• 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
kuger написа:
Дифтунги за дюзите ще вземаш от кварталния, поне знаеш ли как да ги направиш меки? И с какъв точно размер да са?
Дифтунгите не се ли загряват и после пускат в студена вода? :) Какъв размер са мога да видя като сваля и измеря една. Иначе не знам какъв точно размер са. :)
Виж, не ме разбирай погрешно. Аз задължително ще направя поддръжката, при това цялата, при първа възможност. Обаче докато дойдат финансовите потоци и се опарича искам/опитвам се нещо да направя сам. Ще ги сменя тия медни шайбички, това, онова. Просто ме е страх пак да не влагам пари в смяната на произволни неща с по метода "да видим какво ше стане, като го сменим". Набутвал съм се да сменям на поразия. Искам да го избегна и за това питам.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
докато дойдат финансовите потоци и се опарича искам/опитвам се нещо да направя сам.
stoianov_n написа:
Добре, 15 лева поне имаш ли у теб, за проба.
Утре отиваш и си купуваш ей това нещо помпа тип круша, слагаш го преди филтъра, сутрин помпиш за да "докараш" нафтата и тогава палиш.Ако запали веднага ще знаем от какво е.
https://www.google.bg/imgres?imgurl=htt ... MwgbKAAwAA
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Добре, 15 лева поне имаш ли у теб, за проба.
Щом се налага - ще проимам. Ще го купя из Интернет някъде, но доставките по Еконт чак понеделник. :)
stonesour - специалист
тоя дето не разбира, май си ти. малко са ти 1000 лв. за сервиз, като си купуваш кошница за без пари.
стига си ревал кат пичка, върви си оправяй колата. ако нямаш кеш, земай билетче за трамвая, докато събереш и така.
искаш за без пари да таковаш дявола, ама не става тая, той тебе те такова.

горивен филтър за bmw, не за форд, бош е 50-ина кинта, не 100.
дебитомера е към 200. без да връщаш нищо.
това да си свериш часовника.
gogo7777 - майстор
Иди вземи от kuger крушата, ще го почерпиш човека. После му я върни...пак с бутилка естествено :wink:
Последна промяна от gogo7777 на съб яну 09, 2016 12:28 am, променено общо 1 път.
stonesour - специалист
ivanovbg - майстор
Тинки, ще ти обясня бавно, щот не вдяваш бързо. Ти си като един мръсен циганин дето го сърби и само се чуди какво би станало ако си смени ризата или чорапите или гащите или ... - Дали ще престане да го сърби??? То нещата са прости - трябва да се измие и после да сменя. Тогава нещата са като хората. Схващаш ли?

Та ако искаш да си караш колата, дай в някой сервиз да ти замерят компресия и ако е под 27бара на цилиндър на студено, чакай март и тогава се мъчи да палиш. Това струва между 24 и 48лева. Ако пък я има, нека свалят и проверят дюзите. Пикат ли - пак няма да палиш. С малко реглаж и припасване стават лесно. Обикновени дюзи са. По 30 лева на дюза - те ти още 120. Сложи още 30 лева за нови маркучлета, скобички и дифтунги и това е. За под 200 лева ще е наред колата или още в началото ще разбереш да не си даваш парите на вятъра.

:partyman:
kuger - майстор
Н Реното, обикновен предкамерен дизел по каталог му дават 23 атм. степен на сгъстяване. Не го плашете с високи стойности.
ivanovbg - майстор
Дали?

Прикачен файл

untitled.JPG
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: