Всички имаме коли, нали ?
alsted - майстор
И аз го загазих почти така с 206-ца. Дай повече инфо с какъв генератор си и с какво реле регулатор (плочката с четките). Може да прикачиш някоя снимка (твоя или от мрежата). Пожелавам ти да се справиш по-лесно от мен с проблема, но ще е добре да споделиш как (всичко, което си направил).
lubenov1 - специалист
Здравейте отново! Днес направих необходимото почистване на алтенатора сложих новите четки монтирах го и всичко грейна ,като ново след замерване на акумулатора с мултицет вече ми показва 14,6V без допълнителен товар и 13,5V с включени доста неща по колата,всичко за което се сетих.Просто явно единия ремонт на кабелите ми съвпадна с ремонта на алтенатора и за това така се по-обърках и шашнах.
Ако на някой ще му е от полза ще споделя ,как най елементарно се сваля алтенатора на пежо 306тд с климатик и хидравлика. Понеже всичко е наблъскано ,като касетка пълна с буркани и няма място къде да бръкнеш и да свалиш алтенатора,начина е в този ред:
1. Откачате клемите на акумулатора.
2. Откачате куплонга на датчика за водата на казанчето(преливника) същия е на гумени тампони на които се държи казанчето разгъва се леко на страни ламарината с тампоните и излиза много лесно и се премества на страни за да не пречи,маркучи и съединения не се махат!!!
3.взимате ключ №13 и отвивате скобата ,която придържа маркуча от хидравликата ,след това отвивате гайката на маркуча с ключ №17 ,ще изтече малко масълце ,но не е фатално при желание и възможност може да се запуши с нещо подходяшо или тапа ,след изваждането на алтенатора маркуча се поставя отново за да няма
загуби на масло.
4.Намирате си ключ за масления филтър или някакво приспосовление или скоба.Същия се демонтира и след изваждането на алтенатора се поставя отново за да няма загуби на масло.По принцип изтича само маслото ,което е в филтъра и след това се долива.
5. Взимате ключ №13 и се отвърта + клема от алтенатора ,след това с ключ №8 се сваля клемата за контролната лампа.Взима се камък №16 с малко удължение с се отвъртат 2бр. болтове с гидория ,защото мястото е ограничено от към движения.
6. Алтенатора е освободен от всякаде ,единствено трябва с леко разместване да се извади от гназдата на блока и да се извади от ремъка.
7. С подхадящи движения изваждате алтенатора и пазите радиатора от удари и поражения!
След това си го отремонтирате или го носите в сервиз да ви го оправят или просто поставяте друг по обратния ред!

Забележка:Аз не съм охлабвал пистовия ремък при свалянето на алтенатора ,както и при поставянето му обрантно ,който иска може да си го провери и да предцени дали трябва да се обтяга допълнително.
lubenov1 - специалист
alsted написа:
И аз го загазих почти така с 206-ца. Дай повече инфо с какъв генератор си и с какво реле регулатор (плочката с четките). Може да прикачиш някоя снимка (твоя или от мрежата). Пожелавам ти да се справиш по-лесно от мен с проблема, но ще е добре да споделиш как (всичко, което си направил).
Моя е BOSCH 80A.и трудно се намират по моргите в моя град. А рагулатора с четките ,които купих за германо-китайски,мися че бяха "TOPRAM" за 15лв. и имаше един друг за 14лв. ама нямаше никакви надписи и изглеждаше супер ментарски.
Стария регулатор е здрав и си е на BOSCH ,когато имам повече свободно време ,ще взема да му потърся едни четки и ще си ги сменя.Лошото е ,че са захванати на точкоспой или са щомповани на преса незнам точно как и ще трябва да ги режа и да ги запоявам новите.
Снимки имам само на капака и на регулатора ама са на телефона ,ще ги кача по нататък ,защото не съм ги свалял на компютъра а не знам каде си забутах блутута.
За съжаление нямам навика ,като работя да правя снимки ,пък и комбинацията-целия в масло и кълбо с нерви телефона може да пострада. :-D :lol:
Описъл съм всичко по подробно в по горния пост!

Тема "Проблем с алтернатора на пежо 306тд" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: