър и ..... не ми се обяснява процеса горене ." Моноинжекция" механизъм в който се смесват 1. Гориво подадено под налягане от ел.помпа и управлявана от компютър дюза 2 . Поток от Въздух, който се управлява от компютър : Получената смес се подава към смукателен колектор , които се разпределя към всеки цилиндър .
При Пълен инж. нещата са по-различни .

Поздрави и успех с ремонтите .
Последна промяна от genkogenev на чет яну 24, 2013 8:15 am, променено общо 1 път.
genkogenev - специалист
ozaki написа:
И аз не искам да споря с колегите,но имам(е) кола със същия двигател от 14 години...от които 10 в баща ми и 4 в мен,но от малък се въртя около баща ми и повярвайте ми няма място където не съм бутал по колата,но това няма значение.
...Питам сега колегите ...според вас нямали разлика между карбуратор и моноинжекция?...ако няма защо ладите,москвичите и т.н нямат компютърно управление?...защо по новите карбуратори,които имат и ECU имат една тръбичка вместо дюза....защо по дяволите от завода производител ще обявяват,че колата е инжекция,а не карбуратор.И от къде мислите ,че идва името injection и респективно буквата (I)..която глупавите производители(които не знаят кое е карбуратор и кое инжекция) са сложили отзад на колата...и не на последно място щом според вас моноинжекцията е карбуратор какво за вас е пълната инжекция четири карбуратора свързани с рейка ли?...чакам отговори от колегите,които твърдят,че колата е карбураторна... (мисля,че ще се стигне до един спор вече съм изживял,но не в интернет пространството, когато с един колега спорихме какво означава TDI ,според него това означавало turbo diesel intercooler).

Не искам да се заяждам с никого. :)


:cool:
Последна промяна от genkogenev на пет яну 25, 2013 5:38 pm, променено общо 1 път.
ozaki - напреднал
:)
Последна промяна от ozaki на пет яну 25, 2013 8:17 am, променено общо 1 път.
25th Hour - специалист
Тая тема също е готова за бисерите. Ако е останала буксата е добре да се направи диагностика, защото точно тоя проблем може да е от няколко неща а диагностиката не е 30 лева а 10-15 лева. И двигателя е моно както и да го погледнеш...
genkogenev - специалист
#-o

Прикачен файл

1114026797_motor_c16nz_1.jpg
1114026797_motor_c16nz_1.jpg (73.94 KиБ) Видяна 5021 пъти
Последна промяна от genkogenev на пет яну 25, 2013 5:40 pm, променено общо 1 път.
ssmmaaa - специалист
Благодаря,колега-там където е егр клапана при мен е по-различно утре ще кача снимка,стъпковия мотор го знаех къде е датчика ще го сменя когато имам време. Бензиновата ми помпа е в резрвоара,добре че още съм слаб и мога да я сменя без канал,имам си резервна от старата кола.
dyaneff - майстор
Ако имаш мултимер, откачи буката ха темп. датчик и му измери съпротивлението когато колата не пали и запомни каква е температурата на мотора.
genkogenev - специалист
ssmmaaa написа:
Благодаря,колега-там където е егр клапана при мен е по-различно утре ще кача снимка,стъпковия мотор го знаех къде е датчика ще го сменя когато имам време. Бензиновата ми помпа е в резрвоара,добре че още съм слаб и мога да я сменя без канал,имам си резервна от старата кола.
Ти май не четеш какво ти пиша ..... бенз. помпа се изважда под задната дясна седалка . Има един фланец в който влизат/излизат два маркуча за гориво . Развиваш болтовете М 8 / 6 или 8 броя / откачаш маркучите и вадиш всичко в комплект . Лесно се разбира дали е от помпата , като извадиш връщащия маркуч за бензина от "карбуратора :? " и го навираш в една 2 литра бутилка . Палиш мотора и на празен ход трябва да ти изтече около 800 мл. гориво за една минута . Ако е толкова - не пипай помпата .

Тема "Проблеми с Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: