И аз го загазих почти така с 206-ца. Дай повече инфо с какъв генератор си и с какво реле регулатор (плочката с четките). Може да прикачиш някоя снимка (твоя или от мрежата). Пожелавам ти да се справиш по-лесно от мен с проблема, но ще е добре да споделиш как (всичко, което си направил).
Здравейте отново! Днес направих необходимото почистване на алтенатора сложих новите четки монтирах го и всичко грейна ,като ново след замерване на акумулатора с мултицет вече ми показва 14,6V без допълнителен товар и 13,5V с включени доста неща по колата,всичко за което се сетих.Просто явно единия ремонт на кабелите ми съвпадна с ремонта на алтенатора и за това така се по-обърках и шашнах.
Ако на някой ще му е от полза ще споделя ,как най елементарно се сваля алтенатора на пежо 306тд с климатик и хидравлика. Понеже всичко е наблъскано ,като касетка пълна с буркани и няма място къде да бръкнеш и да свалиш алтенатора,начина е в този ред:
1. Откачате клемите на акумулатора.
2. Откачате куплонга на датчика за водата на казанчето(преливника) същия е на гумени тампони на които се държи казанчето разгъва се леко на страни ламарината с тампоните и излиза много лесно и се премества на страни за да не пречи,маркучи и съединения не се махат!!!
3.взимате ключ №13 и отвивате скобата ,която придържа маркуча от хидравликата ,след това отвивате гайката на маркуча с ключ №17 ,ще изтече малко масълце ,но не е фатално при желание и възможност може да се запуши с нещо подходяшо или тапа ,след изваждането на алтенатора маркуча се поставя отново за да няма
загуби на масло.
4.Намирате си ключ за масления филтър или някакво приспосовление или скоба.Същия се демонтира и след изваждането на алтенатора се поставя отново за да няма загуби на масло.По принцип изтича само маслото ,което е в филтъра и след това се долива.
5. Взимате ключ №13 и се отвърта + клема от алтенатора ,след това с ключ №8 се сваля клемата за контролната лампа.Взима се камък №16 с малко удължение с се отвъртат 2бр. болтове с гидория ,защото мястото е ограничено от към движения.
6. Алтенатора е освободен от всякаде ,единствено трябва с леко разместване да се извади от гназдата на блока и да се извади от ремъка.
7. С подхадящи движения изваждате алтенатора и пазите радиатора от удари и поражения!
След това си го отремонтирате или го носите в сервиз да ви го оправят или просто поставяте друг по обратния ред!
Забележка:Аз не съм охлабвал пистовия ремък при свалянето на алтенатора ,както и при поставянето му обрантно ,който иска може да си го провери и да предцени дали трябва да се обтяга допълнително.