Всички имаме коли, нали ?
tsenkov - специалист
Това нещо или по скоро нищо се върти в интернет може би вече 10 години и никои не успя да направи работещо устроиство. Защо ли? Защото не става за нищо. Просто това е модифициран изпарителен карбуратор от наи-ранните години на двигателостроенето.Тогава двигателите са били с обем няколко литра на цилиндър,250-500оборота в минута ,горивото е било със съвсем други характеристики-много повече приличащо на газьол за отопление отколкото на бензин или нафта.И тогава не се е справяло със задачата си и просто е било изоставено в полза на по-съвършенни констукции.Въпреки това този принцип по-точно част от него се използва на Ладите например всмукателния колектор се подгрява за да се изпарят по-тежките фракции на горивото, та дори има и една тръбичка откъдето да изтича не изпареното гориво. За стоманената пръчка имам само едно виждане но не смея да го напиша. Приятелски съвет зарежи го тоя проект, няма хляб в него.Само помисли как ще синхронизираш 4 те крана за да поддържаш оптимално съотношението гориво-въздух,да регулираш количеството и,та дори само нивото на горивото в изпарителя. Да неговорим за възможноста да се получи БУМММ при срещата на горивото с загретите изгорели газове.Помисли само как ще увеличаваш оборотите-имаш нужда от повече горивна смес,но нямаш изгорели газове които да ти я произведат...Не си заслужава да се хаби време и пари с това.
ivanovbg - майстор
Виждам че още не си се отказал. :wink:
Както е казал колегата - няма хляб в този генератор. По добре се грижи за колата - нужното налягане в гумите, проверка на инерцията - да не задържа някои лагер или накладка, нищо излишно в багажника... Все такива неща.
nikolaytatarov написа:
Този метод е използван още през втората световна воина при самолетни двигатели за форсиране за кратко време.
Напротив не за кратко а в момент на пикиране и последващо издигане на пълна мощност
Месершмитите позагрявали повечко и тогава немците вкарвали малко вода в горивната смес.
С което предотвратили загряването и загубата на мощност.
Между другото Месершмита е бил с механична инжекция.
Та водата не е гориво а начин за намаляване на температурата на двигателя.
Така наречената водна инжекция е точно за това да не прегрява двигателя при недостатъчно охлаждане
обикновено при допълнително форсирани двигателя или турбиниран .
tyrnokop - специалист
Благодаря на всички.
Отказвам се.

Здраве и успехи.
Subsa - специалист
Аз знам за пещи, които загряват до някаква температура с нагреватели и след това с вода стигат умопомрачителни температури.
Ама не просто я пръскат вътре, има друга технология, която не ми е известна.
Не е и изгаряне на HHO.

Тема "Газов инжекцион на ... вода" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: