• 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
montoya - майстор
Това е голф 3, ама с термотроник т.е нито е с климатик, нито е с обикновено парно, но по принцип кутията за парното трябва да е една и съща при пасат Б3/Б4, голф 2/3 и някои други. Сега да вметна за да се уточня, че явно говорим за едно и също нещо с различни приказки.
Кутията за парното когато е само парно е цялото това нещо което започва от дупката през която вентилатора дърпа въздух до клапите за разпределение на същия или е това цялото черно нещо
Изображение
Абстрахирайте се от надписите на снимката, те са за уточнение къде се разделя кутията на кола с климатик за да не се налага източване на фреона. Това долното е кутията когато има климатик, както виждате кутиите в лявата част където се намира радиаторчето за парното и основните клапи са еднакви, различават се по дясната част където е вентилатора.
Изображение
Така, ето това е отвора през който трябва да се бръкне от едната клапа към другата кривата отзад за да се залепи на място
Изображение
На тия които са с удължена нула на вентилатора има клапа която затваря въздуха е тука дето е черната стрелка и тя затваря когато стигнете нулата с врътката, там където сочи жълтата стрелка има една малка клапа която дели към краката и стъклото и тези двете които се виждат и трябва да се ремонтират
Прикачен файл:
004778945.jpg
004778945.jpg (88.07 KиБ) Видяна 10737 пъти
Сега тука има термотроник, което е една особеност, такова не съм развалял, но по спомен отпред капака е различен и има някакви температурни датчици в района.
В общи линии, сваляш централната конзола и дълбаеш навътре последователно, само използвай съвета ми за тиксото и винтовете и няма къде да сбъркаш. Все пак внимавай с отверката като вадиш тия пластмаси, че са на по 20 години и се чупят от нищото понякога
Надявам се да съм помогнал с тия съвети, ако не съм здраве да е
thinkpad - майстор
Направо ми...мамата. Обърка ме още повече... :lol: И точно снимката с "отвора" не е излезнала. :)
montoya - майстор
Аз я виждам снимката, ето я качена на бг сайт да не би да имаш некакви рестрикции от доставчика
Изображение
Andri01 - майстор
Това,което аз обяснявах как се ремонтира определено се различава от снимките. доста по-просто е! И както съм писал,вх- канал се сваля: първо вентилатора/ с завъртане и откачане на кабелите/,6бр. щипки/ към централната кутия и 1бр. гайка М10 при двигателя! И така има достъп до първата клапа/ тя се сваля с канала/ и до втората/топло/студено/. За час работа!!
thinkpad - майстор
Пу да са...Кой ме кара да земам такива извратени работи. Добре, някой знае ли какво трябва да направя, че да дойде топлото, въобще не ме интересува от къде ще дойде. Минимума искам да знам да тръгне топлото :-D :headbash: Виждате ме "каква съм блондинка" на тия работи. За това не ми се сваля таблото. Предпочитам да си ремонтирам телевизора или лаптопа, отколкото да сваля таблото. :lol:
Andri01 - майстор
Абе Тинки,я кажи от дека си? До сега щях да дойда 3 пъти да ти оправя ...топлото :(. чети първия пост и почвай! За 1 час работа! писах: сваляш САМО жабката и поличката под нея-общо 8бр болчета!! Стига си плакал ами слизай при ГоУфо!! женати до сега не :axe: заради студеното в колата?
thinkpad - майстор
Andri01 написа:
Стига си плакал ами слизай при ГоУфо!! женати до сега не :axe: заради студеното в колата?
Андри, не плача бе. Искам да го направя, но искам да знам как да го направя. За това питам толкова усърдно. Понеже казвате, че се различава от това, което си правил... Иначе мерси за помощта. А иначе тука сега е топло, така че... :-D
velsi - Почетен майстор
Мисля, че по-точно няма как да ти се обясни. Всички го разбрахме. Каквото не ти е станало ясно ще се ориентираш на място като почнеш. Номера е да почнеш.
thinkpad - майстор
Лоша работа! Разглобих и очаквах да намеря клапи без дунапрен. Предната обаче има дунапрен. Някакъв лепкав има и някакво като найлон по клапата. Задната и тя е в подобно състояние, като напипах. :headbash: Дунапренът не е паднал на пръв поглед. Интересува ме първата клапа и тази зад нея, нали така?
Извадих двата въздуховода, разглобих половината табло. То почти го свалих цялото. :-D
На термотроника имам за датчик един термистор на предното табло, като въздуха се върти от едно малко вентилаторче. Някакъв шанс там да е проблемът, да го байпасвам ли и как?
п.п Това, разчовърканото аз го направих с пръст.
Изображение
Andri01 - майстор
С климатик ли си? Мойта е без,и това което ти писах е за такава-без!
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: