Chefo77 написа:А на дизелов двигател, освен ако не е предкамерен, му е забранено да се пали на скорост/дърпане/бутане.Би ли обяснил това защо?

Chefo77 написа:А на дизелов двигател, освен ако не е предкамерен, му е забранено да се пали на скорост/дърпане/бутане.Би ли обяснил това защо?
25th Hour написа:Дизел не се дърпа и бута, защото стартера постепенно завърта мотора, а на скорост се опъват ремъци, ролки и.т.н. и става много интересно... къса, удря клапани...Свещите посмьртно не могат да свьршат тая работа
А свещите работят само за да стоплят стените на горивната камера... като се сгъсти въздуха се нагрява и като се впръсне нафтата се получава далаверата...вече при различните мотори / имам предвид различни поколения/ наляганията са различни...
nikibi написа:За инфо относно мнението на Chefo77, буса е чист дизел от 82, при мен е от 87 и досега не е отказал да запали по този вреден начин, каран е и без акумулатор и без читави свещи, включително и без реле за свещите. Това е от поколението автомобили проектирани за доживотна употреба и определено е защитен от всякакви идиотизми. Завьршил сьм Вилхем Пик, двигатели с вьтрешно горене, след това 15 години сьм работил като шофьор, включително и началник гараж, загледах темата просто от любопитсво колко глупости могат да се изпишат на едно место. Това е като цяла тьлпа любители спорещи чий е най-добрия автомобил, смях голям. Но нали все пак е направи си сам и аз да дам някой сьвет относно темата по простичко.Хайде тогава, след като ние сме тълпа любители, а ти си великия професионалист, обясни на простите любители, колко точно автомобила след 1995-а (не просто преди 2005-а) си се сблъсквал, БЕЗ КОМПЮТЪР, и как точно една 9В батерия, свързана успоредно на система на 12 В (!!!) ще замести и подсигури работата на цялата ел-система на автомобил от най-ново поколение. Това при условие, че не изпуши компютъра ...
1 Ако не сте го правили преди, не го правете сега !
2 Ако поради критична ситуация / примерно си закьсал с колата и колежката а жената чака да ходите при техните/ се процедира по следния начин при смяна на акумулаторите:
- За автомобили до 2005, без комп и без допьлнителни изгьзици, палиш с читав акумулатор, минимум 5 минути работа на ниски, гасиш чакаш още 5 минути, разхлабваш клемите, палиш мотора, палиш фаровете, колежката дьржи мотора на средни обороти а ти бьрзичко махаш единия и плясваш другия наместващ читаво клемите и гасиш фаровете.
- За автомобили след 2005 и с комп. Слагаш си ключ маса, слагащ една обикновенна батерия от 9 в. постоянно свьрзана успоредно на акумулатора като на 3-4 месеца я сменяваш, последователноста е палиш мотора, мотора в ниските, гасиш ключ масата, сменяш акумулатора, пускаш масата и си готов.
- За автомобили с допьлнителни изгьзици, трябва лаптоп, софтуер,конектори и тн. Не че не става но е ..................
- Все пак всичко това зависи от марка, модел, година, сьстояние и не на последно место от уменията и идейте на задкормилното устройство.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: