Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
nv952 написа:
Търсих и тоя пусти датчик ама тия франсета...
Сваляш филтъра и бъркаш отзад. С 2 пина е. Трябва да са 2 датчика завити към главата.
nv952 - майстор
Ок.Или утре или след 3 дни ще я направя тази операция.
nikolovvd - майстор
И каква роля изпълнява това стъпково моторче?
Това което съм виждал, нито е моторче, нито прави стъпки.
nv952 - майстор
nikolovvd написа:
И каква роля изпълнява това стъпково моторче?
Това което съм виждал, нито е моторче, нито прави стъпки.
Аз го разбирам така-отваря и затваря няква клапа или клапан който регулира въздуха... не знам дали съм прав.
гледай това
[youtube]http://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=14 ... q7PYoXzTKg[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1 ... q7PYoXzTKg
nv952 - майстор
Мисля че го намерих датчика за температурата.Този е със два пина.След някой ден ще го развия.
тук намерих нов http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5%D0 ... 44834.html
Изображение

Прикачен файл

2015.jpg
2015.jpg (53.97 KиБ) Видяна 2553 пъти
nikolovvd - майстор
nv952 написа:
Аз го разбирам така-отваря и затваря няква клапа или клапан който регулира въздуха... не знам дали съм прав.
По-скоро една дупка. :-D
Благодарение на него постъпващият въздух заобикаля дроселовата клапа.
Когато двигателят е студен, компютъра подава напрежение на стъпковото моторче и то отвара въпросната дупка. През нея минава точно определено количество въздух, което е известно на компютъра и се смесва с точно определено количество горивото, също контролирано от компютъра. Така се образува подходящата смес за нормалната работа на студения двигател.
А дали той е студен, компютъра разбира от въпросния температурен датчик на блока.
Затова при запалването на двигателя, не е необходимо да се натиска педала на газта.
От това може би става ясно, че за нормалната работа на съвременните бензинови двигатели, трябва всички датчици и изпълнителни механизми да са в изправност. А те не са малко.
Замърсяване на MAF сензор, датчик на дроселова клапа или термодатчик, както и някоя дупчица на вакумните връзни може да ти стъжни живото на пътя.
ivanovbg - майстор
nv952 написа:
Мисля че го намерих датчика за температурата.
Това е датчика за задна скорост...
Я ходи в сервиза дорде не си я счупил съвсем, че като гледам как не различаваш скоростна кутия от глава на мотора... :lol: Само с желание не става. Трябват и минимум знания. По начина по който си тръгнал, ще ти излязат скъпи уроците.

:partyman:
nv952 - майстор
ivanovbg написа:
nv952 написа:
Мисля че го намерих датчика за температурата.
Това е датчика за задна скорост... :lol:

:partyman:
И това е нещо :-D Ще мина през бокса явно. :) Тенкс :supz:
пп И аз се зачудих що като го изкл. пак на таблото отчиташе температура. :lol:
turbocharged - специалист
Ако ще го сменяш стъпковото моторче търси VEMO V42-77-0005
20 лв. му е цената. Само да го има някъде :)
ivanovbg - майстор
turbocharged написа:
Ако ще го сменяш стъпковото моторче търси VEMO V42-77-0005
20 лв. му е цената. Само да го има някъде :)
Дали? http://www.avtochastionline24.bg/vemo/2294571

Тема "стъпково моторче" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: