За скоростна кутия, за маслен резервоар при двутактов двигател или за картер на четиритактов двигател става дума?
Както пишеш, има пластмасова пробка, има и метална. Това навява мисълта за картер на четиритактов двигател. Съответно пластмасовата пробка за наливане, металната пробка за източване при смяна. Ако е така, и няма нивомерна щека, то се налива до ниво на протичане от пластмасовата пробка. В този случай не се ползва 2Т масло.
Както пишеш, има пластмасова пробка, има и метална. Това навява мисълта за картер на четиритактов двигател. Съответно пластмасовата пробка за наливане, металната пробка за източване при смяна. Ако е така, и няма нивомерна щека, то се налива до ниво на протичане от пластмасовата пробка. В този случай не се ползва 2Т масло.