• 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
Andri01 написа:
Няма проблем,че вали. То всичко ,с изключение на една гайка М10 / която е при двигателя/ ,е в купето.
Имаш ли някоя картинка коя точно е заподозряната гайка, която трябва да се развие? :)
Andri01 - майстор
Като свалиш жабката,етажерката ,вентилатора/ все от към купето/,въпросната гайка се намира на около 100мм. от вентилатора в дясно ,гледано от към двигатела.. В двиг. отделение имаш изолация на задната страна/зад двигателя/,тази въпросна гайка е горе/долу зад агренажа,под изолацията. При мене самата изолация беше изрязана.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... &start=225 - заградена е с червено
montoya - майстор
Добре де, дадох снимки от кутията с клапите на пасат, защото бяха по детайлни, дал съм и линк към темата за парното на голф 3, случайно да забелязвате че на пасат Б3 и на голф 3 кутиите са еднакви на 99%!?
Е я отгоре в темата кутията от пасата, е от темата за парното на голф 3 кутията с клапите
Изображение
Айде бъркай да видиме какво ще можеш да направиш освен едно голямо омазано с лепило нищо :?
thinkpad - майстор
montoya написа:
Айде бъркай да видиме какво ще можеш да направиш освен едно голямо омазано с лепило нищо :?
Ти казваш, че не става. Андри казва че става. Казват и в темата, че става и може да се оправи с разглобяване на централната конзола, но без сваляне на табло. На кого да вярвам? Ако бързаш да ми вземеш 100лв - първо си ми далеко, второ - нямам ги излишни точно в момента. За сметка на това имам повече свободно време.
montoya - майстор
Щом имаш време пробвай, покажи обаче резултата ако може, да се образовам още малко по темата. Стоте пари не бързам хич да ти ги взема, щото това ми е хоби и като такова тук в района поне двайсетина коли на познати съм направил безплатно, който е имал желание е почерпил по кафе с количка и цигарка.
Успех в начинанието, тия коли от тези години голф 2,3, пасат 2,3,4, венто, джета, поло са измислени простакоустойчиви и сгодни за ремонт, така че не е нужно да си завършил кембридж за да ги ремонтираш.
Един полезен съвет, внимателно отвиваш винтовете от определен елемент, да речем жабката и с хартиено тиксо ги залепваш на нея, винтовете от врътките ги залепваш на врътките и така. Повечето винтове са с различна дължина,а и има 2-3 модела, това е най удобния начин да не ги забравиш кой от къде е
Andri01 - майстор
montoya не знам дали си отварял парното и въздуховода на Голф 3,но това което показваш като снимки НЯМА!!! нищо общо с Голфа! лично аз го правих преди седмица!! Двете клапи-за входящия въздух и за рапределението на топъл/студен въздух са на различни места!!
thinkpad - майстор
montoya написа:
Успех в начинанието, тия коли от тези години голф 2,3, пасат 2,3,4, венто, джета, поло са измислени простакоустойчиви и сгодни за ремонт, така че не е нужно да си завършил кембридж за да ги ремонтираш.
Ако бяха измислени удобни за ремонт нямаше да се налага сваляне и/или разглобяване на таблото, за да може да се оправят клапите. О, да - на първо време нямаше да правят клапи с огромни дупки кръгли в тях, които после да закриват с дунапрен. Като че ли умишлено да вложили дефект или аз така го разбирам.
Понеже нямам познанията и опита, предпочитам да не свалям цялото табло, че после може да не мога да сглобя всичко. А така дори и да сглобя и да се чудя как да го сглобя, поне колата мога да я запаля.
Иначе - мерси. Извинявам се и ако съм те засегнал нещо. Просто щом питам, не искам сервиз. Да не говорим в сервизите как правят нещата през пръсти. Патил съм си вече.
montoya - майстор
Не съм се засегнал, не се притеснявай, както казах успех с ремонта и да споделиш крайния резултат.
Не съм питал във Волфсбург, но дунапрена по клапите, едва ли швабата когато го е правил си е мислил че тая кола ще се ползва след 20+ години, а той все пак е изкарал толкова време, другото което си мисля а и съм прочел е че клапите са с дупки за да се избегне натоварването върху жилата и врътките когато са нови клапите при движението на въздуха вътре в кутията особено при максимални обороти на вентилатора, в което има логика.
Andri01 написа:
montoya не знам дали си отварял парното и въздуховода на Голф 3,но това което показваш като снимки НЯМА!!! нищо общо с Голфа! лично аз го правих преди седмица!! Двете клапи-за входящия въздух и за рапределението на топъл/студен въздух са на различни места!!
Може да има различни видове кутии, по принцип клапите са 3 или 4 зависи от вида. Едната е топло/студено, две от клапите са за разпределяне по въздуховодите, крака, стъкла, странични, средни духалки и четвъртата клапа ако имате дълга нула на степените на вентилатора която затваря централно въздуховода веднага след вентилатора.
thinkpad - майстор
montoya написа:
Може да има различни видове кутии, по принцип клапите са 3 или 4 зависи от вида. Едната е топло/студено, две от клапите са за разпределяне по въздуховодите, крака, стъкла, странични, средни духалки и четвъртата клапа ако имате дълга нула на степените на вентилатора която затваря централно въздуховода веднага след вентилатора.
При мен има дълга нула. Мислех си, че клапите в тая кутия, която ме интересува са 2 и на картинката ти дори са 2. Последно как е? Клапи на други места не ме интересуват, искам само топлото през кръга на радиатора. Не ми е важно от къде излиза топлото, стига да е топло в колата.
Ето това е таблото за ориентир
http://prikachi.com/images/150/7872150S.jpg
http://prikachi.com/images/149/7872149n.jpg
Andri01 - майстор
Точно това е таблото Голф 3 от 94-та! За него изписах 1 кило мастило тука :) Айде,че виното съвсем се стопли.... :partyman:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: