• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Направи написа:
nikolovvd написа:
Най-често проблем създава водата, особено във филтъра.
За да не замръзва нафтата е добре да се зарежда от, т.н. зимна нафта.

Къде видя тази зимна нафта ?
Навсякъде по големите вериги е зимна.
Junak - майстор
hidrazin написа:
То затова е и нагревателя. Не заради водата а заради образуването на парафинови кристали.
Тц, не позна. Точно за водата е. Защото, ако в нафтата има повечко парафини, като изстине и филтъра е запушен. И няма палене, и няма нагревател. А като няма циркулация, нагревателя е безмислен. Целта на нагревателя е да стопли входящата нафта във филтъра до над 0 градуса, за да може водата от резервоара, която е станала на финни кристали, да се втечни и да може да се утаи.
А, и да допълня. Ако има парафин, замръзва още на изхода от резервоара. А даже и в самия резервоар.
hidrazin - майстор
Junak написа:
А, и да допълня. Ако има парафин, замръзва още на изхода от резервоара. А даже и в самия резервоар.
Абе и ти си прав. Вадил съм сонда от резервоар с буца паравин накрая. :lol:
Върна ме в началото на 90-те.
:partyman:
bigdragon - майстор
Направи написа:
nikolovvd написа:
Най-често проблем създава водата, особено във филтъра.
За да не замръзва нафтата е добре да се зарежда от, т.н. зимна нафта.

Къде видя тази зимна нафта ?
Явно ще ни предложиш добавка за зимни температури.... :axe:
Само че аз от 29.12 до днес издухах с Пежото един резервоар, като на таблото виждах сутрин и -19 градуса.
Ами когато колата е наред и дизела не е боклук, всичко е наред. Хората карат дизели и зад полярния кръг.
schuldiner - майстор
Аз, като ми се случи да заредя дизел, хвърлям и една шепа от тези кристали http://ts4.mm.bing.net/th?id=HN.6080185 ... =120&W=160
bycec - специалист
Хората карат дизели и зад полярния кръг.
Карат, само че не ги гасят.
stiv1961 - майстор
bigdragon написа:
Само че аз от 29.12 до днес издухах с Пежото един резервоар, като на таблото виждах сутрин и -19 градуса.
Ами когато колата е наред и дизела не е боклук, всичко е наред. Хората карат дизели и зад полярния кръг.
И аз на Венкото за 20 дни изгорих 50 л нафта от безмитна на Капъ куле. Минах към 800 км и в студовете нямаше проблем с паленето. Е, колата харчела малко повече с тая нафта ама за 1.30 лв./л на кой му дреме :-D Сега чакам от сина следващата доставка, че вчера като заредих за 20 лв. ми стана лошо- само 10 литра :sad: :-D. Май вече била 1.10 лв./ литъра :?
anabolicbeast - специалист
fox_vt написа:
thinkpad написа:
Преди нафтата да замръзне, направи следното:
смени дизеловият автомобил с бензинов.
Мда и директно отиваш ей тук ЦЪК

Преди нафтата да замръзне се налива качествена нафта.И да имам противозамръзваща добавка един литър за 8 години не мога да я свърша и напоследък наливам като се сетя само и само да се отърва от нея.Намерете си хубава бензиностанция и зареждайте само от нея.За търново мога да кажа за една за която мога да се подпиша с двете ръце и с оная работа че става :lol:
Колега, ще споделиш ли коя е въпросната бензиностанция?
kuger - майстор
Направи написа:
Къде видя тази зимна нафта ?
В мола я има :evil: , я вземи се разрови из НЕТ-а! И, не започвай спор, работил съм точно в производство на горива.
profesionalist_wood - майстор
Замръзнала нафта,ала-бала...- СМЯНА на афтомобила!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Тема "Замръзнала нафта,какво да правим ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: