• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
velsi написа:
При мене самото сваляне на моста беше проблем, защото мястото беше силно ограничено
И при мен е проблем. Място много малко. Успях да извадя и позакъсам едно маркуче в процеса. Оправих го.
velsi - Почетен майстор
Моля, без спам!
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ако не може да премери 4 свещи...Да беше му прочел темата за Вентото и ще разбереш как си е опропастил бюджета за "ремонт"...
Като при попълване на неравности по вала и слагане на ангренажното зъбно колело беше сложен стар болт, който от старост или пренатягане се скъса. Въпреки, че изявих желание да се смени и той струва 4,20лв. Това не у дома, в сервиз. И дори си го купих. Не знаеш как ме е яд. След това друг ми предложи, че може и да извади счупеният болт срещу 100лв, след това друг - че може да шлайфа без да сваля за още 100 и няколко лева. После се оказа, че ръждата е хванала колата и структурно - единият преден амортисьор се държи на половин железце, другото - дупка като го разчовъркаш.
Ако четеш, щеше да разбереш, че свещите са измерени. А стартерът е с нов включвател и има четки бол. Не ме карай и не е тук мястото за лични нападки. И не, не е в Надин - такова тука май няма, второ - на части я продавам.
MrMurdjo написа:
Обаче му се дават все такива, дето не му харесват :-D
Питам за решение или нещо, което аз не знам. Не питам как да хвърля една торба пари със съмнителни резултати. Питам за неща, които не съм се сетил. Проблемната свещ задължително ще я сменя. Останалите ще ги тествам втори път. Обаче сериозно се чудя дали няма нещо друго нередно и за това питам.
ivanovbg - майстор
Тинки, а ти какво знаеш? Принципно нагревателен елемент се мери с амперклещи. Това знаеш ли? Колко оборота развива стартера ти знаеш ли?
Та първо почни с каквото знаеш!

velsi, изтрий го. Нали Тинки го е прочел вече. :)

:partyman:
stoianov_n - специалист
stoianov_n написа:
От форума на форд......
"моля за помощ,карам фиеста 1,8 Д,преди три месец изведнъж започна да не пали,смених свещите,горивния филтър също,четки със четкодържач и втулката на стартера,замерване компресия(1-28 бара;2-27;3-30;4-32),със бутане пали и от начало работи неравномерно,след това няма проблем.Всичките тези неща са правени от МАИСТОРИ.Благодаря ви много, предварително. "

:lol: :lol: :lol: :lol:
velsi написа:
Да беше му прочел темата за Вентото
Чел съм темата и много добре знам кой, как и с каква цел пише. Така, че по-внимателно. И твоето мнение ще отиде, където му е мястото. Не ни е нужен анализ кой какъв е.
Това, сега как да го разбирам....значи ТОЙ може да се бъзика с НАС, а НИЕ с него не..... :?
velsi - Почетен майстор
Разбирай го буквално така: или пишеш по темата, или не пишеш. За майтапи си има раздел "отмора и шеги". Ако имаш да кажеш нещо смешно направи го там.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Та първо почни с каквото знаеш!:
Знам, че си сложих стартер от Escort/Orion1.8D, който има същият двигател като Fiesta 1.8D. Знам, че тоя стартер няма редуктор, на другият редукторът му го извадих почти на "сол". Няма с какво да измеря стартерът колко оборота развива под товар на двигателя. Знам, че нагревателен елемент се мери с омметър. Нагревателният проводник - кантал, константан или каквото там - има определено специфично съпротивление. Измерването с омметър показва дали елементът е здрав.
Другото, което знам е, че четките са в посоченото по-долу състояние или близо на 3/4 от пълният им размер. Демек - става за каране и не е необходима замяна на четкодържател за момента. А, да - и закон на ом знам. И за реактивното съпротивление и активната съставна на реактивен елемент знам.
Знам дори номера на стартера - 0001208409 - 81AB110100A - Bosch
Изображение
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Ако това което е цитирал колегата от форума на форд е написано от...
От всекиго може да е писано, но не и от мен. Точно това, цитираното. А за сервиза - не мерси. Поне не и с тоя тон. Ако ще ми правят неща като по-горното описано със старата кола, по-добре да я кача на рампата и сам да си я човъркам. Опитвам се да бъда по-човек за новата година. Но ме провокираш.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
. Колата й ревизирах стартер, всичко. Пали като я бутна, на стартер студена въобще не може да запали, колкото и да въртиш. Единствено се чува като въртиш как от време на време ха да запали и не успява. Като се бутне и запали, колата работи без да губи обороти, без никакви проблеми.
toolegittoquit написа:
Знам, че си сложих стартер от Escort/Orion1.8D, който има същият двигател като Fiesta 1.8D. Знам, че тоя стартер няма редуктор, на другият редукторът му го извадих почти на "сол".
На това ли му викаш ревизиран стартер?Айде да ти кажа къде ти е проблема, че да се свършва с тая тема.ДЪРПА ВЪЗДУХ ОТНЯКЪДЕ. :wink:
За без пари толкова... :wink:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
На това ли му викаш ревизиран стартер?
Мне. Ревизиран му викам - отворих го, видях му четките, смазах го, смених му включвателя и го сложих. Когато е топла или работила, дори няколко часа след това пали на стартер. Когато я бутнеш да запали - работи равномерно и без проблеми двигателят. Ако можеше и да пали на стартер - златна щеше да бъде. :-D
Старият не става, къде зацепваше, къде не, после спря. Извадих редуктора на сол, имаше ударени магнити на статора. Еми нямаше да стане работата с ремонта. Взех друг стартер.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: