Всички имаме коли, нали ?
shotik - майстор
Тъй като снимката е малка ,разяснявам-на три парчета кръгла желязна пръчка им се прави резба М12 и се огъват по чертежа,на три парчета винкел се заваряват три втулки ,които ги събират в триъгълник.Пръчките се закрепват през втулките с шайба и гайка и при слагане едната е свалена,с другите се подмушват под гумата и тогава се монтира и горната и се пристягат.След това се прави опит да се излезе от участъка и се свалят,не са за постоянно дижение.
Прикачен файл:
P1080171.JPG
P1080171.JPG (77.67 KиБ) Видяна 3197 пъти
ZMeyGorianin - майстор
За временно съм ползвал и коаксиален кабел, който промуших през отворите на джантите и осуках около гумите.
mir4oto - специалист
С малко модификации може да го пригодиш и за по-продължително използване на асфалт с лед.
Chefo77 - майстор
nv952 написа:
Я вижте какво открих... :)
http://www.dunavmost.bg/Fun/Video/12244 ... ite-prespi
... и един мармот завива шоколада в калник от Калибра ... :lol:
lov - майстор
В онея години на няколко пъти съм се спасявал с жигулката със най обикновенно капроново въже. Всъщност резнах на две въжето за теглене и го намотах през дупките на джатата. Та помня че имаше различни джанти едните с малко дупки почти плътни другите с повече та гледах такива да ползвам че да има как да става номера с въжето. после един колега се беше оборудвал от някъде с тънки трапецовидни ремъци. По три впримчени на гума и краищата ги връзваше по средата с тел. Сгъва ремъка на две мушка го в дупката на джантата прекарва го над грайфера и и единия край в клупа на другия на примка. Слагането и махането на 2 минути. Та същата работа като с тия свински опашки и къде по здраво.
hidrazin - майстор
lov написа:
В онея години на няколко пъти съм се спасявал с жигулката със най обикновенно капроново въже. ...
+1 за въжето. :) Веднъж и мен ме спаси на Бузлуджа. Правихме един тридневен купон и както нямаше сняг, така и осъмнахме заринати.
:partyman:
stiv1961 - майстор
Прикачен файл:
IMG_0454.JPG
IMG_0454.JPG (62.64 KиБ) Видяна 1892 пъти
lov - майстор
Тя неволята учи пък и 20 години всеки ден пътувах по 40 километра за работа. Събота и неделя по горите на лов. И то все по непочистени пътища и няма не искам трябва да си там ама особенно в кризавите години беше голямо тегло. Може и 2-3 дена една длан сняг да има и да не го чистя. То и нямаше и хора по пътищата поне за кураж. Ако стане беля може и на другия ден да те намерят. Кат се прибирахме от работа и стигнехме се обаждахме на колегите да не ни мислят че сме закъсали някъде и сме живи и здрави.
То не бяха вериги по точно синджири скопчани и заварени халки щото не издържат връзвания с тел и куки. Всичко натегнато и гумата чак тогава се помпи. Правили сме и с шипове от каруцарски болтове. Викахме и бутонки. В бойна готовност в багажника и кат се наложи се преобуваме на пътя.Не държат много защото платът се накъсва ама кат изкараш една зима доволно.

Евала Стояне за нагледния материал!!!

Те точно това е начина и наистина държи здраво и няма опасно да ти накъса подкалниците както е с веригите.
lecki - специалист
Веднъж ползвах течните вериги като се прибирахме от Пампорово миналата зима
но то и без течните никъде не ми е поднасяло, по-скоро от страх пред участъка Бургас - Варна
напръсках предните гуми.
Мисля че най-важното е зимни гуми и да се изпусне налягането до около 1,6 атмосфери,
при тази схема не ми е поднасяло.
За Варна дори не слагам зимни гуми само изпускам налягането.

Тема "Вериги за автомобила?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: