В гаранционната книжка се описват за всеки период необходимите проверки,като сервизния техник е длъжен да отбележи дали те са извършени.Естествено,той може да си драсне всичките,но пък ако нещо се получи-носи си отговорността.Поне на теория.Това,което си спомням-проверка на нивото на всички течности-спирачна,хидравлична,охладителна,даже и тази за измиване на стъклата.Проверка чрез диагностика на всички системи на колата,евентуална проверка и изчистване на записани грешки от бордния компютър и зануляване на компютъра след проверките.Проверка налягане на гумите,на светлините и не помня какво още.Горивен филтър не ми смениха.Имало някакво утайниче на този филтър и по количеството вода и кой знае каво още в този утайник се преценявало дали е необходима смяна.Питах защо не са го сменили и момчето ми каза,че утайникът е чист,филтърът си е с необходимата проходимост и ще го сменят следващият път.Парите ги вземат на час вложен труд,така е.Няма в ценоразписа "Смяна масло-ххх лева" или "Смяна въздушен филтър-ххх лева".Там пише 30 лева без ДДС за всеки час труд.Ами това е.Аз съм доволен от сервиза,тъй като наистина по форумите се въртят цени от 300 лева и нагоре.Както и ми казаха другите тарикати.Пак казвам-направиха ми впечатление нормалните цени на филтрите и маслото,не ме пързулнаха с думите:"При нас нещата са оригинални,защото сме официални представители на марката!"Защото за старото ми РЕНО 19 са ми предлагали по 2-3 вида маслени филтри,като "оригиналният" струваше над 20 лева!
