• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
gnt69 написа:
Отиваш с талона големия в магазин и ти казват какъв датчик. на моя му бяха забравили една буква и греда. След това имаше смяна на таблото ходене при още 2-3 майстори и накрая 13 лв датчик но правилен закупен без да се показва стария закупен по талон.
Отидох, казах марката и модела на колата, годината, двигателя, типа датчик - с шпилка. Казаха ми - "има само 1 такъв".
Chefo77 написа:
Ами разбира се, че постоянно играе - защото натоварването се променя постоянно...
А датчика за температурата, който включва перката и термостата нямат нищо общо, работят независимо един от друг.
Ами Чефо, чета тука във Форд форума и хоирата казват това и се чудя...
Първото -МК1 1,8 бензин "95-та - стрелката стои точно в средата и когато чакам на светофар в задръстване, стрелката се отклонява в дясно от средата вентилатора включва и после се връща в средата.
Аз моето Мондео(1.8тд 94") го тествах. Някъде на О-то на normal е перфектната температура, след това се включва перката. Три пъти ми загрява след О-то, един път даже стигна и червения сектор, и ....2 пъти сменях гарнитура на главата.
И да, датчикът на перката е отделен на радиатора, тоя на температурата е на металният тройник, закрепен на блока.
Chefo77 - майстор
1.8 бензин.
1.8 дизел
Само аз ли виждам разликата? :)
Фиеста МК1 не е 1995. Нейде там из дебрите на форума има грешка :wink:
Тинки, налей си една ракия, после още една - и ще ти мине притеснението.
По колата ти явно всичко работи. Не се вкарвай във филми.
gnt69 - майстор
Пробвай в друг магазин. Или смени таблото. Аз какво да кажа карам тойота има синя лампа. Свети когато не е загряла и като загрее нищо. Никой не знае колко градуса. Има и червена лампа като прегрее но не съм я виждал да свети. :partyman:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Само аз ли виждам разликата?
Така е, Чефо, ама мислех, че по принцип дизели, бензини, няма значение. Термодинамичното равновесие трябва да е една и съща работа. Притеснява ме, че за 60км лазеше, лазеше и стигна почти до N, на 5мм от червеното на скалата.
Как да проверя за правилната циркулация на водната помпа? Уж като колата е студена и я оставя да загрее, маркучът на радиатора(големият) няма напор на охладителна течност, а после има като позагрее. Значи уж отваря термостата, уж се върти охладителната течност. Чувал съм, че като почне да превърта перката на водната помпа, може да прегрее и прави аномалии. :?
Chefo77 - майстор
Аз пък съм чувал, че аналния секс води до разхлабване на мускулите на сфинктера и неконтролирано изпускане, но не съм чул нито един пасивен хомосексуалист или ковра да се е изтървала някъде :) Не че ги няма, ама не съм видял :)
Възможно е, но как мислиш - ако превърта, дали ще мърда нагоре-надолу когато си иска? Или по-скоро ще мърда само нагоре и нагоре до изпразване на портфейла ти?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Възможно е, но как мислиш - ако превърта, дали ще мърда нагоре-надолу когато си иска?
Не знам, за това питам. А нереден термостат да не пуска постоянно големият кръг?
Chefo77 - майстор
Може - но затова питах дали са горещи маркучите.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Може - но затова питах дали са горещи маркучите.
Да, маркучите са топли, радиаторът многократно съм го пипал и си е горещ, ръката не може да се държи отгоре. Но не е да ми изгаря ръката и да я прави на мехури. Обаче откъде да знам колко топло е нормално топло и дали системата работи на максимален дебит?
Chefo77 - майстор
А ние откъде да знаем къде ти е прага на чувствителност? :)
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
А ние откъде да знаем къде ти е прага на чувствителност? :)
Ха-ха-ха-ха.. :-D И това го има. Уж като запаля колата по дебелият маркуч с пробката, който отива към радиатора няма поток на охладителна течност. Като поработи, отпуши се, при отворена пробка почва да чете охладителна течност.
Мога ли някъде да отида, да ми проверят дебита на охладителната течност и дали е нормално по режими на натоварване? Че много се панирам да не правя сериозни ремонти за сериозни пари. Което е нормално предвид факта, че вече се парих един път.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: