Дебитомер има, макар и не във вида в който очакваш, ама това е друга тема.
Иначе, аз ако съм на твоето място отивам да му вися на тоя майстор дето ти е сменил ангренажа на главата и докато не си оправи бакиите никакво махане, или докато не ти върне парите за смяната.
Поредността на работа на тоя двигател е 1-3-4-2, като първи цилиндър е този от страната на ангренажния ремък. Делкото се върти по посока на часовниковата стрелка. Нормалното му положение е палеца да сочи към чертичката, която в момента се намира на задната страна на палеца.
На снимките ми изглежда, че все едно е направено да пали от трети цилиндър, което принципно не е проблем, но е по лесно да се обърка нещо.
На маховика трябва да има една вдлъбната чертичка и една 0, които се гледат спрямо зъбче в горния край на камбаната на съединителя.
Иначе, аз ако съм на твоето място отивам да му вися на тоя майстор дето ти е сменил ангренажа на главата и докато не си оправи бакиите никакво махане, или докато не ти върне парите за смяната.
Поредността на работа на тоя двигател е 1-3-4-2, като първи цилиндър е този от страната на ангренажния ремък. Делкото се върти по посока на часовниковата стрелка. Нормалното му положение е палеца да сочи към чертичката, която в момента се намира на задната страна на палеца.
На снимките ми изглежда, че все едно е направено да пали от трети цилиндър, което принципно не е проблем, но е по лесно да се обърка нещо.
На маховика трябва да има една вдлъбната чертичка и една 0, които се гледат спрямо зъбче в горния край на камбаната на съединителя.