• 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
В кой казан :? В разширителния съд ли? Там Т е <.
mupk0 - специалист
kozl написа:
Аз па се чудя кво има за чудене на горната снимка :?
Мерцедеса попринцип работи на 80гр или под 80. Дост хора се шашкат когато лятото подмине 80то :)
kozl - майстор
Да се шашкат. То за тва на некои коли скалата е без цифри. Само цветове - синьо, бяло, червено.
И не знам каква е тази работа на Мерцедеса "попринцип".
Освен от изправността на двигателя вкл.работата на системата за охлаждане, температурата на двигателя е и в зависимост от натоварването на двигателя и климатичните условия, в които работи автомобила.
gnt69 - майстор
Ами ние с тойотите какво да кажем като имаме само лампи. Червено за прегряла и синьо за недозагряла. :partyman:
kozl - майстор
Че Тойотата "попринцип" работи със загаснали ламБи :lol:
пишман_майстор - майстор
Новите опел астри са били дори и без "термометър" . Някъде го бях, чел ....не съм сигурен де
mupk0 - специалист
Идеята ми беше ,че всеки втори се шашка лятото. Никой не се зачита ,че виско перката включва на 105градуса дори :) И като си го карал цяла пролет и зима без да мърда от 80 се стряскаш. Или поне масово се стряскат. Иначе доста коли нямат за температура часовниче. Мерцедес Ц класа W203 и нагоре нямат. Доста нови ВАГ и те нямат...при БМВтата също има доста модели :) Те хората са го сметнали :D Примера ми беше с цел да се покаже ,че и на фиестата е в час работата...тея стрелки няма как да са бетон :) Все пак баири,задръствания,климатик а у
DundyTheCroc - майстор
mupk0 написа:
Идеята ми беше ,че всеки втори се шашка лятото. Никой не се зачита ,че виско перката включва на 105градуса дори :) И като си го карал цяла пролет и зима без да мърда от 80 се стряскаш. Или поне масово се стряскат. Иначе доста коли нямат за температура часовниче. Мерцедес Ц класа W203 и нагоре нямат. Доста нови ВАГ и те нямат...при БМВтата също има доста модели :) Те хората са го сметнали :D Примера ми беше с цел да се покаже ,че и на фиестата е в час работата...тея стрелки няма как да са бетон :) Все пак баири,задръствания,климатик а у
Ако колата се колебае от 80 до 105 определено им а проблем, независимо от сезона. За 11 години с два различни Нисана не съм видял стрелката на различно положение от нормално загряла кола, Мондеото и то е така сега, ама там на стрелката не вярвам много :)
mupk0 - специалист
Зависи от колата и типа датчик в таблото :) Всеки втори ВАГ ходи до 100гр ,но стрелките не показват до 100гр,а на мерцедес виското се включва на 105гр и няма как да не ходи до 100гр :Д

Ето малко сухо:

Thermostat will start opening at 85 to 89
Thermostat will fully open at 102
Viscous fan clutch will cut-in at 96 to 104
Viscous fan safety cut-off will ocurr at engine rpm 4500
The same will ocurr at fan rpm 3250
Electronic fan (1st stage) will cut in at 16 bars of refrigerant pressure)
Electronic fan (1st stage) will cut out at 11 bars
Electronic fan (2nd stage) will cut-in at 107
Electronic fan (2nd stage) will cut-out at 100
A/C will go into 50%on, 50%off cycle (20 seconds interval) at coolant temp 121 to 123
A/C will go into emergency shut-off mode at 126 to 128
Pressure cap will open at bar 1.3 to 1.5
Coolant temp max is 130
Последна промяна от mupk0 на ср авг 10, 2016 10:19 pm, променено общо 1 път.
DundyTheCroc - майстор
Нещо не ми се вързва, на ВАГ ако влезе в червеното на колко градуса е реално?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: