• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ми то колегата dyaneff ти каза да покажеш конфигурацията, ама ти... Второто меню е!
Такааа, след като смених газовият филтър нулирах ECU-то на газовото и тръгнах да го пренастройвам. Не е виновен газовият филтър, а това че след това съм избрал напук на това, което ти написах Sequential вместо Full Group. Въпросът е, че и преди това имаше проблеми с дърпане особени, просто бяха малко по-смекчени.
Ето ги снимките на конфигурацията и инжекторите дори
ИзображениеИзображение Изображение
stoianov_n написа:
Аз пък ви се чудя на акъла....що се занимавате....ми така де, не си ли уважавате малко труда и знанията....Не разбрахте ли че на колегата НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МУ ПОМОГНЕ....Обикновените газови гърмяли, ми те хората са го измислили бе.
Според теб имам някаква изгода от това да лъжа, че съм ходил при 5-6 майстора, най-културно съм ги помолил да ми обърнат внимание, обръщали са ми, но като са ми видели газовото ме препращат в една и съща фирма в Бургас?
Слагай каквото си пожелаеш на кола с инжекция. На тия с пластмасовите колектори и разни други ужасии ако гръмне един път, направо имаш ремонт за бая пари. Аз имам това газово налично и гледам да го видя какво става с него, за да не се ръсна за друго още една торба пари. Единият казва "Ти си мизерник, караш с обикновено газово", другият ми казва "Защо не си сложиш обикновено газово" Нещо някой съвсем случайно не обиждаше ли на "мизерници" в темата за горивата? Аз уважавам и труда, и знанията на хората. Много високо ценя тези, които разбират, могат и помагат. Проблемът е, че се напълни с профани като мен, които се правят на майстори. Аз поне си гледам моята кола и не си правя експериментите по чуждите.
Chefo77 написа:
Добре де, Тинки, не ти ли е светнало, че може наистина тази газова уредба да е слаба за този двигател и точно това да иска да ти каже газаджията?
По документация уж е възможно с подходящата рейка да се подхрани тоя 2000 кубика мотор и то не зависи толкова от ECU-то, колкото от рейката и изпарителя. Навярно и сигурно газаджията има някакви резерви към тия газови, а може и просто да не му се занимава да чисти бакиите на "най-популярната фирма в Бургас". Аз дори на газ не искам пълната мощност, а да върви плавно. Нямам много високи изисквания. Но предпочитам разхода ми да е 9лв/100км, отколкото 17лв/100км.
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
...а това че след това съм избрал напук на това, което ти написах Sequential вместо Full Group....
Виде ли? А ти майсторите, та майсторите :lol: :lol: :lol: :lol: Следващия път послушай какво ти пее радиото. И не разпитвай наляво и на дясно за да избереш ...уя. В смисъл - с твоето мислене пак ще се насадиш на ..., но поне да е един. Сещаш се че една жена може всяка вечер да го прави с мъжа си, но като го прави с различни вече става курва. :wink:
toolegittoquit написа:
Проблемът е, че се напълни с профани като мен, които се правят на майстори
+1000 :-D Лошото е че тези профани пишат глупости по форумите против майсторите и дизелите, и колите, и газовите, и.... се раждат легендите за лошият майстор, гадния дизел, обикновената газ,... Само за инфо - и аз съм с обикновена, и на сина такава съм сложил, и на снахата, и на щерката , и на зетя. Защо ли? :wink:

Хайде със здраве и успехи с ученето на майсторлъка!
:partyman:
stoianov_n - специалист
ivanovbg написа:
+1000 :-D Лошото е че тези профани пишат глупости по форумите против майсторите и дизелите, и колите, и газовите, и.... се раждат легендите за лошият майстор, гадния дизел, обикновената газ,... Само за инфо - и аз съм с обикновена, и на сина такава съм сложил, и на снахата, и на щерката , и на зетя. Защо ли? :wink:

Хайде със здраве и успехи с ученето на майсторлъка!
:partyman:
=D> =D> :prayer: :prayer:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Следващия път послушай какво ти пее радиото.
Иванов, то въпреки всичко има проблем. Отново претрисаше преди да сменя филтърчето, въпреки всичко. Питам как да настроя графиката, като не знам примерна за тоя двигател как би трябвало да изглежда. Много бедна ми изглежда?
А що иде реч до майсторите - не съм майстор на коли и съм допуснал неволна грешка, не че не го знаех. Аз си записвам на лаптопа конфигурациите, преди да ги запазя в ECU-то. Гледам, че предните са наред, а последните като ги отворих да снимам какво е било се оказва, че е объркан типът на впръскване.
ivanovbg - майстор
Еми случва се, но що не си го проверил като е станало по лошо? Другото което е - сондата не ти показвала правилно, ти провери ли дали е читава? Графиката ти изглеждала бедна :lol: Каква проверка можеш да й направиш без газанализатор? Как искаш да настроиш ГИ с неизправна ламбда сонда? Това нее като да опитваш как е яденето на сол :wink:
Изпарителя ти поддържа ли нормална температура и налягане в движение при различни режими? Мап сензора верен ли е? Температурен датчик? Оборотите правилно ли показва във всички режими? Филтъра за оборотите как си настроил? Kато гледам си го дал на слабсигнал и без бобина. Откъде е взет сигнала за обороти?...Английски ако не знаеш ползвай гуглето за да ти е малко ясно какво правиш.

Отделно това не е уредбата за твоя двигател.

А ти питаш майсторите само за един ТПС. Та те се чешат не за ТПС-а, а на въпроса ти. :wink:

:partyman:
Последна промяна от ivanovbg на вт окт 06, 2015 12:16 am, променено общо 3 пъти.
Gadnyara - специалист
Не разбрах, компютърът не иска да изчертае бензинова графика, дори след като му се въведе коректната стратегия на впръскване, така ли?
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
ivanovbg написа:
Ми то колегата dyaneff ти каза да покажеш конфигурацията, ама ти... Второто меню е!
Такааа, след като смених газовият филтър нулирах ECU-то на газовото и тръгнах да го пренастройвам. Не е виновен газовият филтър, а това че след това съм избрал напук на това, което ти написах Sequential вместо Full Group. Въпросът е, че и преди това имаше проблеми с дърпане особени, просто бяха малко по-смекчени.
Ето ги снимките на конфигурацията и инжекторите дори
ИзображениеИзображение Изображение
stoianov_n написа:
Аз пък ви се чудя на акъла....що се занимавате....ми така де, не си ли уважавате малко труда и знанията....Не разбрахте ли че на колегата НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МУ ПОМОГНЕ....Обикновените газови гърмяли, ми те хората са го измислили бе.
Според теб имам някаква изгода от това да лъжа, че съм ходил при 5-6 майстора, най-културно съм ги помолил да ми обърнат внимание, обръщали са ми, но като са ми видели газовото ме препращат в една и съща фирма в Бургас?
Слагай каквото си пожелаеш на кола с инжекция. На тия с пластмасовите колектори и разни други ужасии ако гръмне един път, направо имаш ремонт за бая пари. Аз имам това газово налично и гледам да го видя какво става с него, за да не се ръсна за друго още една торба пари. Единият казва "Ти си мизерник, караш с обикновено газово", другият ми казва "Защо не си сложиш обикновено газово" Нещо някой съвсем случайно не обиждаше ли на "мизерници" в темата за горивата? Аз уважавам и труда, и знанията на хората. Много високо ценя тези, които разбират, могат и помагат. Проблемът е, че се напълни с профани като мен, които се правят на майстори. Аз поне си гледам моята кола и не си правя експериментите по чуждите.
Chefo77 написа:
Добре де, Тинки, не ти ли е светнало, че може наистина тази газова уредба да е слаба за този двигател и точно това да иска да ти каже газаджията?
По документация уж е възможно с подходящата рейка да се подхрани тоя 2000 кубика мотор и то не зависи толкова от ECU-то, колкото от рейката и изпарителя. Навярно и сигурно газаджията има някакви резерви към тия газови, а може и просто да не му се занимава да чисти бакиите на "най-популярната фирма в Бургас". Аз дори на газ не искам пълната мощност, а да върви плавно. Нямам много високи изисквания. Но предпочитам разхода ми да е 9лв/100км, отколкото 17лв/100км.
Това да си мизерник не се определя от вида на газовото,това е състояние на духа :lol:
Аз ти давам решение като за тебе,като за човек,който сменя комплект четки за 3 лева,верно мога да те пратя в сервиз където ще сложат газово,което ще надживее два пъти колата,но първо ще ревнеш че е скъпо и второ какъв е смисъла?Ти хем искаш да не даваш пари,хем искаш да се правиш на велик майстор във форумите и не слушаш какво ти казват по-опитните от теб и хем искаш да ти върви колата,еми няма такъв филм.Едно обикновено газово в твоя случай ще излезе не повече от 150лв,а понеже си добър майстор ще си го монтираш сам и няма да ти гръмне нито дебитомера нито колектора,пак си чул нещо от някъде,но защо и как гърми хабер си нямаш.До скоро се праскаше че вентото е супер икономично,е мога да ти кажа че 10/100 не е върха за икономията на тази кола :lol:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Еми случва се, но що не си го проверил като е станало по лошо?
Изглежда ламбда-сондата не играе. Първият път като закачих кабел в настройките на газовото ECU ламбда сондата беше забранена като опция. Температурните датчици изглежда са верни. Правя справка с други. Обороти показва правилно, а това за бобината и weak signal-а така си беше като се закачих за първи път за газовото. Това са настройки, за да вади оборотите вярно, те за друго не служат според упътването. И да, вярно си засича оборотите.
Сондата, когато колата е на бензин си показва вярно. На газ в бензиновото ECU сондата замръзва на 0.45V, явно газовото ECU има пръст. А настройката бях останал с впечатлението, че е full group и не съм й обърнал внимание.
В прозореца за настройки има малко за настройване, бедно. И нямам газ анализатор, така е.
Gadnyara написа:
Не разбрах, компютърът не иска да изчертае бензинова графика, дори след като му се въведе коректната стратегия на впръскване, така ли?
Да. По никакъв начин не мога да подкарам автокалибрацията в движение - не чертае бензинова графика. Само статичната калибрация на 2500 оборота на празен ход може да мине. За тая в движение ми дава само "натоварването на двигателя твърде малко", като съобщение долу, а за обороти дава - ОК. Колата бая съм пробвал да я форсирам в движение, все тая.
Kirilpm написа:
Аз ти давам решение като за тебе,като за човек,който сменя комплект четки за 3 лева...
Аз четки от 3лв слагам на дрелката. Това газово не струва 150лв и не искам да скапвам колата на бензин. А 10 газ ми е добре спрямо 17лв бензин. Не се пиша никъде на майстор на коли, няколко пъти го казах.
Gadnyara - специалист
А има ли MAP датчик, вързан към тази уредба?
Без информацията от него, напълно нормално е контролерът да си "мисли", че няма натоварване и не знае какво да рисува...
(Товар и обороти/мин. са различни неща.)
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
А има ли MAP датчик, вързан към тази уредба?
Има MAP датчик. Отчита налягането някъде около рейката спрямо атмосферното.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: