• 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Е той и тинки не замаскира проблемите,той сам се набива на замаскираните проблеми :-D
stonesour - специалист
stonesour написа:
ама то е, така - с пръдня боя не става.
Добре, дойде да се похвалиш ли?[/quote]

тц, минах само да те наведа на мисълта, че ако на човек 25 лв. за 2 менте свещи / горивен филтър са му шекспирова драма в стил to be or not to be, която се точи 4-5 страници, същия е по-добре да инвестира тези 25 лв. в едномесечна карта за градския транспорт.
;)
toolegittoquit - майстор
stonesour написа:
...същия е по-добре да инвестира тези 25 лв. в едномесечна карта за градския транспорт. ;)
Какво не разбра в това, че искам да си реша проблем, не да си подменям неща ей така, за кефа, понеже обичам да се цапам, и то да ги подменям на...случаен принцип? Тоя вече съм го ял, на старата кола почти всички датчици и подмених, всички връзки и какво ли не друго. Това, че не съм го казал, не означава, че няма да стане, обаче съм сигурен, че не е това причината въобще да не може да запали студена, освен по надолнището.
Не ме карай, моля ти се, аз да ти кажа как да спестиш пари и какво да направиш. Ще отправя молба само 1 път да спреш да даваш наклон на живота на хората. Ако знаеш какви разстояния минавам на месец, щеше да разбереш, че с тая карта за градски транспорт освен да си избърша задн*ка, друга работа не мога да свърша, защото аз в града НЕ КАРАМ почти. И не ми намигвай! :x
turbocharged - специалист
Сменил си стартера с различен и колата е спряла да пали. Обаче пали на бутане. Не ти ли е очевадно къде ти е проблема. Трябва ти стартер с редуктор.
toolegittoquit - майстор
turbocharged написа:
Сменил си стартера с различен и колата е спряла да пали. Обаче пали на бутане. Не ти ли е очевадно къде ти е проблема. Трябва ти стартер с редуктор.
Аз я купих с практически счупен стартер, който от време на време зацепваше по нещо. И палеше знаеш ли кога? :-D
Това, което ми е странно, че като запали - работи чудесно, набира нормално, задна - предна, всичко 6 точки. Не глъхне, не прекъсва - нищо.
kuger - майстор
toolegittoquit, обясни ми, моля, как си обезвъздуши системата, след като нямаш помпа. Предложих ти нещо, което ще ти върши работа, ти дори не го коментира. Докато не приведеш горивната система /помпа, маркучи, филтри/ няма да имаш надеждно палене. Обратна нафта от помпа, от дюзи, това всичкото да ходи обратно до резервоара, иначе ще имаш въздух в системата до второ пришествие. Свали си от нета мануал за ремонт и малко по малко приведи всичко в ред. После търси компресии и по сериозни работи. От целия ми опит с дизели, калпаво захранване с гориво е главния проблем /въздух/.

Да бях ти продал Реното си, за 1000 лева го дадох с платено всичко до края на годината, и си палеше и вървеше като пич, че и с зимни гуми с дебел грайфер, ама имаше скъпа гражданска, щеше да те набута.
Че и със сменени прагове, вежди, гредичките отдолу, поне 10 години нямаше да пипаш нищо по него.

Почвай малко по малко и под ред, не скачай с рогата. Колата ти е супер занемарена и неподдържана, с 5 лв няма да я накараш да върви. Още нещо, да си чувал за специализирани магазини за марката ти? Не купувай боклуци от кварталната железария.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Това трябва да го направиш задължително, защото иначе си оставаш мизерник, като стария собственик.....
Стоянов, в момента не ми пука дали някой ще ме пише мизерник, а дали ще тръгне колата и като ги направя тия работи нещо ще се промени в положителна насока?
Добре, 15 лева поне имаш ли у теб, за проба.
Утре отиваш и си купуваш ей това нещо помпа тип круша, слагаш го преди филтъра, сутрин помпиш за да "докараш" нафтата и тогава палиш.Ако запали веднага ще знаем от какво е.
https://www.google.bg/imgres?imgurl=htt ... MwgbKAAwAA
stonesour - специалист
значи, рационалния човек, който минава толкова много километри на месец и картата за градския транспорт от 25 лева не му върши работа, първо нямаше да си купи кошник за 500 лева, второ отдавна щеше да е извадил кеша, да е диагностицирал проблема в нормален сервиз, да си е оправил колата и да е забравил проблема с паленето.

ако се бъзикаш с форума, трябва да се признае, че имаш талант да поддържаш огъня. :mrgreen:

ако не се бъзикаш, имаш нужда от трезва преценка на приоритетите.

ама май е първото. :-D
toolegittoquit - майстор
kuger написа:
Още нещо, да си чувал за специализирани магазини за марката ти? Не купувай боклуци от кварталната железария.
Извинявай, ама в тях един филтър не струва ли примерно 100лв? Да си видял във фирмен магазин евтини работи? На старата кола дебитомер като ти вземат старият във фирмен магазин - 250лв. Аз купих плочка за 25лв оргинал, с лазерно калибрирани резистори и щях да го рециклирам почти без пари, ама кихна колата.
Обезвъздуших я като забравих да си затегна едната дюза докрай и карах 500метра с 1 развита. Сичкото въздух ще е избягало от там. :)
stonesour написа:
...второ отдавна щеше да е извадил кеша, да е диагностицирал проблема в нормален сервиз
Предлагам ти да спестиш от пари за интернет... И само да ти кажа, това че имаш едно парче желязо не означава, че си велик. Понеже изглежда не можеш да разбереш - това, че съм взел кола сега, за да пътувам сега, не означава, че ще имам пари веднага. Утре някой цинганор или келеш ще мине с факлата покрай колата ти и ще си същият нещастник като мен с едно парче скрап, което става само за вторични. И тогава всичките ти хвалби за гуми и кинти ще ти свършат работа точно да си избършеш задника.
А то ходенето в произволни сервизи ми взе за една година поне 1000лв и ми видя сметката... Направо ме е страх вече и ако ще я оставя някъде, предпочитам да е стабилен човек. Дали ще е някой друг, дали ще е някой от тук.
kuger - майстор
Чакай малко, бре, аз филтър за мотор dci, тъпкан с електроника, и филтър с пет извода купих за по-малко от 30 лв. Къде ги виждаш тия 100 лв.? Дифтунги за дюзите ще вземаш от кварталния, поне знаеш ли как да ги направиш меки? И с какъв точно размер да са? Много хора се мъчат да ти помогнат, но, май си мазохист, явно.
Имам и гумена круша с клапани за гориво, нова, ще ти я подаря и нея, стига да ти е от полза.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: