Всички имаме коли, нали ?
nv952 - майстор
Най накрая нещата взеха да ми се изясняват.Днеска до 4 сутринта търсих книжката на пежо 806 и наай накрая намерих една която е цяла :prayer: но е на как се казваше езика .... La pompe de controle точно това е от означението на A.B.R :? Мислех че е АБС ама най не е.Хубавото е че ако на някой му трябва упътването,нищо че е на не човешки език мога да му го пратя все пак то се отнася за цял род коли-Peugeout 806 Citroen,Evasion,Lancia Zeta.
Оказва се че помпата за волана е ел защото има бушонче.Намерих им и стойностите тъй като има някои които липсват и се надявам че като ги сложа нещата ще се оправят.
Изображение
Изображение
Chefo77 - майстор
kuger написа:
Chefo77 написа:
ABS-а не пренасочва нищо. Просто при засичане на блокиране, клапана на блокираото колело минава в прекъснат режим - отваря-затваря (мисля че 5 пъти в секунда). Ако пренасочваше усилието, щеше да се казва по друг начин (например EBV). Ако просто пренасочваше, щеше да има едни завъртания, едни работи :)
Не обичам да си измислям и пиша нещо, за което нямам точна информация:

...
Целия файл касае и други органи по автомобила. Ако има желаещи мога да пусна линк към DOX-а. Това е за автомобил Рено.
Аз също не обичам да пиша глупости, затова хайде вземи го преведи, защото никой не е длъжен да знае руски, патагонски или западно суахили, за да прочете каквито и да е доказателства.
Ако вземем да разсъждаваме малко, при опит за блокиране на двете леви или двете десни колела, то следва върху двете срещуположни да действат 2 пъти по-големи сили. Което би довело до много неприятен ефект, а именно - никакво спиране (защото клапаните и на другите ще сработят абсолютно веднага, без значение на каква настилка се намира срещуположната страна).
Всяко колело работи само за себе си. Нищо никъде не се пренасочва.
Ето нещо друго, при това на български. Може да се прочете:

http://fordbg.com/forum/spirachki-okach ... ko-za-abs/

http://www.parts.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82% ... ,-TCS,-ESP
kuger - майстор
Chefo77 написа:

Аз също не обичам да пиша глупости, .....
Предполагам, че има правдивост, както в твоите, така и в моите писания. Затова предлагам да постигнем консенсус, и да пием по едно.
Ако си съгласен :partyman:
Ако не, аз спирам да споря :stumm:
Chefo77 - майстор
kuger написа:
Chefo77 написа:

Аз също не обичам да пиша глупости, .....
Предполагам, че има правдивост, както в твоите, така и в моите писания. Затова предлагам да постигнем консенсус, и да пием по едно.
Ако си съгласен :partyman:
Ако не, аз спирам да споря :stumm:
Прието! :partyman:
kuger - майстор
Chefo77 написа:
Прието! :partyman:
Ами, тогава :partyman: :partyman:
Chefo77 - майстор
kuger написа:
Chefo77 написа:
Прието! :partyman:
Ами, тогава :partyman: :partyman:
Какво друго да кажа, освен "хлъц" :)
nv952 - майстор
След като вече се помирихте :arrow: на 100% съм сигурен че помпата е с ремък а не ел. Лошото е че имам чувство че помпата вече е умряла и ще трябва нова.Гледам че една нова струва около 100 долара.Ще видя по моргите.Направих снимки.От АБС няма никаква следа.Търсих кутия с 4 тръби да излизат,но няма такъв дзвер.Ако са я навряли някъде на майната си то вече е друг въпрос,но няма според мен,ето снимките.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Тук видях едни тръбички ама много се съмнявам да е АБС.
Изображение

ТОва е зад предните гуми
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

И още един въпрос това ли е ламбда сонда
ИзображениеИзображениеИзображение
kuger - майстор
Chefo77 написа:
Какво друго да кажа, освен "хлъц" :)
Дръж се, утре си на работа :-D , мен не ме гледай, времето на целия свят е мое, пенсия съм :-D
Ади пак :partyman:

пп:nv952, извинявай за оф-а, дето го завихрихме!
nv952 - майстор
kuger написа:
Chefo77 написа:
Какво друго да кажа, освен "хлъц" :)
Дръж се, утре си на работа :-D , мен не ме гледай, времето на целия свят е мое, пенсия съм :-D
Ади пак :partyman:

пп:nv952, извинявай за оф-а, дето го завихрихме!
Няма проблеми,щом помагате. :wink:
hidrazin - майстор
Ми най-обикновена хидравлична помпа. Обаче тези 100$ ми се виждат много евтино. :?
По принцип тези помпи се прецакват ако им замине лагер - обикновено предния до шайбата. Да ама тогава много бързо щеше да разбереш.
Звук като че гърнето ти стърже по асфалта и локва масло под колата.:-D Ако я хванеш навреме, може да се разминеш само със смяна на лагери.
Лесно става. Провери дали има луфт във помпата - ще трябва да я освободиш от ремъка обаче. Ако има луфт - смени лагерите.
Отпред има зегерка. Махаш я и с леко почукване по шайбата вадиш внимателно карантията. Гледаш какви са лагерите и ги сменяш.
Пазиш всичко чисто при сглобяването и внимаваш да не надереш нещо отвътре.
Ако обаче я оставиш да разбие лагер, направо смила сепаратора на лагера и стружките надират вътрешността на помпата.
Тогава трябва да отиде на разстъргване и хонинговане. Тоя филм съм го играл ама в нашия град има два завода за хидравлични изделия. :-D
Там ремонтират и помпите и рейките.
И друго - виж добре маркучите към помпата и връзките дали някъде са омаслени. Може да има някъде маааалък теч и оттам да си смуква по някое мехурче въздух. Ама малко вероятно щом нямаш загуба на течност. :?
Аз лично бих предпочел ремонт на старата помпа вместо да се натреса на някое менте. Моята я ремонтирах преди повече от седем години и оттогава само съм отварял 2-3 пъти да видя дали има масло. За тези години съм долял един пръст масло в казанчето. Беше стигнало до долната черта.
Това е.
:partyman:

Тема "Проблем с ключа за прозореца." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: