Всички имаме коли, нали ?
koveslav - майстор
gogyto написа:
И все пак още ми е интересно с какви зарядни ги продават тези устройства, някой друг ако има да сподели.
Представлява адаптер,доколкото си спомням с 13.5V напрежение на заряд,като идеята е да си стои постоянно включено в контакта и винаги да е в готовност.В противен случай,с нормално 14,...V зарядно ти трябва да му следиш редовно заряда,да го изключваш или пък да го дозареждаш.Но така пък е възможно точно когато ти е нужна помощ да не е в кондиция и....
gogyto - специалист
koveslav написа:
gogyto написа:
И все пак още ми е интересно с какви зарядни ги продават тези устройства, някой друг ако има да сподели.
Представлява адаптер,доколкото си спомням с 13.5V напрежение на заряд,като идеята е да си стои постоянно включено в контакта и винаги да е в готовност.В противен случай,с нормално 14,...V зарядно ти трябва да му следиш редовно заряда,да го изключваш или пък да го дозареждаш.Но така пък е възможно точно когато ти е нужна помощ да не е в кондиция и....
Благодаря за отговора колега, и аз така предполагах, това е логически най-разумният вариант за захранващ адаптер на тази станция. :prost:
hidrazin - майстор
Дано не си се изръсил много. Общо взето имаш кутия с някакъв компресор, ламба и щипки. Още по-добре че е без акумулатор. Оригиналните акумулатори са 15Ah. Или по-точно пише че са толкова. Реално са около 7Ah. Общо взето за да го използваш като помощ при стартиране ще трябва да му купиш един читав акумулатор за 70-80 лева. Ама то ако купиш акумулатор и щипки може да минеш и без кутията де.
Ето тук има цяла поредица от четири клипа с изследване на това "устройство" или по-точно на акумулаторите с които се продава. Давам линк към първата част. Останалите ще ги намериш в тубата.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nzR0XfAiLZY[/youtube]

:partyman:
gogyto - специалист
hidrazin написа:
Дано не си се изръсил много. Общо взето имаш кутия с някакъв компресор, ламба и щипки. Още по-добре че е без акумулатор. Оригиналните акумулатори са 15Ah. Или по-точно пише че са толкова. Реално са около 7Ah. Общо взето за да го използваш като помощ при стартиране ще трябва да му купиш един читав акумулатор за 70-80 лева. Ама то ако купиш акумулатор и щипки може да минеш и без кутията де.
Ето тук има цяла поредица от четири клипа с изследване на това "устройство" или по-точно на акумулаторите с които се продава. Давам линк към първата част. Останалите ще ги намериш в тубата.

:partyman:
Много благодаря за клипчето сега ще го пусна, а за устройството дадох 15лв. То само адаптера е почти 10лв, та за мен е ок :)
И добре дошъл отново, четох в една тема те търсиха по дърво и камък :lol:

ПС: Леле, тези акумулатори верно са 50% надолу ампеража даже и повече... :?
hidrazin - майстор
:-D Е ами това е китайски капацитет. :lol:
За 15 кинта - бива.
:partyman:
gogyto - специалист
hidrazin написа:
:-D Е ами това е китайски капацитет. :lol:
За 15 кинта - бива.
:partyman:
Хич няма и да се занимавам да давам пари, ей тука имам 2-3 резервни автомобилни акумулатори, ако видя зора направо с тях ще се спасявам. :drinkers:

Тема "Стартерно устройство за автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: