Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
Мда , като нови, но като влезат в Бг на 300-400 000 е съвсем друго :)
Chefo77 - майстор
ivanovbg написа:
Мда , като нови, но като влезат в Бг на 300-400 000 е съвсем друго :)
Точно това исках да "предупредя" колегата, да се приготви за ценови шок. Не мога да кажа точно колко излиза окачването на Тойотата, но все пак да не ходи с джобните да го сменя :) И дано е по-евтино.

Между другото, бащата си взе Субару Легаси 2001-а година. Страхотна кола отвсякъде. Но там - ЕЙ ТАМ - питай за цени :lol: :lol: МОли се да не И стане нещо, че брадвата е ...
nikolaytatarov - специалист
iivanov написа:
Встрани съм от горепосочените марки и спора"дойч или франсе".Карам тойота карина 97 с 1.6 скопен вариант 99 кс.Аа да,комби е.Японките от тази епоха са с една идея по-дълги,съответно маневреноста е също с идея по-лоша.Но пък возията е такава,че на пътниците им се приспива.Интериора е ергономичен и тук франсета и особено джърмани губят по точки.За 5 години съм сменил биелетки и пробил кабел на високото.Предницата вече се поразхлопа и скоро трябва да и обърна внимание.Двгателя се държи прилично,но прецака ли се настъпва финансов колапс.Само ламбда сондата струва 720.Но пък данъка ми е 34. :-D Друго което ме вдъхновява е наследника авенсис единичка.
Хаиде да не преувелиюаваме нещата,ламда сондата струва около или под 200лв,подръжката е съвсем нормална,можеби малко по скъпа но не е чак трагедия или колапс.За сведение при нас ламда сондата е 74 Е
http://www.oscaro.es/sonda-lambda-toyot ... 65-2579-gt
iivanov - майстор
Оо,по магазините като чуят японка и касовите апарати започват да щракат големи суми.За окачването частите определено са по-скъпи,но не е нещо фрапиращо.Виж електрониката по двигателя е друго нещо.При японските коли трябва да знаеш не само кога е произведена,но и дали е сглобена преди обяд или след обяд. :-D Модификацията на моя двигател е за страни с екопроблеми,електрониката е маалко по друга и маалко по скъпа.Досега съм се сблъсквал с цената на свещите(107,20 лв) и цената на високоволтовите кабели(130 лв).А цената на сондата я вземах по номера от руски сайт.Елактрониката е DENSO,ако има някакво значение.
nikolaytatarov - специалист
свещи http://www.oscaro.es/bujia-de-encendido ... 65-2579-gt

кабели http://www.oscaro.es/juego-de-cables-de ... 65-2579-gt

а от към ремъцу и ролки цените са си напълно нормални.
Бат Иво - специалист
iivanov написа:
Въобще не смятам да сравнявам сютруена с тойота.Просто давам поглед в/у един сравнително рядко срещан автомобил.Возията е добра заради дългата база.За качеството си правете сметка по цените втора ръка.
PS Според изследване на ЕАА тойота карина 2 епсилон и мазда 626 водят класацията по най-малко влизания в бокса. :partyman:
Сам си противоречиш ! Виж цените на 626 тогава и колко се кара! Ама не гледай само в България.
Погледнато през призмата България всичко губи истинският си вид , било то футбол , автомобил , политика , че даже и смисъла на живота. :partyman:
п.п. Вие не сравнявате , вие прехвалвате излишно и некоректно тОйоТААА чудно как заспивате при познатите български пътища комбинирани с " ВОЗИЯТА" на самурая??????
При все известните положителни качества на японските автомобили нито едно от тях не е добра возия или комфорт!
Ама щом ще пооткриваме нови !
iivanov - майстор
:? Кое точно прехвалих,че не разбрах? :? Сравнително слабата маневреност или по-скъпите части.?Щот мога да прехваля и мудното ускорение и склоноста задницата да занася при пълен багажник.По скоро вие прехвалвате вашите автомобили,не отчитайки някои слабости.Моделите по които се прехласвам са градили и все още градят добър имидж на тойота.За жалост стремежа към печалба занижи стандарта на качеството при следващите модели.
Svetoslavoff1 - майстор
Здравейте колеги,
Пак благодаря на всички включили се.
Опитах се да задам конкретно заглавие на темата, но тя пак отиде та се не видя:(
То ако имахме да налеем още мин 2-3(по-скоро 3-4) К лева една японка корола версо не е лошо, но...
Та по темата - за ксарата нещата като че ли са ми по-ясни, но имам уточняващи въпроси за астрата G caravan и ако има желаещи да помогнат - добре са дошли:)
Данните съм взел от auto-data.bg
Дизели:1,7 CDTI 16кл 80кс комън рейл с турбокомпресор и 1,7 DTI 16кл 75кс стандартна система с турбокомпресор/интеркулер. Дават им почти еднакъв разход. Кой е за предпочитане като обслужване, надеждност?
Дизел 2,0 DI 8кл 82ks комън рейл с турбокомпресор и 1,7 TD 8кл 68ks стандартна система с турбокомпресор - за тези двата им дават с около литър по-висок разход от горните.
Вашата класация за посочените дизели като разходи за обслужване и надеждност с уточнението, че ще са 8-10 годишни? Ако ми помогнете и с аргументи, още по-добре:)
Поздрави и лек ден на всички!
ПП Не търсим бегачки, резачки, трепачки, така че моля да не коментираме над 100кс.
Svetoslavoff1 - майстор
С уважение и благодарност към всичко писали по темата.
Та финализирахме нещата - французойката от познат, в много добро състояние:)
Ксантията наистина е хубав кораб, но ...
Chefo77 - майстор
Т.е. взел си Ксара комби?
Е честито :)

Тема "citroen xsara break vs opel astra g caravan" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: