нед юни 17, 2018 7:29 pmpreslav написа:Мда,сравнението е некоректно.Първите команреил системи се появяват при фолксваген 2011 година. Дотогава всичко е помпа дюза. Въпреки това в момента карам 2литровия коман реил на vw и не съм забелязал този ефект. Може да е някакъв софтуерен ефект на пежо,или пък просто аз никога не съм заглеждал чак толкова. Ще се позагледам и ще споделя.нед юни 17, 2018 6:23 pmkozl написа:Може и да греша, отдавна не ги следя тези неща, но май през 2008 народните коли все още са били с дюза-помпа, а не с common rail. Това не променя особено много процеса по управление на впръскването, но в известен смисъл го усложнява. Допускам, умишлено да не е заложено "задържането" на горивоподаването при тези автомобили, но се съмнявам, че това е пропуск на инженерите.нед юни 17, 2018 3:46 pmmishuk написа: Не е по темата но,какъв ти е пассата?2,0 TDI 2008 г. доста трошлив или сервизите калпави.
За сервизите и аз достигам до подобен извод, но това е положението, масово са пенкилери и масово се работи на принципа "проба-грешка" - мен са ме скопосвали приятели, но не от нежелание, а от незнание.

Има помпа, която се върти от ангр.ремък, има обща тръба към дюзите
