Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
За скоростна кутия, за маслен резервоар при двутактов двигател или за картер на четиритактов двигател става дума?
Както пишеш, има пластмасова пробка, има и метална. Това навява мисълта за картер на четиритактов двигател. Съответно пластмасовата пробка за наливане, металната пробка за източване при смяна. Ако е така, и няма нивомерна щека, то се налива до ниво на протичане от пластмасовата пробка. В този случай не се ползва 2Т масло.
comunikator - специалист
kuger написа:
За скоростна кутия, за маслен резервоар при двутактов двигател или за картер на четиритактов двигател става дума?
Както пишеш, има пластмасова пробка, има и метална. Това навява мисълта за картер на четиритактов двигател. Съответно пластмасовата пробка за наливане, металната пробка за източване при смяна. Ако е така, и няма нивомерна щека, то се налива до ниво на протичане от пластмасовата пробка. В този случай не се ползва 2Т масло.
Говорим за двутактов двигател! И невъзможността да прверя колко масло има в двигателя?
kuger - майстор
При двутактов мотор в картера на коляновия вал няма масло. Масло се добавя или с дозатор към горивото, или се ползва гориво-маслена смес /в зависимост от начина, избран от производителя/.
Масло трябва да има в скоростната кутия /съединителя/. И то при условие, че не са феродови /сухи/, с центробежни тежести.
пп: да поясня - подобни на челюстни спирачки накладки, с утежнения и пружини, които зацепват при определени обороти.
comunikator - специалист
Принципно тази машинка е с въздушно охлаждане няли ? И няма някакви големи подготовки около зазимяването през зимата!?
comunikator - специалист
Някой знае ли къде може да се намира акумолатора?
Защото мисля да го сваля зимата да седи на топло!?

Тема "Скутер YAMAHA MBK Booster" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: