Това е голф 3, ама с термотроник т.е нито е с климатик, нито е с обикновено парно, но по принцип кутията за парното трябва да е една и съща при пасат Б3/Б4, голф 2/3 и някои други. Сега да вметна за да се уточня, че явно говорим за едно и също нещо с различни приказки.
Кутията за парното когато е само парно е цялото това нещо което започва от дупката през която вентилатора дърпа въздух до клапите за разпределение на същия или е това цялото черно нещо

Абстрахирайте се от надписите на снимката, те са за уточнение къде се разделя кутията на кола с климатик за да не се налага източване на фреона. Това долното е кутията когато има климатик, както виждате кутиите в лявата част където се намира радиаторчето за парното и основните клапи са еднакви, различават се по дясната част където е вентилатора.

Така, ето това е отвора през който трябва да се бръкне от едната клапа към другата кривата отзад за да се залепи на място

На тия които са с удължена нула на вентилатора има клапа която затваря въздуха е тука дето е черната стрелка и тя затваря когато стигнете нулата с врътката, там където сочи жълтата стрелка има една малка клапа която дели към краката и стъклото и тези двете които се виждат и трябва да се ремонтират
004778945.jpg (88.07 KиБ) Видяна 10737 пъти
Сега тука има термотроник, което е една особеност, такова не съм развалял, но по спомен отпред капака е различен и има някакви температурни датчици в района.
В общи линии, сваляш централната конзола и дълбаеш навътре последователно, само използвай съвета ми за тиксото и винтовете и няма къде да сбъркаш. Все пак внимавай с отверката като вадиш тия пластмаси, че са на по 20 години и се чупят от нищото понякога
Надявам се да съм помогнал с тия съвети, ако не съм здраве да е
Кутията за парното когато е само парно е цялото това нещо което започва от дупката през която вентилатора дърпа въздух до клапите за разпределение на същия или е това цялото черно нещо

Абстрахирайте се от надписите на снимката, те са за уточнение къде се разделя кутията на кола с климатик за да не се налага източване на фреона. Това долното е кутията когато има климатик, както виждате кутиите в лявата част където се намира радиаторчето за парното и основните клапи са еднакви, различават се по дясната част където е вентилатора.
Така, ето това е отвора през който трябва да се бръкне от едната клапа към другата кривата отзад за да се залепи на място

На тия които са с удължена нула на вентилатора има клапа която затваря въздуха е тука дето е черната стрелка и тя затваря когато стигнете нулата с врътката, там където сочи жълтата стрелка има една малка клапа която дели към краката и стъклото и тези двете които се виждат и трябва да се ремонтират
Прикачен файл:
004778945.jpg (88.07 KиБ) Видяна 10737 пъти
В общи линии, сваляш централната конзола и дълбаеш навътре последователно, само използвай съвета ми за тиксото и винтовете и няма къде да сбъркаш. Все пак внимавай с отверката като вадиш тия пластмаси, че са на по 20 години и се чупят от нищото понякога
Надявам се да съм помогнал с тия съвети, ако не съм здраве да е